Hoer.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:43 schreef Triggershot het volgende:
hoax
NTBWJNMKquote:
Dit is trouwens wel goed gelukt geloof ikquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:51 schreef qu63 het volgende:
Eens kijken of we dit topic wél vol krijgen binnen een maand..
Welkom!quote:
Maar wat is de bedoeling nou? En wat voor op staat ons te wachtenquote:Op donderdag 26 november 2009 01:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Welkom!
En lub_ya jij natuurlijk ook.
De bedoeling van wat?quote:Op donderdag 26 november 2009 01:59 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Maar wat is de bedoeling nou? En wat voor op staat ons te wachten?
Er is geen doel?quote:Op donderdag 26 november 2009 02:07 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Van dit, i know slowchatten, maar toch, ik ga slapen,welterusten! See you soon!
Koningin dan nog altijd.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:05 schreef koningdavid het volgende:
Goedemorgen prinsen en prinsessen van me.
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:27 schreef JoeBravo het volgende:
hmm, zo te zien mag ik deze SC ook wat vaker gaan checken. heb een poosje vol ongeloof naar het slotje op het vorige deeltje zitten kijken
sorryquote:Op donderdag 26 november 2009 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Koningin dan nog altijd.![]()
[..]Hoe kan je nu de lounge vergeten?
Hoi!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Koningin dan nog altijd.![]()
[..]Hoe kan je nu de lounge vergeten?
Neequote:Op donderdag 26 november 2009 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.![]()
Werk je nu voor vast bij je vader?
Ik zit net in mn 2e jaar, gek!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:59 schreef Bengeltje het volgende:
Je studeert nog steeds? Dacht dat je al klaar was.
goed van mijquote:
Gek??quote:Op donderdag 26 november 2009 13:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik zit net in mn 2e jaar, gek!
Heb een paar jaar wat anders gedaan he
Ja!quote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 26 november 2009 10:05 schreef koningdavid het volgende:
Goedemorgen prinsen en prinsessen van me.
Ha-ha! Net te laat.quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:20 schreef griekjeee het volgende:
Ik bedoelde middag. Was net wakker.
Nee, en het viel me idd op. Ik voel me verbonden met je.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat was wel een heel groot toeval. Tenzij je je post hebt ge-edit!
Het lot heeft het zo gewild. Nu ga ik maar eens kokenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, en het viel me idd op. Ik voel me verbonden met je.
Wat ga je koken. Ik moet eerst nog naar de winkel.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het lot heeft het zo gewild. Nu ga ik maar eens koken![]()
Hamburgers en nog wat chinese shizzle van gisteren. Ik moet het mezelf niet al te moeilijk maken.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat ga je koken. Ik moet eerst nog naar de winkel.
True. Maar nog steeds is wel ergerlijk soms om iedere dag te gaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hamburgers en nog wat chinese shizzle van gisteren. Ik moet het mezelf niet al te moeilijk maken.
Naar de winkel gaan is no problemo, want echte studenten kopen hun dagelijkse voedsel vers van de supermarkt.
Wel als er veel tokkievolk rondloopt en het druk is. Gelukkig woon ik op 10 meter afstand van de AH, dus dat verzacht de pijn wel een beetje.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
True. Maar nog steeds is wel ergerlijk soms om iedere dag te gaan.
Ik tref iets te vaak mensen die voor een hele week boodschappen halenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel als er veel tokkievolk rondloopt en het druk is. Gelukkig woon ik op 10 meter afstand van de AH, dus dat verzacht de pijn wel een beetje.
Heyquote:
Minder, maar was het wel leuk?quote:
Welke datum pikken we nou?quote:
Dikke mensen met boodschappenkarretjes verdienen inderdaad klappen.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik tref iets te vaak mensen die voor een hele week boodschappen halen
Geweldige show ook nog live gezien ook.quote:
Ja heel leuk.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Minder, maar was het wel leuk?
Ja maar ik zag de naam. Welke datum.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is een ander programma dan delerium he waar we heen gaan?
Jaloers is.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Geweldige show ook nog live gezien ook.
Wat voor feestje was het in Utrecht? Mja, ik ken het.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Geweldige show ook nog live gezien ook.
[..]
Ja heel leuk.Ik heb het college vanochtend maar geskipt, ik was echt niet in staat om te gaan.
Zullen we dat morgen doornemen?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja maar ik zag de naam. Welke datum.
Ja.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dikke mensen met boodschappenkarretjes verdienen inderdaad klappen.
Cool.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zullen we dat morgen doornemen?
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehehehehe, voor mijn eerste van de vijf tentamens had ik een 10.
Het was een vak dat over MS Office gingquote:
Ah oke, dat kun je wel exact leren ja. Toch goed. Nerd.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het was een vak dat over MS Office ging. Ik zat wel in de hoogste 3% (11 van de 360 mensen hadden een 10).
Ik vind van wel, wat vind jij?quote:
And proud (quote:Op donderdag 26 november 2009 18:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ah oke, dat kun je wel exact leren ja. Toch goed. Nerd.
Ik heb anders gehoord.quote:
Wijze woorden, met een kern van waarheid.quote:
Ik heb ongeveer de keuze uit 1000 restaurantsquote:Op donderdag 26 november 2009 18:41 schreef griekjeee het volgende:
www.thuisbezorgd.nl dit werkt niet eens in mijn kutdorp.
ik heb het even aangekeken en vindt het heel gezelligquote:Op donderdag 26 november 2009 18:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind van wel, wat vind jij?
Triggershit.quote:
Niet zo hatenquote:Op donderdag 26 november 2009 18:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wijze woorden, met een kern van waarheid.
[..]
Ik heb ongeveer de keuze uit 1000 restaurants.
Ook ja.quote:
Cool.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb het even aangekeken en vindt het heel gezellig
Geen idee, hij stalkt mij.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wiesda?
[..]
Wat weet jij nou man.
Weinig, maar dit wel.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wiesda?
[..]
Wat weet jij nou man.
Rotterdam, heldenstad, vergeleken met jou is Breda maar plat.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Niet zo haten![]()
Ja Rotterdam hè, is het toch nog ergens goed voor.
Ik woon niet in breda zelf maar in de omgeving van, anders had ik vast wel eten kunnen bestellenquote:Op donderdag 26 november 2009 18:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Rotterdam, heldenstad, vergeleken met jou is Breda maar plat.
Jij mag mij wel legaal stalken hoor.quote:
Morgen?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij mag mij wel legaal stalken hoor.
Ook dan.quote:
Nietus. Is er trouwens al een Niggershit? Dat zou ook wel een coole kloon zijn.quote:
Dan gaat 'OpznGrieks' al snel volgen.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nietus. Is er trouwens al een Niggershit? Dat zou ook wel een coole kloon zijn.
Bring itquote:Op donderdag 26 november 2009 18:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan gaat 'OpznGrieks' al snel volgen.
De naam hè.quote:
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik woon niet in breda zelf maar in de omgeving van, anders had ik vast wel eten kunnen bestellen
Ik zal het nodig hebben. Seriously nu moet ik gewoon naar de winkel nog.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Hallo chicky, ik weet wat er staat maar toch Nederlands svpquote:
het verbaast me dat je in jouw dorp nog een AH hebt die zo laat open is.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zal het nodig hebben. Seriously nu moet ik gewoon naar de winkel nog.
Ilal liqa habibtiquote:
Goed, omdat jij het zegtquote:Op donderdag 26 november 2009 19:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hallo chicky, ik weet wat er staat maar toch Nederlands svp
I knowquote:Op donderdag 26 november 2009 19:01 schreef griekjeee het volgende:
Jij bent me nog een antwoord schuldig btw.
Ma asalama habibi. Maar we mogen dit niet doen van griekjeee en van alle andere users enzoquote:Op donderdag 26 november 2009 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
het verbaast me dat je in jouw dorp nog een AH hebt die zo laat open is.
[..]
Ilal liqa habibti
Ook niet sjwayah sjwayah arabic?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:04 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ma asalama habibi. Maar we mogen dit niet doen van griekjeee en van alle andere users enzo.
Nee denk het ook niet. Zullen we het lief vragen of we het dan zo wel mogen doenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ook niet sjwayah sjwayah arabic?
Feli. Doet me denken aan hoe ik Frans haalde.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehe, tweede cijfer binnen: een 5.7. Net gehaald dus.
Beterzzzzzzzz!! Goed zo!quote:Op donderdag 26 november 2009 19:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehe, tweede cijfer binnen: een 5.7. Net gehaald dus.
En snel een beetje!quote:
Whehe. Alleen is dit wel op universitair niveauquote:Op donderdag 26 november 2009 19:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Feli. Doet me denken aan hoe ik Frans haalde.
Jaja ik weet al dat je WO doet hoor, chill.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe. Alleen is dit wel op universitair niveau. Als ik dit vak heb gehaald, heb ik een ander vak zeker weten ook met een 6 of 7 gehaald. Alleen wiskunde en methodology morgen denk ik niet
.
Wist je dat ik aan een van de beste europese Business Schools studeer?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jaja ik weet al dat je WO doet hoor, chill.
volgens mij vinden de modjes het maffi zain. Khalas dan maarquote:Op donderdag 26 november 2009 19:07 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet. Zullen we het lief vragen of we het dan zo wel mogen doen?
Ik weet wel dat je ego meer ruimte nodig heeft, ik maak wel plaats.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wist je dat ik aan een van de beste europese Business Schools studeer?
Hier is het al een tijdje gestopt, komt zeker door het goede nieuwsquote:Op donderdag 26 november 2009 19:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je ego meer ruimte nodig heeft, ik maak wel plaats.
Maar ik ben langzaamquote:
Ik weet het, ik bedoelde hen ook eigenlijk met de andere usersquote:Op donderdag 26 november 2009 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
volgens mij vinden de modjes het maffi zain. Khalas dan maar?
La.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:19 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Maar ik ben langzaam.
[..]
Ik weet het, ik bedoelde hen ook eigenlijk met de andere users. Dus it's over
.
Mjaquote:
Dikmakertjes.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mjaterugweg erbij hè. Ik heb pizza
Ja daaag.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ie is voor Bahreinen
Aiwa it is.
Mensen met een stofwisseling die niet van nature rouleertquote:
Nu ga je te furrrr voor mij om het te volgen, tenzij je ´ik ben zena´ zegtquote:Op donderdag 26 november 2009 20:18 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja daaag.
Ik hoor ook eigenlijk te zeggen. Ani zena.
Je weet wel: de niet algemene arabische teksten.
Mozzarellaquote:
Mensen die hun pizza niet zelf bakken.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mensen met een stofwisseling die niet van nature rouleert!!!
Ik had vandaag echt geen zinquote:Op donderdag 26 november 2009 20:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mensen die hun pizza niet zelf bakken.
Ook lekker. Dr. Utker is goedkoop (mooi meegenomen voor studenten) en lekkerquote:
Dat wist ik niet, ik vind quattro fromaggi gewoon erg lekkerquote:Op donderdag 26 november 2009 20:24 schreef griekjeee het volgende:
Het was wel een goede gok though wikwakka2, heb je onthouden dat ik vegetarisch ben ofzo?
Jij mag makkelijk doen. Ik moet ook voor anderen koken.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik had vandaag echt geen zinDan maar lekker makkelijk.
Oh, ik zei, het gaat goed en Ani is inderdaad ik, maar ja hier zeg je niet ik ben goedquote:Op donderdag 26 november 2009 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu ga je te furrrr voor mij om het te volgen, tenzij je ´ik ben zena´ zegt.
Lekkerquote:
Oh, ik dacht even dat ik een fan had die alles van me wist.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ook lekker. Dr. Utker is goedkoop (mooi meegenomen voor studenten) en lekker.
[..]
Dat wist ik niet, ik vind quattro fromaggi gewoon erg lekker.
Vers is erg lekker.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:26 schreef koningdavid het volgende:
Heb spinazie gegeten vandaag. Mijn favoriete groente.
Ohh, zena als in 'zain'quote:Op donderdag 26 november 2009 20:26 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oh, ik zei, het gaat goed en Ani is inderdaad ik, maar ja hier zeg je niet ik ben goed. In het arabisch wel. Maar ik denk dat mensen het niet zo leuk vinden...............
![]()
[..]
Lekker.
Ik at spinazie a la creme uit de diepvries.quote:
Ik zal het onthouden voor de volgende keer.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat ik een fan had die alles van me wist.
Zo zonde.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik at spinazie a la creme uit de diepvries.
Ja, die vrouwenwoorden worden mij te veel om te leren hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 20:29 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja, zena, is het vrouwenwoord.
Ani zain, zeg je als man/jongen.
![]()
Hihi
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jij mag makkelijk doen. Ik moet ook voor anderen koken.
Cool.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor de volgende keer.
Hahaha dat is goed hoor. Maar dit heb je toch ook in het Frans?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, die vrouwenwoorden worden mij te veel om te leren hoor. Ik houd het lekker simpel en ga er vanuit dat iedereen man is.
Tsja, het moet in stappen gebeuren he? ik kan onmogelijk álles over je in één keer leren.quote:
Mannencultuur, hequote:Op donderdag 26 november 2009 20:32 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Hahaha dat is goed hoor. Maar dit heb je toch ook in het Frans?
Maar in het algemene arabisch gaan ze ook meestal uit van de mannenvorm.
Ik vergeef het je, stil maar.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, het moet in stappen gebeuren he? ik kan onmogelijk álles over je in één keer leren./
Wel makkelijk.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wel makkelijk.![]()
En gezonder dan pizza![]()
En lekkerder.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wel makkelijk.![]()
En gezonder dan pizza![]()
Feit over griekjeee #2: ze is vergevingsgezind.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, stil maar.
Walgelijk inderdaad, ze gebruiken daar in Pakistan ook allemaal zuur/gifquote:Op donderdag 26 november 2009 20:34 schreef griekjeee het volgende:
Indrukwekkende foto's eerwraak (Let op! Schokkend!)
Die foto's.
Ik las het bij alle onderschriften ja, en vroeg me al af of het zo common isquote:Op donderdag 26 november 2009 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Feit over griekjeee #2: ze is vergevingsgezind.
[..]
Walgelijk inderdaad, ze gebruiken daar in Pakistan ook allemaal zuur/gif.
Oh ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:38 schreef Lub_ya het volgende:
Maar griekjeee heb je mijn kusje nou ontvangen?
Ziek.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:34 schreef griekjeee het volgende:
Indrukwekkende foto's eerwraak (Let op! Schokkend!)
Die foto's.
Op één of andere manier kan ik het niet laten dat topic te openen.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
En dan zijn er nog mensen die dit soort acties denken te verdedigen. er zijn nog een hoop randmongolen in Pakistan.
Reactie@foboquote:Op donderdag 26 november 2009 20:38 schreef Lub_ya het volgende:
Maar griekjeee heb je mijn kusje nou ontvangen?
Heyquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Heyik was me dood aan het lachen wacht ik zet een linkje.
Ik dacht G van griekjeee wat bedoelde jij nou weer dan?quote:
Zie je telefoon.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik dacht G van griekjeee wat bedoelde jij nou weer dan?
Ik hou ook van jou.quote:
Dat doen we al, maar we hebben elkaar hier ook nodig. Proef ik nu de bittere smaak van jaloezie?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
PM/rooksignalen/telefoon/Fobo/handgebaren/bekers aan een touwtje.
Jouwes hangt al boven mijn bed anders.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat wil ik even met jouw handtekening & geprint.
Toch nog gedaan?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jouwes hangt al boven mijn bed anders.
Dûh wat denk jij.quote:
AH to go.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:18 schreef griekjeee het volgende:
Kan ik niet iemand inhuren om mijn pizza op te warmen?
Hij hoeft alleen nog maar in de magnetron.quote:
Kant en klaar?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen nog maar in de magnetron.
Ja. Ik ben moe vandaag man.quote:
Ik ben inderdaad jaloers op iets wat ik nog nooit heb gezienquote:Op donderdag 26 november 2009 21:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat doen we al, maar we hebben elkaar hier ook nodig. Proef ik nu de bittere smaak van jaloezie?
Ja is combi.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Pizza in de magnetron. Het hoort óf in de over óf in de combimagnetron.
Half 9.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja als je om 7 gaat slapen.
Toppunt van luiheid. Kant-en-klare pizza niet op willen warmen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:18 schreef griekjeee het volgende:
Kan ik niet iemand inhuren om mijn pizza op te warmen?
Nou, ik heb mezelf overgehaald.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Toppunt van luiheid. Kant-en-klare pizza niet op willen warmen.![]()
Luister nou maar. Naar hem ga ik nog een keer toe.quote:
Op welke minuut? Ja hij is ook echt goed gewoon.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Roept hij dan nou opeens 'allah akhbar'?
Maar wel mooie muziek, ik houd wel van dat soort snaarinstrumenten.
Ja was heerlijkquote:
Verklaar je nader!quote:
1:19quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Op welke minuut? Ja hij is ook echt goed gewoon.
Niet vloeiend nee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
1:19.
Spreek je ook vloeiend grieks?
Dat is niet zo heel vreemd hoor, culturen liggen dicht bij elkaar. Er is ook genoeg muziek die waar beide invloeden inzitten, omdat het goed bij elkaar past.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Het doet mij wel een beetje aan turkse muziek denken, of andersom, ik weet het niet.
Succes. Hoeveelste les?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:07 schreef wikwakka2 het volgende:
En ik ga maar eens de straten onveilig maken in mijn lesauto.
De veel te veelste lesquote:
Lekker.quote:
Zeg, ik ben G aan het bekeren tot de islam, zoek je eigen slachtoffer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lekker.![]()
Goede (christelijke) Griekse muziek:
Grieken zijn christelijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeg, ik ben G aan het bekeren tot de islam, zoek je eigen slachtoffer.
Mooi jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lekker.![]()
Goede (christelijke) Griekse muziek:
Klopt, ik vind grote steden ook minder. Bovendien bekeuren ze daar snel, ik kreeg een keer 130 euro omdat ik in een straatje keerde. Bleek een dubbele streep te staan die helemaal vervaagd wasquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De veel te veelste les. Maar 9 december heb ik praktijkexamen. Kan hem dan maar beter halen, alhoewel rotterdam niet altijd even fijn rijden is
.
En lukt het je al?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeg, ik ben G aan het bekeren tot de islam, zoek je eigen slachtoffer.
Próéf mijn sarcasme.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het antwoord daarvan kan jij beter geven?
Opvliegerige maanaanbidderquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoax, incestueuze polytheïsten.
Hij besteedt tenminste aandacht aan uiterlijke verzorging.quote:
Door zijn benen te scheren met een gehuurde scheermes?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij besteedt tenminste aandacht aan uiterlijke verzorging.![]()
Jouw god ziet er niet uit gewoon, wat een sloeber.
Beter huren dan stelen zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Door zijn benen te scheren met een gehuurde scheermes?
Je zou denken dat een god niet hoeft te huren of stelen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Beter huren dan stelen zullen we maar zeggen.
Wij hebben een drieënige God he, ze kunnen van elkaar huren enzo. Heel praktisch.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je zou denken dat een god niet hoeft te huren of stelen.
Hij leent het niet van een andere god, integendeel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wij hebben een drieënige God he, ze kunnen van elkaar huren enzo. Heel praktisch.![]()
Behoeftige humane trekjes aan god toe schrijven, voorbij gaan aan het idee dat jouw god zijn benen scheert met een scheermes.quote:Jouw God is eenzaam.![]()
Dan heb ik voorsprong vanavond.quote:Maar ik ga naar de trein. Wellicht kunnen we vanavond verder gaan met ruziemaken over Griekjeee.
Dat doe jij toch ook zodra je zegt dat Hij zijn benen scheert?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij leent het niet van een andere god, integendeel.
[..]
Behoeftige humane trekjes aan god toe schrijven, voorbij gaan aan het idee dat jouw god zijn benen scheert met een scheermes.
[..]
Dan heb ik voorsprong vanavond.
Dat zegt de Bijbel, niet ikquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat doe jij toch ook zodra je zegt dat Hij zijn benen scheert?
NTB
Het is te lang geleden dat ik erin heb gelezen, of wellicht stond ik er niet zozeer bij stil als jij nu doet. Volgens mij staan er andere dingen in waar je meer waarde aan moet hechten.quote:
Hoi.quote:
Uhhhhhquote:
0 Op die dag zal de Heer met een aan de overkant van de Eufraat gehuurd scheermes – de koning van Assyrië – alle haren van hoofd en baard en zelfs het schaamhaar afscheren.quote:
Agreed, maar dat zijn de nuanceringen die je alleen maar tegemoetkomt wanneer je je er zeer analytisch in verdiept, als je dat doet met de Bijbel, zou je dat ook moeten doen met de Koran, met name als je Allah een maangod noemt en verzen als deze tegenkomt :quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het is te lang geleden dat ik erin heb gelezen, of wellicht stond ik er niet zozeer bij stil als jij nu doet. Volgens mij staan er andere dingen in waar je meer waarde aan moet hechten.
quote:12. “En tot Zijn Tekenen behoren de nacht en de dag, en de zon en de maan. Knielt jullie niet neer voor de zon en niet voor de maan, maar knielt jullie neer voor Allah, Degene Die hen heeft geschapen, als jullie alleen Hem aanbidden.” [Fussilat 41:37]
Die tekst bedoelde hij ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:08 schreef koningdavid het volgende:
Trigger bedoelde die tekst uit Jesaja 7 dus?
Kan je niet lezen Trigger?
Dat over de maangod was uiteraard niet serieus.
En typen op een gsm is naar.
Ik vraag me af wie niet kan lezen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:08 schreef koningdavid het volgende:
Trigger bedoelde die tekst uit Jesaja 7 dus?
Kan je niet lezen Trigger?
Dat over de maangod was uiteraard niet serieus.
En typen op een gsm is naar.
Moet nog APK gekeurd worden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:08 schreef griekjeee het volgende:
Zeg Trigger, ik krijg nog steeds jouw gedeelte voor het stuk in F&L.
Hey.quote:
Analfabeten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie niet kan lezen.
Hoe is hetquote:
Mensen die niet kunnen lezen/ schrijven.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, maar wie zijn de analfabeten zeg maar.
Minderquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen lezen/ schrijven.
Trein heeft vertraging.
Op dit uur?quote:
Altijd leuk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Even naar een kroeg geweest vanmiddag.
Ja, en al helemaal ´s avonds is het nogal opletten geblazenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mooi ja![]()
[..]
Klopt, ik vind grote steden ook minder. Bovendien bekeuren ze daar snel, ik kreeg een keer 130 euro omdat ik in een straatje keerde. Bleek een dubbele streep te staan die helemaal vervaagd was![]()
Succes iig.
Dat is echt eigen keuze.quote:
Mja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, en al helemaal ´s avonds is het nogal opletten geblazen. Maar ik kan het.
Wat nouquote:
* JoeBravo sputtert niet overtuigend tegenquote:
Ik ga naar Antwerpenquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga vanavond naar een verjaardags/end-of-exams feest in het international student house.
[..]
Wat nou.
Ik vergeef het je dat je naar België gaat, maar ja, brabo's he, het zijn net Belgenquote:
volgens mij zei ze dat eerst, maar dat kan ook een ander topic geweest zijnquote:
Is er een Sultan in Antwerpen dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Wel goeie business die de sultan dan, in Breda, Rotterdam én Antwerpen.
Ik dacht dat griekjeee dat toen zeiquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is er een Sultan in Antwerpen dan?
ja hij heet anders je weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is er een Sultan in Antwerpen dan?
thanx en zeker, je moet je een keer over je vooroordelen heen zetten en er heen gaan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vergeef het je dat je naar België gaat, maar ja, brabo's he, het zijn net Belgen. Maar veel plezier in ieder geval, Antwerpen lijkt me wel een mooie stad!
heel wat andersquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
ja hij heet anders je weet wat ik bedoel
quote:
môgguhquote:
quote:
Zo laat? Wat ga je halen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:37 schreef griekjeee het volgende:
wij meeten altijd. ik ben ff naar de winkel
Kom ik van de winkel, gaat zij naar de winkel.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:37 schreef griekjeee het volgende:
wij meeten altijd. ik ben ff naar de winkel
Kssstquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is vandaag toch een productieve dag geweest.
Kattenvoer en groentenquote:
Mij niet, mijn katten wel denk ik.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan ik jou blij maken met Whiskas? Iemand heeft een paar van die blikjes vergeten.
Ik had gedacht dat je wel zo slim was.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mij niet, mijn katten wel denk ik.
Heb ik iets gemistquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik Ruh zeg verstaat Lubya het niet, maar jij gebruikt het tegen mijEpic.
Je moet me nooit overschatten.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat je wel zo slim was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |