Dikke mensen met boodschappenkarretjes verdienen inderdaad klappen.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik tref iets te vaak mensen die voor een hele week boodschappen halen
Geweldige show ook nog live gezien ook.quote:
Ja heel leuk.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Minder, maar was het wel leuk?
Ja maar ik zag de naam. Welke datum.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is een ander programma dan delerium he waar we heen gaan?
Jaloers is.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Geweldige show ook nog live gezien ook.
Wat voor feestje was het in Utrecht? Mja, ik ken het.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Geweldige show ook nog live gezien ook.
[..]
Ja heel leuk.Ik heb het college vanochtend maar geskipt, ik was echt niet in staat om te gaan.
Zullen we dat morgen doornemen?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja maar ik zag de naam. Welke datum.
Ja.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dikke mensen met boodschappenkarretjes verdienen inderdaad klappen.
Cool.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zullen we dat morgen doornemen?
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehehehehe, voor mijn eerste van de vijf tentamens had ik een 10.
Het was een vak dat over MS Office gingquote:
Ah oke, dat kun je wel exact leren ja. Toch goed. Nerd.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het was een vak dat over MS Office ging. Ik zat wel in de hoogste 3% (11 van de 360 mensen hadden een 10).
Ik vind van wel, wat vind jij?quote:
And proud (quote:Op donderdag 26 november 2009 18:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ah oke, dat kun je wel exact leren ja. Toch goed. Nerd.
Ik heb anders gehoord.quote:
Wijze woorden, met een kern van waarheid.quote:
Ik heb ongeveer de keuze uit 1000 restaurantsquote:Op donderdag 26 november 2009 18:41 schreef griekjeee het volgende:
www.thuisbezorgd.nl dit werkt niet eens in mijn kutdorp.
ik heb het even aangekeken en vindt het heel gezelligquote:Op donderdag 26 november 2009 18:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind van wel, wat vind jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |