Hoer.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:43 schreef Triggershot het volgende:
hoax
NTBWJNMKquote:
Dit is trouwens wel goed gelukt geloof ikquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:51 schreef qu63 het volgende:
Eens kijken of we dit topic wél vol krijgen binnen een maand..
Welkom!quote:
Maar wat is de bedoeling nou? En wat voor op staat ons te wachtenquote:Op donderdag 26 november 2009 01:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Welkom!
En lub_ya jij natuurlijk ook.
De bedoeling van wat?quote:Op donderdag 26 november 2009 01:59 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Maar wat is de bedoeling nou? En wat voor op staat ons te wachten?
Er is geen doel?quote:Op donderdag 26 november 2009 02:07 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Van dit, i know slowchatten, maar toch, ik ga slapen,welterusten! See you soon!
Koningin dan nog altijd.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:05 schreef koningdavid het volgende:
Goedemorgen prinsen en prinsessen van me.
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:27 schreef JoeBravo het volgende:
hmm, zo te zien mag ik deze SC ook wat vaker gaan checken. heb een poosje vol ongeloof naar het slotje op het vorige deeltje zitten kijken
sorryquote:Op donderdag 26 november 2009 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Koningin dan nog altijd.![]()
[..]Hoe kan je nu de lounge vergeten?
Hoi!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Koningin dan nog altijd.![]()
[..]Hoe kan je nu de lounge vergeten?
Neequote:Op donderdag 26 november 2009 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.![]()
Werk je nu voor vast bij je vader?
Ik zit net in mn 2e jaar, gek!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:59 schreef Bengeltje het volgende:
Je studeert nog steeds? Dacht dat je al klaar was.
goed van mijquote:
Gek??quote:Op donderdag 26 november 2009 13:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik zit net in mn 2e jaar, gek!
Heb een paar jaar wat anders gedaan he
Ja!quote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 26 november 2009 10:05 schreef koningdavid het volgende:
Goedemorgen prinsen en prinsessen van me.
Ha-ha! Net te laat.quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:20 schreef griekjeee het volgende:
Ik bedoelde middag. Was net wakker.
Nee, en het viel me idd op. Ik voel me verbonden met je.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat was wel een heel groot toeval. Tenzij je je post hebt ge-edit!
Het lot heeft het zo gewild. Nu ga ik maar eens kokenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, en het viel me idd op. Ik voel me verbonden met je.
Wat ga je koken. Ik moet eerst nog naar de winkel.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het lot heeft het zo gewild. Nu ga ik maar eens koken![]()
Hamburgers en nog wat chinese shizzle van gisteren. Ik moet het mezelf niet al te moeilijk maken.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat ga je koken. Ik moet eerst nog naar de winkel.
True. Maar nog steeds is wel ergerlijk soms om iedere dag te gaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hamburgers en nog wat chinese shizzle van gisteren. Ik moet het mezelf niet al te moeilijk maken.
Naar de winkel gaan is no problemo, want echte studenten kopen hun dagelijkse voedsel vers van de supermarkt.
Wel als er veel tokkievolk rondloopt en het druk is. Gelukkig woon ik op 10 meter afstand van de AH, dus dat verzacht de pijn wel een beetje.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
True. Maar nog steeds is wel ergerlijk soms om iedere dag te gaan.
Ik tref iets te vaak mensen die voor een hele week boodschappen halenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel als er veel tokkievolk rondloopt en het druk is. Gelukkig woon ik op 10 meter afstand van de AH, dus dat verzacht de pijn wel een beetje.
Heyquote:
Minder, maar was het wel leuk?quote:
Welke datum pikken we nou?quote:
Dikke mensen met boodschappenkarretjes verdienen inderdaad klappen.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik tref iets te vaak mensen die voor een hele week boodschappen halen
Geweldige show ook nog live gezien ook.quote:
Ja heel leuk.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Minder, maar was het wel leuk?
Ja maar ik zag de naam. Welke datum.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is een ander programma dan delerium he waar we heen gaan?
Jaloers is.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Geweldige show ook nog live gezien ook.
Wat voor feestje was het in Utrecht? Mja, ik ken het.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Geweldige show ook nog live gezien ook.
[..]
Ja heel leuk.Ik heb het college vanochtend maar geskipt, ik was echt niet in staat om te gaan.
Zullen we dat morgen doornemen?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja maar ik zag de naam. Welke datum.
Ja.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dikke mensen met boodschappenkarretjes verdienen inderdaad klappen.
Cool.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zullen we dat morgen doornemen?
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehehehehe, voor mijn eerste van de vijf tentamens had ik een 10.
Het was een vak dat over MS Office gingquote:
Ah oke, dat kun je wel exact leren ja. Toch goed. Nerd.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het was een vak dat over MS Office ging. Ik zat wel in de hoogste 3% (11 van de 360 mensen hadden een 10).
Ik vind van wel, wat vind jij?quote:
And proud (quote:Op donderdag 26 november 2009 18:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ah oke, dat kun je wel exact leren ja. Toch goed. Nerd.
Ik heb anders gehoord.quote:
Wijze woorden, met een kern van waarheid.quote:
Ik heb ongeveer de keuze uit 1000 restaurantsquote:Op donderdag 26 november 2009 18:41 schreef griekjeee het volgende:
www.thuisbezorgd.nl dit werkt niet eens in mijn kutdorp.
ik heb het even aangekeken en vindt het heel gezelligquote:Op donderdag 26 november 2009 18:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind van wel, wat vind jij?
Triggershit.quote:
Niet zo hatenquote:Op donderdag 26 november 2009 18:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wijze woorden, met een kern van waarheid.
[..]
Ik heb ongeveer de keuze uit 1000 restaurants.
Ook ja.quote:
Cool.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb het even aangekeken en vindt het heel gezellig
Geen idee, hij stalkt mij.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wiesda?
[..]
Wat weet jij nou man.
Weinig, maar dit wel.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wiesda?
[..]
Wat weet jij nou man.
Rotterdam, heldenstad, vergeleken met jou is Breda maar plat.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Niet zo haten![]()
Ja Rotterdam hè, is het toch nog ergens goed voor.
Ik woon niet in breda zelf maar in de omgeving van, anders had ik vast wel eten kunnen bestellenquote:Op donderdag 26 november 2009 18:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Rotterdam, heldenstad, vergeleken met jou is Breda maar plat.
Jij mag mij wel legaal stalken hoor.quote:
Morgen?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij mag mij wel legaal stalken hoor.
Ook dan.quote:
Nietus. Is er trouwens al een Niggershit? Dat zou ook wel een coole kloon zijn.quote:
Dan gaat 'OpznGrieks' al snel volgen.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nietus. Is er trouwens al een Niggershit? Dat zou ook wel een coole kloon zijn.
Bring itquote:Op donderdag 26 november 2009 18:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan gaat 'OpznGrieks' al snel volgen.
De naam hè.quote:
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik woon niet in breda zelf maar in de omgeving van, anders had ik vast wel eten kunnen bestellen
Ik zal het nodig hebben. Seriously nu moet ik gewoon naar de winkel nog.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |