Triggershit.quote:
Niet zo hatenquote:Op donderdag 26 november 2009 18:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wijze woorden, met een kern van waarheid.
[..]
Ik heb ongeveer de keuze uit 1000 restaurants.
Ook ja.quote:
Cool.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb het even aangekeken en vindt het heel gezellig
Geen idee, hij stalkt mij.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wiesda?
[..]
Wat weet jij nou man.
Weinig, maar dit wel.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wiesda?
[..]
Wat weet jij nou man.
Rotterdam, heldenstad, vergeleken met jou is Breda maar plat.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Niet zo haten![]()
Ja Rotterdam hè, is het toch nog ergens goed voor.
Ik woon niet in breda zelf maar in de omgeving van, anders had ik vast wel eten kunnen bestellenquote:Op donderdag 26 november 2009 18:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Rotterdam, heldenstad, vergeleken met jou is Breda maar plat.
Jij mag mij wel legaal stalken hoor.quote:
Morgen?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij mag mij wel legaal stalken hoor.
Ook dan.quote:
Nietus. Is er trouwens al een Niggershit? Dat zou ook wel een coole kloon zijn.quote:
Dan gaat 'OpznGrieks' al snel volgen.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nietus. Is er trouwens al een Niggershit? Dat zou ook wel een coole kloon zijn.
Bring itquote:Op donderdag 26 november 2009 18:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan gaat 'OpznGrieks' al snel volgen.
De naam hè.quote:
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik woon niet in breda zelf maar in de omgeving van, anders had ik vast wel eten kunnen bestellen
Ik zal het nodig hebben. Seriously nu moet ik gewoon naar de winkel nog.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |