ik doe mee!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:51 schreef qu63 het volgende:
Eens kijken of we dit topic wél vol krijgen binnen een maand..
is het proberen waardquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:51 schreef qu63 het volgende:
Eens kijken of we dit topic wél vol krijgen binnen een maand..
Zeurquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
nope![]()
TS doet ook niet echt zijn best
SPOILER: Dames->niet klikken!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:17 schreef qu63 het volgende:
Iets voor Pheno:echt iets voor hemSPOILER: Dames->niet klikken!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
navondquote:
dat kun je echt wel zeggenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:02 schreef griekjeee het volgende:
sc gaat hier ook niet al te snel of wel?
Hoe komt het?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kun je echt wel zeggen
Maakt dat wat uit dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:02 schreef griekjeee het volgende:
sc gaat hier ook niet al te snel of wel?
Zo. Het is me gelijk duidelijk waarom.quote:
weinig mensen die hier nog postenquote:
Dat is te merken ja.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weinig mensen die hier nog posten
Val ik je aan danquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zo. Het is me gelijk duidelijk waarom.Het was maar een constatering hoor geen reden om je aangevallen te voelen.
quote:
Waar bemoei jij je mee!quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:43 schreef Ynske het volgende:
[..]Q en aanvallen? dat gaat niet samen in een zin hoor
Hoi Yns!quote:hoi Q
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |