Luister nou maar. Naar hem ga ik nog een keer toe.quote:
Op welke minuut? Ja hij is ook echt goed gewoon.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Roept hij dan nou opeens 'allah akhbar'?
Maar wel mooie muziek, ik houd wel van dat soort snaarinstrumenten.
Ja was heerlijkquote:
Verklaar je nader!quote:
1:19quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Op welke minuut? Ja hij is ook echt goed gewoon.
Niet vloeiend nee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
1:19.
Spreek je ook vloeiend grieks?
Dat is niet zo heel vreemd hoor, culturen liggen dicht bij elkaar. Er is ook genoeg muziek die waar beide invloeden inzitten, omdat het goed bij elkaar past.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Het doet mij wel een beetje aan turkse muziek denken, of andersom, ik weet het niet.
Succes. Hoeveelste les?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:07 schreef wikwakka2 het volgende:
En ik ga maar eens de straten onveilig maken in mijn lesauto.
De veel te veelste lesquote:
Lekker.quote:
Zeg, ik ben G aan het bekeren tot de islam, zoek je eigen slachtoffer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lekker.![]()
Goede (christelijke) Griekse muziek:
Grieken zijn christelijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeg, ik ben G aan het bekeren tot de islam, zoek je eigen slachtoffer.
Mooi jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lekker.![]()
Goede (christelijke) Griekse muziek:
Klopt, ik vind grote steden ook minder. Bovendien bekeuren ze daar snel, ik kreeg een keer 130 euro omdat ik in een straatje keerde. Bleek een dubbele streep te staan die helemaal vervaagd wasquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De veel te veelste les. Maar 9 december heb ik praktijkexamen. Kan hem dan maar beter halen, alhoewel rotterdam niet altijd even fijn rijden is
.
En lukt het je al?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeg, ik ben G aan het bekeren tot de islam, zoek je eigen slachtoffer.
Próéf mijn sarcasme.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het antwoord daarvan kan jij beter geven?
Opvliegerige maanaanbidderquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoax, incestueuze polytheïsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |