Luister nou maar. Naar hem ga ik nog een keer toe.quote:
Op welke minuut? Ja hij is ook echt goed gewoon.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Roept hij dan nou opeens 'allah akhbar'?
Maar wel mooie muziek, ik houd wel van dat soort snaarinstrumenten.
Ja was heerlijkquote:
Verklaar je nader!quote:
1:19quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Op welke minuut? Ja hij is ook echt goed gewoon.
Niet vloeiend nee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
1:19.
Spreek je ook vloeiend grieks?
Dat is niet zo heel vreemd hoor, culturen liggen dicht bij elkaar. Er is ook genoeg muziek die waar beide invloeden inzitten, omdat het goed bij elkaar past.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Het doet mij wel een beetje aan turkse muziek denken, of andersom, ik weet het niet.
Succes. Hoeveelste les?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:07 schreef wikwakka2 het volgende:
En ik ga maar eens de straten onveilig maken in mijn lesauto.
De veel te veelste lesquote:
Lekker.quote:
Zeg, ik ben G aan het bekeren tot de islam, zoek je eigen slachtoffer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lekker.![]()
Goede (christelijke) Griekse muziek:
Grieken zijn christelijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeg, ik ben G aan het bekeren tot de islam, zoek je eigen slachtoffer.
Mooi jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lekker.![]()
Goede (christelijke) Griekse muziek:
Klopt, ik vind grote steden ook minder. Bovendien bekeuren ze daar snel, ik kreeg een keer 130 euro omdat ik in een straatje keerde. Bleek een dubbele streep te staan die helemaal vervaagd wasquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De veel te veelste les. Maar 9 december heb ik praktijkexamen. Kan hem dan maar beter halen, alhoewel rotterdam niet altijd even fijn rijden is
.
En lukt het je al?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeg, ik ben G aan het bekeren tot de islam, zoek je eigen slachtoffer.
Próéf mijn sarcasme.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het antwoord daarvan kan jij beter geven?
Opvliegerige maanaanbidderquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoax, incestueuze polytheïsten.
Hij besteedt tenminste aandacht aan uiterlijke verzorging.quote:
Door zijn benen te scheren met een gehuurde scheermes?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij besteedt tenminste aandacht aan uiterlijke verzorging.![]()
Jouw god ziet er niet uit gewoon, wat een sloeber.
Beter huren dan stelen zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Door zijn benen te scheren met een gehuurde scheermes?
Je zou denken dat een god niet hoeft te huren of stelen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Beter huren dan stelen zullen we maar zeggen.
Wij hebben een drieënige God he, ze kunnen van elkaar huren enzo. Heel praktisch.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je zou denken dat een god niet hoeft te huren of stelen.
Hij leent het niet van een andere god, integendeel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wij hebben een drieënige God he, ze kunnen van elkaar huren enzo. Heel praktisch.![]()
Behoeftige humane trekjes aan god toe schrijven, voorbij gaan aan het idee dat jouw god zijn benen scheert met een scheermes.quote:Jouw God is eenzaam.![]()
Dan heb ik voorsprong vanavond.quote:Maar ik ga naar de trein. Wellicht kunnen we vanavond verder gaan met ruziemaken over Griekjeee.
Dat doe jij toch ook zodra je zegt dat Hij zijn benen scheert?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij leent het niet van een andere god, integendeel.
[..]
Behoeftige humane trekjes aan god toe schrijven, voorbij gaan aan het idee dat jouw god zijn benen scheert met een scheermes.
[..]
Dan heb ik voorsprong vanavond.
Dat zegt de Bijbel, niet ikquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat doe jij toch ook zodra je zegt dat Hij zijn benen scheert?
NTB
Het is te lang geleden dat ik erin heb gelezen, of wellicht stond ik er niet zozeer bij stil als jij nu doet. Volgens mij staan er andere dingen in waar je meer waarde aan moet hechten.quote:
Hoi.quote:
Uhhhhhquote:
0 Op die dag zal de Heer met een aan de overkant van de Eufraat gehuurd scheermes – de koning van Assyrië – alle haren van hoofd en baard en zelfs het schaamhaar afscheren.quote:
Agreed, maar dat zijn de nuanceringen die je alleen maar tegemoetkomt wanneer je je er zeer analytisch in verdiept, als je dat doet met de Bijbel, zou je dat ook moeten doen met de Koran, met name als je Allah een maangod noemt en verzen als deze tegenkomt :quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het is te lang geleden dat ik erin heb gelezen, of wellicht stond ik er niet zozeer bij stil als jij nu doet. Volgens mij staan er andere dingen in waar je meer waarde aan moet hechten.
quote:12. “En tot Zijn Tekenen behoren de nacht en de dag, en de zon en de maan. Knielt jullie niet neer voor de zon en niet voor de maan, maar knielt jullie neer voor Allah, Degene Die hen heeft geschapen, als jullie alleen Hem aanbidden.” [Fussilat 41:37]
Die tekst bedoelde hij ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:08 schreef koningdavid het volgende:
Trigger bedoelde die tekst uit Jesaja 7 dus?
Kan je niet lezen Trigger?
Dat over de maangod was uiteraard niet serieus.
En typen op een gsm is naar.
Ik vraag me af wie niet kan lezen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:08 schreef koningdavid het volgende:
Trigger bedoelde die tekst uit Jesaja 7 dus?
Kan je niet lezen Trigger?
Dat over de maangod was uiteraard niet serieus.
En typen op een gsm is naar.
Moet nog APK gekeurd worden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:08 schreef griekjeee het volgende:
Zeg Trigger, ik krijg nog steeds jouw gedeelte voor het stuk in F&L.
Hey.quote:
Analfabeten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie niet kan lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |