Hallo chicky, ik weet wat er staat maar toch Nederlands svpquote:
het verbaast me dat je in jouw dorp nog een AH hebt die zo laat open is.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zal het nodig hebben. Seriously nu moet ik gewoon naar de winkel nog.
Ilal liqa habibtiquote:
Goed, omdat jij het zegtquote:Op donderdag 26 november 2009 19:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hallo chicky, ik weet wat er staat maar toch Nederlands svp
I knowquote:Op donderdag 26 november 2009 19:01 schreef griekjeee het volgende:
Jij bent me nog een antwoord schuldig btw.
Ma asalama habibi. Maar we mogen dit niet doen van griekjeee en van alle andere users enzoquote:Op donderdag 26 november 2009 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
het verbaast me dat je in jouw dorp nog een AH hebt die zo laat open is.
[..]
Ilal liqa habibti
Ook niet sjwayah sjwayah arabic?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:04 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ma asalama habibi. Maar we mogen dit niet doen van griekjeee en van alle andere users enzo.
Nee denk het ook niet. Zullen we het lief vragen of we het dan zo wel mogen doenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ook niet sjwayah sjwayah arabic?
Feli. Doet me denken aan hoe ik Frans haalde.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehe, tweede cijfer binnen: een 5.7. Net gehaald dus.
Beterzzzzzzzz!! Goed zo!quote:Op donderdag 26 november 2009 19:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehe, tweede cijfer binnen: een 5.7. Net gehaald dus.
En snel een beetje!quote:
Whehe. Alleen is dit wel op universitair niveauquote:Op donderdag 26 november 2009 19:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Feli. Doet me denken aan hoe ik Frans haalde.
Jaja ik weet al dat je WO doet hoor, chill.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe. Alleen is dit wel op universitair niveau. Als ik dit vak heb gehaald, heb ik een ander vak zeker weten ook met een 6 of 7 gehaald. Alleen wiskunde en methodology morgen denk ik niet
.
Wist je dat ik aan een van de beste europese Business Schools studeer?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jaja ik weet al dat je WO doet hoor, chill.
volgens mij vinden de modjes het maffi zain. Khalas dan maarquote:Op donderdag 26 november 2009 19:07 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet. Zullen we het lief vragen of we het dan zo wel mogen doen?
Ik weet wel dat je ego meer ruimte nodig heeft, ik maak wel plaats.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wist je dat ik aan een van de beste europese Business Schools studeer?
Hier is het al een tijdje gestopt, komt zeker door het goede nieuwsquote:Op donderdag 26 november 2009 19:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je ego meer ruimte nodig heeft, ik maak wel plaats.
Maar ik ben langzaamquote:
Ik weet het, ik bedoelde hen ook eigenlijk met de andere usersquote:Op donderdag 26 november 2009 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
volgens mij vinden de modjes het maffi zain. Khalas dan maar?
La.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:19 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Maar ik ben langzaam.
[..]
Ik weet het, ik bedoelde hen ook eigenlijk met de andere users. Dus it's over
.
Mjaquote:
Dikmakertjes.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mjaterugweg erbij hè. Ik heb pizza
Ja daaag.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ie is voor Bahreinen
Aiwa it is.
Mensen met een stofwisseling die niet van nature rouleertquote:
Nu ga je te furrrr voor mij om het te volgen, tenzij je ´ik ben zena´ zegtquote:Op donderdag 26 november 2009 20:18 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja daaag.
Ik hoor ook eigenlijk te zeggen. Ani zena.
Je weet wel: de niet algemene arabische teksten.
Mozzarellaquote:
Mensen die hun pizza niet zelf bakken.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mensen met een stofwisseling die niet van nature rouleert!!!
Ik had vandaag echt geen zinquote:Op donderdag 26 november 2009 20:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mensen die hun pizza niet zelf bakken.
Ook lekker. Dr. Utker is goedkoop (mooi meegenomen voor studenten) en lekkerquote:
Dat wist ik niet, ik vind quattro fromaggi gewoon erg lekkerquote:Op donderdag 26 november 2009 20:24 schreef griekjeee het volgende:
Het was wel een goede gok though wikwakka2, heb je onthouden dat ik vegetarisch ben ofzo?
Jij mag makkelijk doen. Ik moet ook voor anderen koken.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik had vandaag echt geen zinDan maar lekker makkelijk.
Oh, ik zei, het gaat goed en Ani is inderdaad ik, maar ja hier zeg je niet ik ben goedquote:Op donderdag 26 november 2009 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu ga je te furrrr voor mij om het te volgen, tenzij je ´ik ben zena´ zegt.
Lekkerquote:
Oh, ik dacht even dat ik een fan had die alles van me wist.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ook lekker. Dr. Utker is goedkoop (mooi meegenomen voor studenten) en lekker.
[..]
Dat wist ik niet, ik vind quattro fromaggi gewoon erg lekker.
Vers is erg lekker.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:26 schreef koningdavid het volgende:
Heb spinazie gegeten vandaag. Mijn favoriete groente.
Ohh, zena als in 'zain'quote:Op donderdag 26 november 2009 20:26 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oh, ik zei, het gaat goed en Ani is inderdaad ik, maar ja hier zeg je niet ik ben goed. In het arabisch wel. Maar ik denk dat mensen het niet zo leuk vinden...............
![]()
[..]
Lekker.
Ik at spinazie a la creme uit de diepvries.quote:
Ik zal het onthouden voor de volgende keer.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat ik een fan had die alles van me wist.
Zo zonde.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik at spinazie a la creme uit de diepvries.
Ja, die vrouwenwoorden worden mij te veel om te leren hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 20:29 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja, zena, is het vrouwenwoord.
Ani zain, zeg je als man/jongen.
![]()
Hihi
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jij mag makkelijk doen. Ik moet ook voor anderen koken.
Cool.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor de volgende keer.
Hahaha dat is goed hoor. Maar dit heb je toch ook in het Frans?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, die vrouwenwoorden worden mij te veel om te leren hoor. Ik houd het lekker simpel en ga er vanuit dat iedereen man is.
Tsja, het moet in stappen gebeuren he? ik kan onmogelijk álles over je in één keer leren.quote:
Mannencultuur, hequote:Op donderdag 26 november 2009 20:32 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Hahaha dat is goed hoor. Maar dit heb je toch ook in het Frans?
Maar in het algemene arabisch gaan ze ook meestal uit van de mannenvorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |