Ik vergeef het je, stil maar.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, het moet in stappen gebeuren he? ik kan onmogelijk álles over je in één keer leren./
Wel makkelijk.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wel makkelijk.![]()
En gezonder dan pizza![]()
En lekkerder.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wel makkelijk.![]()
En gezonder dan pizza![]()
Feit over griekjeee #2: ze is vergevingsgezind.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, stil maar.
Walgelijk inderdaad, ze gebruiken daar in Pakistan ook allemaal zuur/gifquote:Op donderdag 26 november 2009 20:34 schreef griekjeee het volgende:
Indrukwekkende foto's eerwraak (Let op! Schokkend!)
Die foto's.
Ik las het bij alle onderschriften ja, en vroeg me al af of het zo common isquote:Op donderdag 26 november 2009 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Feit over griekjeee #2: ze is vergevingsgezind.
[..]
Walgelijk inderdaad, ze gebruiken daar in Pakistan ook allemaal zuur/gif.
Oh ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:38 schreef Lub_ya het volgende:
Maar griekjeee heb je mijn kusje nou ontvangen?
Ziek.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:34 schreef griekjeee het volgende:
Indrukwekkende foto's eerwraak (Let op! Schokkend!)
Die foto's.
Op één of andere manier kan ik het niet laten dat topic te openen.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
En dan zijn er nog mensen die dit soort acties denken te verdedigen. er zijn nog een hoop randmongolen in Pakistan.
Reactie@foboquote:Op donderdag 26 november 2009 20:38 schreef Lub_ya het volgende:
Maar griekjeee heb je mijn kusje nou ontvangen?
Heyquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Heyik was me dood aan het lachen wacht ik zet een linkje.
Ik dacht G van griekjeee wat bedoelde jij nou weer dan?quote:
Zie je telefoon.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik dacht G van griekjeee wat bedoelde jij nou weer dan?
Ik hou ook van jou.quote:
Dat doen we al, maar we hebben elkaar hier ook nodig. Proef ik nu de bittere smaak van jaloezie?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
PM/rooksignalen/telefoon/Fobo/handgebaren/bekers aan een touwtje.
Jouwes hangt al boven mijn bed anders.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat wil ik even met jouw handtekening & geprint.
Toch nog gedaan?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jouwes hangt al boven mijn bed anders.
Dûh wat denk jij.quote:
AH to go.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:18 schreef griekjeee het volgende:
Kan ik niet iemand inhuren om mijn pizza op te warmen?
Hij hoeft alleen nog maar in de magnetron.quote:
Kant en klaar?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen nog maar in de magnetron.
Ja. Ik ben moe vandaag man.quote:
Ik ben inderdaad jaloers op iets wat ik nog nooit heb gezienquote:Op donderdag 26 november 2009 21:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat doen we al, maar we hebben elkaar hier ook nodig. Proef ik nu de bittere smaak van jaloezie?
Ja is combi.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Pizza in de magnetron. Het hoort óf in de over óf in de combimagnetron.
Half 9.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja als je om 7 gaat slapen.
Toppunt van luiheid. Kant-en-klare pizza niet op willen warmen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:18 schreef griekjeee het volgende:
Kan ik niet iemand inhuren om mijn pizza op te warmen?
Nou, ik heb mezelf overgehaald.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Toppunt van luiheid. Kant-en-klare pizza niet op willen warmen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |