Hoe is hetquote:
Mensen die niet kunnen lezen/ schrijven.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, maar wie zijn de analfabeten zeg maar.
Minderquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen lezen/ schrijven.
Trein heeft vertraging.
Op dit uur?quote:
Altijd leuk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Even naar een kroeg geweest vanmiddag.
Ja, en al helemaal ´s avonds is het nogal opletten geblazenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mooi ja![]()
[..]
Klopt, ik vind grote steden ook minder. Bovendien bekeuren ze daar snel, ik kreeg een keer 130 euro omdat ik in een straatje keerde. Bleek een dubbele streep te staan die helemaal vervaagd was![]()
Succes iig.
Dat is echt eigen keuze.quote:
Mja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, en al helemaal ´s avonds is het nogal opletten geblazen. Maar ik kan het.
Wat nouquote:
* JoeBravo sputtert niet overtuigend tegenquote:
Ik ga naar Antwerpenquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga vanavond naar een verjaardags/end-of-exams feest in het international student house.
[..]
Wat nou.
Ik vergeef het je dat je naar België gaat, maar ja, brabo's he, het zijn net Belgenquote:
volgens mij zei ze dat eerst, maar dat kan ook een ander topic geweest zijnquote:
Is er een Sultan in Antwerpen dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Wel goeie business die de sultan dan, in Breda, Rotterdam én Antwerpen.
Ik dacht dat griekjeee dat toen zeiquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is er een Sultan in Antwerpen dan?
ja hij heet anders je weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is er een Sultan in Antwerpen dan?
thanx en zeker, je moet je een keer over je vooroordelen heen zetten en er heen gaan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vergeef het je dat je naar België gaat, maar ja, brabo's he, het zijn net Belgen. Maar veel plezier in ieder geval, Antwerpen lijkt me wel een mooie stad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |