1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
jaja, want iedereen had zoveel te zeggenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Boh, wat duurde het lang zeg
Een schijterd en dan niet van w.c. papier houden...quote:Op woensdag 25 november 2009 16:55 schreef Enfermera het volgende:
Flippo.
Ik heb wel wat te vertellen.
Mijn hechtingen jeuken.
En onze kat houdt niet van wcpapier om mee te spelen
Ja, het is een schijterd
I know! Ik rolde de rol wcpapier naar 'm toe, hij schoot angstig weg.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
een kat die niet van wcpapier houd
quote:
Hoiiiquote:Op woensdag 25 november 2009 17:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Een schijterd en dan niet van w.c. papier houden...
Hoi Enfermera.
Die van mij worden helemaal blij van een propje opgerold alluminiumfolie.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De mijne hebben nog nooit met wc papier gespeeld. Ook nog nooit voor hun neus gehouden, dat dan weer wel maar als ze het toilet in lopen kijken ze niet om naar het papier.
Hai MissBliss.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:01 schreef MissBliss het volgende:
Hallo.
De mijne ook! En mijn dikkiedoedel is zo gelukkig met haar tunnel. Vanuit daar durft ze de wereld aanquote:Op woensdag 25 november 2009 17:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die van mij worden helemaal blij van een propje opgerold alluminiumfolie.
Oehh das ook een goeie!quote:Op woensdag 25 november 2009 17:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die van mij worden helemaal blij van een propje opgerold alluminiumfolie.
Die staat bij mij als standaard-PI ingesteld, omdat ik die het meest gebruikquote:Op woensdag 25 november 2009 @ 17:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hai MissBliss.
Vanwaar de blozende PI?
Hier hadden onze katten van de zomer in de tuin een tentje en een tunnel tot hun beschikking, maar die zijn door het buiten blijven staan kapoet nu.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De mijne ook! En mijn dikkiedoedel is zo gelukkig met haar tunnel. Vanuit daar durft ze de wereld aan
Buiten vermaakten die van mij zich zo wel in mijn tuin van 125m2 maar juist binnen hebben ze vermaak nodig vind ik om niet je huis te gaan slopenquote:Op woensdag 25 november 2009 17:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hier hadden onze katten van de zomer in de tuin een tentje en een tunnel tot hun beschikking, maar die zijn door het buiten blijven staan kapoet nu.
Wel een idee om eens een tunnel voor binnen uit te proberen.
Hoe kun je een standaard ikoon instellen dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die staat bij mij als standaard-PI ingesteld, omdat ik die het meest gebruik
Ik had eerstals standaard-PI maar ik merkte dat ik hem meestal in deze veranderde.
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:17 schreef Morretje het volgende:
Hoi!!!![]()
Nu kan ik hier oh-oh eindelijk feliciteren!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In thema: http://webzoom.freewebs.c(...)l%20en%20gin%206.jpg
Die is wel stoer.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Deze is hip bij ons in huis...
[ afbeelding ]
Ergens in de opties! Ik weet echt niet meer waar.quote:Op woensdag 25 november 2009 @ 17:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoe kun je een standaard ikoon instellen dan?
dat weet ik heul niet na 10 jaar fok
Onze katten zijn lui zodra het minder lekker weer wordt, dan verkassen ze van hun stekkies in de tuin naar slaapplekken in huis.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Buiten vermaakten die van mij zich zo wel in mijn tuin van 125m2 maar juist binnen hebben ze vermaak nodig vind ik om niet je huis te gaan slopen
Hangt dat niet af van welke layout je gebruik maakt?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ergens in de opties! Ik weet echt niet meer waar.
Ik gebruik wel de baggerlayout en kan het ook niet vinden hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 17:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hangt dat niet af van welke layout je gebruik maakt?
Ik heb foksilver, daar zitten veel opties niet in volgens mij.
Hoeveel buitenruimte hebben ze nu in het nieuwe huis?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Buiten vermaakten die van mij zich zo wel in mijn tuin van 125m2 maar juist binnen hebben ze vermaak nodig vind ik om niet je huis te gaan slopen
Hoi Nokwanda.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:26 schreef nokwanda het volgende:
Het gaat hier idd niet zo hard mer. Wat een paar dagen vel downtime al niet doet
Misschien kan het alleen bij een abonnement?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik gebruik wel de baggerlayout en kan het ook niet vinden hoor
Ja, dat snapte ik al. Nou ja... dan gaat het hier maar iets langzamer. Chat gaat mij doorgaans iets te snel en te intensief.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Nokwanda.
Volgens mij komt het ook een beetje door de chat die daardoor ontstaan is.
Ik heb ook moeite om dat bij te houden hoor.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik al. Nou ja... dan gaat het hier maar iets langzamer. Chat gaat mij doorgaans iets te snel en te intensief.
Eet je verder wel goed? Nog misselijk?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:51 schreef Morretje het volgende:
Ik word verdeurie alweer verkouden..![]()
Vriendinnetje zei vanmiddag tegen mij: eet jij wel genoeg, je wordt zo mager in je gezicht.. Maar ben idd al 1,5 kilo afgevallen in de 10 weken dat ik nu weeg.. En ik heb niet veel over zeg maar. Maar!! Buikje komt wel, want dat lijkt vet, maar als het verder over al weggaat, dan kan dat niet he..
en meer verdelen over de dag? dus 5 x eten ipv 3x??quote:Op woensdag 25 november 2009 18:17 schreef Morretje het volgende:
Nok, ik eet over de dag gezien waarschijnlijk niet genoeg, iets minder dan normaal omdat ik met het avondeten eerder vol ben. De andere maaltijden zijn zeker wel groot genoeg.. Maar ik krijg er gewoon niet meer in, ik ben nooit zo'n geweldig goede eter geweest.
Eet wel meer fruit dan anders, en ook wel ander fruit. Heb nu een kokosnoot gehaald..
Helpt het niet als je vaker per dag kleine hoeveelheden eet?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:17 schreef Morretje het volgende:
Nok, ik eet over de dag gezien waarschijnlijk niet genoeg, iets minder dan normaal omdat ik met het avondeten eerder vol ben. De andere maaltijden zijn zeker wel groot genoeg.. Maar ik krijg er gewoon niet meer in, ik ben nooit zo'n geweldig goede eter geweest.
Eet wel meer fruit dan anders, en ook wel ander fruit. Heb nu een kokosnoot gehaald..
KERRIE-HEIDEN!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 18:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Helpt het niet als je vaker per dag kleine hoeveelheden eet?
Precies.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
neh de sc zal niet echt dood gaan hoor,
ik denk alleen dat de laatste paar dagen fok er zo vaak uitlag dat men sneller even kijkt ip de irc
zal wel wegtrekken als fok weer uitgeziekt is
quote:Op woensdag 25 november 2009 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
KERRIE-HEIDEN!!!!!!!!
[ afbeelding ]
t gebeurt welquote:Op woensdag 25 november 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Yns, dat was waar de chat ook eigenlijk alleen maar voor aangemaakt was natuurlijk, voor 'nood', als FOK! down is. Het zou jammer zijn als mensen nu de SC verder links lieten liggen voor de chat, maar dat zie ik ook niet gebeuren denk ik hoor. En we kunnen niemand verbieden ook om daar te gaan kleppen, als het hier nog maar leuk genoeg blijft dan
Vanavond weer lekker chocomel met slagroom, deze keer maar met iets minder suiker dan gister![]()
![]()
Wakker? En 'vanmiddag'?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
t gebeurt wel
k heb dat programma openstaan, en werd vanmiddag wakker![]()
van t geklets daar
k zeg ook niet dat er niets mag , vond t alleen jammer dat t zo stil was in de sc
Nou nou, toe maar, in één keer!?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:41 schreef Ynske het volgende:
k heb mn scheenbeschermers al aan, meteen gevonden, goed he Greys
WAAR GA JE ZO HEEN?quote:
Ohjee! Waarvan?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
mensen ik heb spierpijn, ik denk ik deel dit even![]()
is greys ook weer blij
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:02 schreef DeZwabber het volgende:
mijn fitness-frenzy van gister![]()
helemaal leeg-gebeweegt-in-apparaten
Blij? Omdat jij spierpijn hebt? Whut?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
mensen ik heb spierpijn, ik denk ik deel dit even![]()
is greys ook weer blij
Oh, maar dat deed je tussendoor toch welquote:
En dat is gewoon bullshit, geloof mequote:En een KPN onderzoek heeft geen zin, dat werkt niet bij internet+bellen, zo vertelden ze me.
Zo kwam het niet over hoor, als zeiken.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, maar dat deed je tussendoor toch wel
Ik wilde ook niet zeiken hoor, zo kwam het toch niet over hoop ik?
Ik kan en wil niemand iets verplichten, zou het alleen zonde vinden als het hier helemaal dood zou lopen.
Hoi F_R.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben een optie genomen op een huis.
Het staat zelfs in een officiële briefquote:Op woensdag 25 november 2009 19:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En dat is gewoon bullshit, geloof me
Ha (sarcastisch lachje)quote:Op woensdag 25 november 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
F_R, spannend, optie op het huis!Op welk huis, mogen we een linkje?
Of pas als je het zeker weet?
Heer G had er ook al aan gedacht zei hij, hij heeft het haar net nadat ik het wist zelfs gevraagd of zij het soms was (het begon een paar weken voordat ik het wist al). Maar ze werd boos en zei dat ze het niet was. Ja, zou ik ook zeggen
Dan moet je reageren met "ok, wie kan dat onderzoek dan wél voor me uitvoeren?". Als die sukkels niet eens kunnen controleren wie hun netwerk opkomt.... dat zou betekenen dat je iemand met internet+bellen onbeperkt kan lastigvallen en bedreigen, ik denk niet dat KPN graag zou zien dat dat in het nieuws komtquote:Op woensdag 25 november 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Het staat zelfs in een officiële brief
Ik had een infopakket aangevraagd om een onderzoek te laten doen naar wie het is, die steeds belt.
Had nog helemaal niet gezegd dat ik internet+bellen heb. Maar in de brief staat 'Als u internet+bellen heeft kunnen wij helaas dit onderzoek niet voor u uitvoeren'. Dus tsjah...
Ik dacht niks.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:25 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ik ben wit!![]()
Oftewel, ik zit ondergesmeerd met een witte substantie: een maskertje.
JAAAAAAAAA JULLIE DACHTEN WAT ANDERS, GEEF HET MAAR TOE, VUNZIGERDS!![]()
![]()
Ik verwacht binnen nu en een kwartier de aankomst van een Big Tasty.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:29 schreef Maes het volgende:
Ik ging naar de Mac en Q wilde ook mee om de nieuwe chicken sensation te proberen en ik heb em al open hij was lekker
Duidelijk?
Nice!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
zo eentje. Wel in het rijtje he
Krijg je ook opeens hogere rekeningen? Het kan best zijn dat ze stiekem bellen als je weg bent. Het is lastig toetsen, dus een foutje is snel gemaakt en voor je het weet doen dan niet meer alle functies het.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh nok lekker op vakantie.
Onze telefoon doet zo raar die geeft geen nummers meer week. Ook niet onbekend. Ik verdenk de katten van het slopen van de telefoon aangezien hij geregeld op de grond ligt.
@greys Wat zegt heer G van het gebel?
Wij hebben een optie genomen op een huis.
Dat wordt dan nog even geduld hebben dus als het doorgaat.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja nieuwbouw het moet zelfs nog gebouwd worden.
Meestal liggen de batterijen eruit dus ze kunnen niet bellen.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Krijg je ook opeens hogere rekeningen? Het kan best zijn dat ze stiekem bellen als je weg bent. Het is lastig toetsen, dus een foutje is snel gemaakt en voor je het weet doen dan niet meer alle functies het.
Huis in dezelfde woonplaats?
Dat heb ik gevraagd. Ze konden écht niets doen.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan moet je reageren met "ok, wie kan dat onderzoek dan wél voor me uitvoeren?". Als die sukkels niet eens kunnen controleren wie hun netwerk opkomt.... dat zou betekenen dat je iemand met internet+bellen onbeperkt kan lastigvallen en bedreigen, ik denk niet dat KPN graag zou zien dat dat in het nieuws komt
"die chick" is dat niet afgekapt dan?!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
Ik word nu alweer vier keer in vijf minuten gebeld door een 00000000-nummer
Gaat dat gezeik nu weer beginnen? Was een paar weken geleden ook al dagelijks. Toen was het even stil, nu is het er weer. Blerg. En een KPN onderzoek heeft geen zin, dat werkt niet bij internet+bellen, zo vertelden ze me.
Maar ik heb nog een apparaatje van toen ik alleen woonde dat alle 00000000-nummers gewoon blokkeert, dus dat ga ik eens opzoekenIk verdenk die chick, jeweetwel, van Heer G.
Goed plan, ik bel je toch altijd mobielquote:Op woensdag 25 november 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik gevraagd. Ze konden écht niets doen.
En inderdaad, dan kan je onbeperkt lastig gevallen worden. Dan moet je maar geen internet+bellen nemen, zo schijntVan een klant meer of minder liggen ze klaarblijkelijk niet wakker
Maar dan gooi ik binnenkort echt het internet+bellen er uit en neem ik iets anders. En een ander nummer. Want ik ben het echt zat. Of ik gooi de hele normale telefoon er uit, dan bel ik wel alleen mobiel.
Jawel, maar waarschijnlijk is zij daar dus niet blij mee en dat uit ze dan op deze manier.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
"die chick" is dat niet afgekapt dan?!
Je smaakpapillen zijn stuk,lekker man die honing mosterd sausquote:Op woensdag 25 november 2009 19:42 schreef Qwea het volgende:
[quote]Op woensdag 25 november 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
WAAR GA JE ZO HEEN?
(Of mag ik het niet weten omdat ik Maes niet ben)
[/quote
De mac. Ik ben nu 1kg aangekomen, en het is de schuld van maes. Ooh en maes? MM had hem, ik de mcchicken. Wat een goor ding die sensationben blij dat ik hem niet genomen heb
Geen vrouw gemener dan een in de steek gelaten vrouwquote:Op woensdag 25 november 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, maar waarschijnlijk is zij daar dus niet blij mee en dat uit ze dan op deze manier.
Denk ik hoor.
aaah, oke.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, maar waarschijnlijk is zij daar dus niet blij mee en dat uit ze dan op deze manier.
Denk ik hoor.
Nee manquote:Op woensdag 25 november 2009 19:47 schreef Maes het volgende:
[..]
Je smaakpapillen zijn stuk,lekker man die honing mosterd saus
Buikpijnquote:
True.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:47 schreef Maes het volgende:
[..]
Geen vrouw gemener dan een in de steek gelaten vrouw
Met zoonlief gaat het prima, die is weer helemaal gezond!quote:Op woensdag 25 november 2009 18:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Bamba![]()
Hoe is het met je vader?
En met je zieke zoon?
Ik weet niet of er tegenwoordig huistelefoons bestaan die 00000-nummers kunnen blokkeren, dat je dat in kunt stellen. Ben al wezen zoeken. Heb net Heer G gebeld dat we de gewone telefoonlijn er uit smijten. Dat vond ie prima, maar ik weet niet of we dan nog wel internet kunnen hebben aangezien hier geen kabelinternet bestaat.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed plan, ik bel je toch altijd mobiel
Helpt een aspirientje tegen zoiets?quote:
Nee dat heeft ze niet, ze woont alleen met haar 2 kinderen.quote:Even een vraagje puur uit nieuwsgierigheid hoorDat kutwijf, heeft die ook een relatie? Of weet je dat niet? Als je het niet wilt vertellen niet doen hoor!
![]()
Mooi zo! Fijn dat het ook wat beter gaat met je vader.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
Met zoonlief gaat het prima, die is weer helemaal gezond!
Met mijn vader gaat het redelijk, morgen wordt hij gekatheriseerd. Hij heeft al fysiotherapie gehad en dat ging goed!
Geen idee, ik denk het nietquote:Op woensdag 25 november 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Helpt een aspirientje tegen zoiets?
Sterkte
[..]
Nee dat heeft ze niet, ze woont alleen met haar 2 kinderen.
Dus die zag het al helemaal zitten met Heer G. En nu zal ze wel pissed zijn dat ie haar toen een mail heeft gestuurd dat hij alle contact wilde verbreken.
Fijn dat je zoon weer beter is.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
Met mijn vader gaat het redelijk, morgen wordt hij gekatheriseerd. Hij heeft al fysiotherapie gehad en dat ging goed!
neuh, ik plaag graagquote:Op woensdag 25 november 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde ook niet zeiken hoor, zo kwam het toch niet over hoop ik?
Je bent gewoon zenuwachtigquote:Op woensdag 25 november 2009 19:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk het nietIk loop de hele week al te kwakkelen ik ga verdorie morgennacht op vakantie! Lets get it over with!
![]()
Fijn dat het al wat beter gaatquote:Op woensdag 25 november 2009 19:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:18 schreef Greys het volgende:Ik heb zojuist mijn vaste telefoonlijn opgezegd!
![]()
He, dat voelt goed! En ADSL kon ik gewoon behouden, Internet basis abonnement.
Pleurt op met die vaste telefoon en het gestalk!
Yezzzz goed gedaanquote:Op woensdag 25 november 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
Ik heb zojuist mijn vaste telefoonlijn opgezegd!
![]()
He, dat voelt goed! En ADSL kon ik gewoon behouden, Internet basis abonnement.
Pleurt op met die vaste telefoon en het gestalk!
Binnen 10 werkdagen ligt ie er af. Hoezee.
Waar is ze eigenlijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:19 schreef Nonneke het volgende:Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is
oh-oh
![]()
![]()
HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
Nou he?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar ook weer van af, geen halve maatregelen!
Oh leuk!quote:Op woensdag 25 november 2009 20:06 schreef Maes het volgende:
![]()
Oja ik mag legaal naar de prenatal
![]()
Collega is vader geworden
Die bewaren ze eerst een tijdje neem ik aan? Anders krijg je altijd telefoon van een anderquote:Op woensdag 25 november 2009 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
arme stakker die het nummer na jou krijgt
Dat behoeft wat nuance. Het is waar aan de ene kant. Aan de andere kant ligt het gewoon niet aan de vrouw, maar aan de man die ervoor kiest om twee vrouwen te belazeren en er altijd bij tenminste eentje mee weg komt.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
True.
Ik ben er ook één geweest, en ik was een bitch![]()
ik geloof dat het vrij random gaat, neh toch niet jouw probleemquote:Op woensdag 25 november 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
Die bewaren ze eerst een tijdje neem ik aan? Anders krijg je altijd telefoon van een ander
Dat wilde ik net ook al zeggen (maar ik hing te druk bij de KPN aan de lijnquote:Op woensdag 25 november 2009 20:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat behoeft wat nuance. Het is waar aan de ene kant. Aan de andere kant ligt het gewoon niet aan de vrouw, maar aan de man die ervoor kiest om twee vrouwen te belazeren en er altijd bij tenminste eentje mee weg komt.
En ja, ik heb helaas ook ervaring.
En hey.... vrouwen pikken dit toch ook heel erg vaak van hun partner.
Wel eerst deze even lezen he, ik ben zelf bijna aan het einde, Strega heeft hem al uit.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:09 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb net muffins gemaakt. Beetje aangebrand, maar het was het eerste zoete ding dat ik maakte met mijn nieuwe kleine electrische oventje. Gister een god gelukte ovenschotel![]()
Zal volgende week eens appeltaart proberen om mee te nemen als we sinterklaas gaan vieren bij dochter van
En op 6 december gaan we echt echt een weekje de hort op. We gaan naar Carcassonne
Ik denk dat zij denkt dat zij het zo ziet dat jij nu haar kerel hebt afgepaktquote:Op woensdag 25 november 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
Nee maar serieus... ik ben ook wel eens 'die andere' geweest, maar dan ga je toch niet daarna de vrouw/vriendin lastig vallen?Ze weet al dat ik het weet, wat wil ze nog meer?
Zit er dik in ja. Ieder heeft zijn verhaal en ik wil er wel een wedje op leggen dat jij de boze heks bent in haar verhaal.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat zij denkt dat zij het zo ziet dat jij nu haar kerel hebt afgepakt
Sommige mensen vinden het eng om na een ongeluk weer in de auto te stappen.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:23 schreef nieslief het volgende:
kopiepaste uit irc vraagje van A-E: durf je nu al wel weer auto te rijden notsweet ?
Ja hoor ik heb niks fout gedaan dus ik zie niet in waarom ik niet zou kunnen rijden. Nu niet natuurlijk aangezien ik medicijnen heb en spierpijn (ik wil wel om me heen kunnen kijken). Maar als ik me weer fit voel moet dat goed komen. Zal best eng zijn de eerste keer weer.
En zo bedoelde ik het ook niet. Kijk als ik nou fout was geweest had ik denk ik meer moeite gehad met autorijden en als ik die overstekende man met hondjes had meegenomen in mijn vlucht had ik er denk ik ook anders tegenover gestaan. Ook nu. Maar zoals het nu is ben ik de enige met letsel en daar ben ik al heel blij mee. Want het had heel anders kunnen aflopen.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het eng om na een ongeluk weer in de auto te stappen.
Beter is om het wél te doen en over die angst heen te stappen.
Goed van je dat je weer gewoon wilt gaan rijden als je spierpijn over is.
en ik bedoelde absoluut niet dat het jouw fout was hoor... degene achterop is fout.
Daar moet je maar niet teveel bij nadenken. Gelukkig is het goed afgelopen en kun jij het hier gewoon navertellen.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
En zo bedoelde ik het ook niet. Kijk als ik nou fout was geweest had ik denk ik meer moeite gehad met autorijden en als ik die overstekende man met hondjes had meegenomen in mijn vlucht had ik er denk ik ook anders tegenover gestaan. Ook nu. Maar zoals het nu is ben ik de enige met letsel en daar ben ik al heel blij mee. Want het had heel anders kunnen aflopen.
Misschien is het Heer G welquote:Op woensdag 25 november 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Q, dat is het idiote, ze (?) belt NOOIT als Heer G thuis is
Nou is ie ook niet vaak thuis natuurlijk, maar het is wel heel toevallig.
Maar wáárom kan het niet met internet + bellen? Dan is het toch een soortement VOIP variant het bellen (oftewel digitaal) lijkt me alleen maar makkelijker te tracenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Dat zou wel knap zijn als hij kon bellen vanuit het vliegtuig!quote:
Ik neem ook op hoor! Maar dan hoor ik alleen wat geschuif aan een oor, zeg maar. Geen callcenter achtergrond, geen gedoe, niets. En zij (?) hangt altijd als eerste op.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik had al lang een keer opgenomen denk ik, uit nieuwsgierigheid
Hmm echt erg raar allemaalquote:Op woensdag 25 november 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou wel knap zijn als hij kon bellen vanuit het vliegtuig!
[..]
Ik neem ook op hoor! Maar dan hoor ik alleen wat geschuif aan een oor, zeg maar. Geen callcenter achtergrond, geen gedoe, niets. En zij (?) hangt altijd als eerste op.
Vanavond was het 11 keer in totaal binnen drie kwartier. Ik heb zelfs nog gebluft dat ze nog een keer moest bellen, dat mijn KPN onderzoek dan compleet was. Maar daar liet ze zich niet door weerhouden![]()
Geen idee. Elke medewerker die ik aan de lijn krijg daar zegt dat het niet kan.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wáárom kan het niet met internet + bellen? Dan is het toch een soortement VOIP variant het bellen (oftewel digitaal) lijkt me alleen maar makkelijker te tracen
Nee, alleen dat de telefoon langs het hoofd (hoop ikquote:Op woensdag 25 november 2009 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm echt erg raar allemaal![]()
En je hoort echt helemaal niks op de achtergrond? Ook niet of het mobiel/vast is?
Tjah het lijkt me onzin dat dat niet kan. Dus als ik internet + bellen neem kan ook de politie me niet afluisteren oid?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, alleen dat de telefoon langs het hoofd (hoop ik) wordt bewogen zeg maar. Wat geschuif. Verder niets.
Maar dat betekent dus dat ze je op een internet+bellen lijn ook gewoon als bedrijf lastig kunnen blijven vallen, want ook al is dat nu verboden, ze zijn toch nooit te achterhalenDus weg er mee!
Oké, dat is echt heel erg vreemd ja! Goeie bluf, hihiquote:Op woensdag 25 november 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik neem ook op hoor! Maar dan hoor ik alleen wat geschuif aan een oor, zeg maar. Geen callcenter achtergrond, geen gedoe, niets. En zij (?) hangt altijd als eerste op.
Vanavond was het 11 keer in totaal binnen drie kwartier. Ik heb zelfs nog gebluft dat ze nog een keer moest bellen, dat mijn KPN onderzoek dan compleet was. Maar daar liet ze zich niet door weerhouden![]()
Qusje voor Qquote:Op woensdag 25 november 2009 20:26 schreef Qwea het volgende:
ik voel me niet zo best.
Rete druk en koppijn
Snel gedaan grees
Als heer G oppakt, hangt ze dan ook op?
Tuurlijk, dat zal het wel zijn hoor, dat het moeilijker of lastiger is en dat ze het daarom niet doen.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah het lijkt me onzin dat dat niet kan. Dus als ik internet + bellen neem kan ook de politie me niet afluisteren oid?
Het is wss gewoon meer werk / kosten en ze doen het daarom niet graag voor een 'simpele particulier'
Het werkte alleen nietquote:Op woensdag 25 november 2009 20:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oké, dat is echt heel erg vreemd ja! Goeie bluf, hihi
Nou je bent er iig vanaf.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat zal het wel zijn hoor, dat het moeilijker of lastiger is en dat ze het daarom niet doen.
Maar dat betekent dus ook dat de bedrijven, die je nu niet meer telefonisch mogen benaderen op laste van een boete, je ook gewoon kunnen blijven bellen. Want je kunt nooit achterhalen welk bedrijf het nou precies is als ze je lastig vallen en niet precies zeggen wie ze zijn.
Dus ik ben blij dat de lijn er uit gaat!
[..]
Het werkte alleen niet
Misschien werkt ze bij KPN en weet ze dat het niet kan met internet+bellen![]()
Maar ze weet toch niet wanneer als hij wel en niet thuis is?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Wil je lachen?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Maar heb jij een kpn experia box greys? Mams heeft vorig jaar nog wel zo'n onderzoek laten uitvoeren.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah het lijkt me onzin dat dat niet kan. Dus als ik internet + bellen neem kan ook de politie me niet afluisteren oid?
Het is wss gewoon meer werk / kosten en ze doen het daarom niet graag voor een 'simpele particulier'
Dat heb ik dus met mn mobiel hequote:Op woensdag 25 november 2009 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou je bent er iig vanaf.
We hebben het in Delft ooit gehad, kregen we schijnbaar het nummer van iemand anders zeg maar... bleven er ook mensen bellen voor die persoon, en gewoon niet kappen
Sloot ik zomaar een Slank topic, ik schrok er vanquote:
Maakt niet uit kiwitjequote:Op woensdag 25 november 2009 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sloot ik zomaar een Slank topic, ik schrok er van
Al laaaang gelezen en hij was mooi.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wel eerst deze even lezen he, ik ben zelf bijna aan het einde, Strega heeft hem al uit.
VIND JE DAT IK ER UITZIE ALS EEN KIWI, HMMM?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Sexyyyyyquote:
je hebt ook kiwi's met een gouden hart hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef P.F het volgende:
[..]En ziet van binnen groen van jaloezie
True, true..quote:Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hebt ook kiwi's met een gouden hart hoor
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hebt ook kiwi's met een gouden hart hoor
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Een blonde huppelige kiwi![]()
[ afbeelding ]
Ik vind dr engquote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Een blonde huppelige kiwi![]()
[ afbeelding ]
Shut itquote:Op woensdag 25 november 2009 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind dr eng
En ze is niet blond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Shut it
AaaaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kom maar meisjah![]()
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Al laaaang gelezen en hij was mooi.
Weet ikquote:
Knoflook?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
Ll, put a sock in it!
Of wat je er ook in wilt stoppen!
Nu mag wel, een avond voor ons gebekde professionele keurige fotoshoot niet meer!quote:
Oh noemen ze dat zo in jouw generatie?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
Oh ja wacht, ik ging ff slagroom kloppen
Thanks!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
Echt wat voor jou, PF, die spulletjes
Ik vind het leuk!
En wat heb je gekocht van wat er op je lijstje stond?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:39 schreef P.F het volgende:
Ja ik ging eigenlijk voor:
- kookplaatje
- combimagnetron
- koelkast met vriesvak
- tafeltje
- tafelstoelen
Maar goed, dit is ook heel nuttig
Hahaquote:Op woensdag 25 november 2009 21:39 schreef P.F het volgende:
Ja ik ging eigenlijk voor:
- kookplaatje
- combimagnetron
- koelkast met vriesvak
- tafeltje
- tafelstoelen
Maar goed, dit is ook heel nuttig
Dat was het enige wat ik heb gekocht daarquote:Op woensdag 25 november 2009 21:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En wat heb je gekocht van wat er op je lijstje stond?
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh noemen ze dat zo in jouw generatie?
nou, die twee kopjes + zo;n dienblaadje zijn wel een tafelquote:Op woensdag 25 november 2009 21:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En wat heb je gekocht van wat er op je lijstje stond?
nog even over je telefoon, ik neem aan dat je nu gewoon de stekker eruit hebt? zodat je er geen last meer van hebt?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
Oh ja wacht, ik ging ff slagroom kloppen
En hoe moet dat nu met je keukenapparatuur en tafel en stoelen?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat was het enige wat ik heb gekocht daar
Oh! Ik heb ook nog een lotus verjaardags kaars gekocht!
Als je hem aansteekt (het sterretje) gaan de blaadjes langzaam open! Daarop zitten kaarsjes, die kun je dan aansteken!
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, die twee kopjes + zo;n dienblaadje zijn wel een tafel
en als je d'r een kaarsje onder zet is het ook een kookplaatje
ff gegoogled wat zo"n kaars is, tofquote:Op woensdag 25 november 2009 21:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat was het enige wat ik heb gekocht daar
Oh! Ik heb ook nog een lotus verjaardags kaars gekocht!
Als je hem aansteekt (het sterretje) gaan de blaadjes langzaam open! Daarop zitten kaarsjes, die kun je dan aansteken!
Met een beetje creatief denken kom je wel zover ja.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, die twee kopjes + zo;n dienblaadje zijn wel een tafel
en als je d'r een kaarsje onder zet is het ook een kookplaatje
Maar kijk danquote:Op woensdag 25 november 2009 21:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En hoe moet dat nu met je keukenapparatuur en tafel en stoelen?
Op een kaarsje kun je niet zitten.
Sinds Heer G thuis is, is het opgehouden.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nog even over je telefoon, ik neem aan dat je nu gewoon de stekker eruit hebt? zodat je er geen last meer van hebt?![]()
Grappig.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar kijk dan![]()
!
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=xAfYLyBH6p8
heb je m niet doodgeslagen greysquote:Op woensdag 25 november 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Mijn slagroom is impotent
Hij wordt niet stijfWat doe ik fout?
(En ja, dat is een serieuze vraag)
[..]
Sinds Heer G thuis is, is het opgehouden.
Spooky....Maar goed, over een paar dagen doet die hele lijn het niet meer.
Ja ik ga wel even googelen wat voordelig isquote:Op woensdag 25 november 2009 21:48 schreef Ynske het volgende:
maar waarom niet gewoon een los kookplaatje scoren bij de blokker ofzo?
Waar ben je nu dan???quote:Op woensdag 25 november 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
*zit in d'r eentje gezellig te weten en te wachten op de IRC-ers*
DEAUD AAN DE IRC!
ja, maar de echte kosten zitten dan ook in de brandblusser die je erbij moet kopenquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
Houston, we have stijf slagroom!
Gewoon niet lang genoeg geklopt
Heb het even streng toegesproken, even zwoel gekeken en toen ging het
Dat las ik net ook, dank je voor het zoekenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:53 schreef Ynske het volgende:
Tip:
Half (of bijna) stijfgeklopte slagroom die tijdens het kloppen niet dikker of zelfs weer dunner wordt is tijdens het kloppen te warm geworden.
Verder kloppen heeft geen zin, de slagroom wordt alleen maar warmer en dunner.
Oplossing: De kom met slagroom in de koelkast zetten en weer goed koud laten worden en later verder kloppen of de slagroom gebruiken zoals die is.
Ja, ik wou vanavond naar hem toe gaan maar hij wou vroeg slapen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Grappig.
Is dat als cadeau voor je vriendje morgen?
Had gewoon wat eerder geyl naar die slagroom gekeken.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
@ de slagroom; paar druppels citroensap erinquote:Op woensdag 25 november 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Mijn slagroom is impotent
Hij wordt niet stijfWat doe ik fout?
(En ja, dat is een serieuze vraag)
[..]
Sinds Heer G thuis is, is het opgehouden.
Spooky....Maar goed, over een paar dagen doet die hele lijn het niet meer.
t duurt echt lang soms, verschilt ook per keerquote:Op woensdag 25 november 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
Bummer.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, ik wou vanavond naar hem toe gaan maar hij wou vroeg slapen.
en zelfs hier ben ik traag...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
@ de slagroom; paar druppels citroensap erin
(google is my friend)
Die kaars is enig, maar is het niet iets te girlie als kado voor een man?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, ik wou vanavond naar hem toe gaan maar hij wou vroeg slapen.
Ik ben niet zo goed in gheyl kijkenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Had gewoon wat eerder geyl naar die slagroom gekeken.
Het klopt welquote:
Ja damn, ik miste Goodbye, tha fluffgirl!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
t duurt echt lang soms, verschilt ook per keer
misschien heb je je slagroom niet genoeg gefluffed voor je em ging kloppen![]()
ik heb zo'n zin in die fotoshoot!!!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik ben niet zo goed in gheyl kijken
Maar dat merken jullie nog wel als je de voorkant van dat boekje gaat zien
Op de foto's die je hier zo af en toe post is daar niks van te merken dat je daar niet goed in bent.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik ben niet zo goed in gheyl kijken
Maar dat merken jullie nog wel als je de voorkant van dat boekje gaat zien
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:59 schreef nieslief het volgende:
Tomtomtom heb je mijn berichtje dinges nog gelezen
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja damn, ik miste Goodbye, tha fluffgirl!
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ga morgen schrijven, ga jij maar lekker bijkomen van de schrik!!!!
Dan hebben wij een andere opvatting over 'gheyl kijken' denk ikquote:Op woensdag 25 november 2009 22:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Op de foto's die je hier zo af en toe post is daar niks van te merken dat je daar niet goed in bent.
Ja, ik vinnut maar nietsquote:Op woensdag 25 november 2009 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Jullie moeten me straks héél lang missen
Stoned worden?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:03 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan ga ik lekker stoned worden en in bed liggen
let je een beetje op jezelf?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:03 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
Welterusten voor straks Nieslief en hopelijk is je spierpijn morgen een stuk minder erg.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:03 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
En daarna de fotoshoot!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Jullie moeten me straks héél lang missen
I'll be backquote:Op woensdag 25 november 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hebben wij een andere opvatting over 'gheyl kijken' denk ik![]()
[..]
Ja, ik vinnut maar niets
Alsof jij dat objectief kunt zeggen van jezelf.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hebben wij een andere opvatting over 'gheyl kijken' denk ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in, maar ik heb voor mijn idee niet één foto waar ik gheyl op kijkquote:Op woensdag 25 november 2009 22:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Alsof jij dat objectief kunt zeggen van jezelf.
Pasgeleden poste je foto's, volgens mij was dat samen met Maes erop, zo'n setje van 4 foto's... daar vond ik je aardig deugend op kijken.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in, maar ik heb voor mijn idee niet één foto waar ik gheyl op kijk
okee, post er even een paar, dan kijken wij er objectief naar!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in, maar ik heb voor mijn idee niet één foto waar ik gheyl op kijk
Deze met Conleche?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Pasgeleden poste je foto's, volgens mij was dat samen met Maes erop, zo'n setje van 4 foto's... daar vond ik je aardig deugend op kijken.
Zie foboquote:Op woensdag 25 november 2009 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee, post er even een paar, dan kijken wij er objectief naar!
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:07 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga dus morgen schrijven, maar de vraag is natuurlijk;
moet er alweer een seksscene in of zal ik eerst nog een net stukje doen....denk je echt dat je dat nog moet vragen, of hoop je stiekumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:09 schreef Qwea het volgende:
ik heb in het mirena topic zitten lezen en zulks.
Nu zie ik enorm op tegen het plaatsen
Jup. Heb hem al in huis.quote:
*huiltquote:Wanneer je de beslissing neemt om een spiraaltje te nemen, moet je er absoluut bij stilstaan dat het inbrengen ervan gepaard kan gaan met een bizarre pijn. Dit kan uiteraard verschillen per vrouw, maar je moet een echte bikkel zijn als je deze pijn kan weerstaan:
ahhhh, qwea is verlegen, achossiewossiequote:Op woensdag 25 november 2009 22:09 schreef Qwea het volgende:
Verlegen?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ahhhh, qwea is verlegen, achossiewossie
Kan ik me wel voorstellen, ik zou het ook eng vinden.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:09 schreef Qwea het volgende:
Nee die bedoel ik niet, al zijn die ook leuk.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze met Conleche?
Die tong er uit is niet écht gheyl, toch?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |