en meer verdelen over de dag? dus 5 x eten ipv 3x??quote:Op woensdag 25 november 2009 18:17 schreef Morretje het volgende:
Nok, ik eet over de dag gezien waarschijnlijk niet genoeg, iets minder dan normaal omdat ik met het avondeten eerder vol ben. De andere maaltijden zijn zeker wel groot genoeg.. Maar ik krijg er gewoon niet meer in, ik ben nooit zo'n geweldig goede eter geweest.
Eet wel meer fruit dan anders, en ook wel ander fruit. Heb nu een kokosnoot gehaald..
Helpt het niet als je vaker per dag kleine hoeveelheden eet?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:17 schreef Morretje het volgende:
Nok, ik eet over de dag gezien waarschijnlijk niet genoeg, iets minder dan normaal omdat ik met het avondeten eerder vol ben. De andere maaltijden zijn zeker wel groot genoeg.. Maar ik krijg er gewoon niet meer in, ik ben nooit zo'n geweldig goede eter geweest.
Eet wel meer fruit dan anders, en ook wel ander fruit. Heb nu een kokosnoot gehaald..
KERRIE-HEIDEN!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 18:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Helpt het niet als je vaker per dag kleine hoeveelheden eet?
Precies.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
neh de sc zal niet echt dood gaan hoor,
ik denk alleen dat de laatste paar dagen fok er zo vaak uitlag dat men sneller even kijkt ip de irc
zal wel wegtrekken als fok weer uitgeziekt is
quote:Op woensdag 25 november 2009 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
KERRIE-HEIDEN!!!!!!!!
[ afbeelding ]
t gebeurt welquote:Op woensdag 25 november 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Yns, dat was waar de chat ook eigenlijk alleen maar voor aangemaakt was natuurlijk, voor 'nood', als FOK! down is. Het zou jammer zijn als mensen nu de SC verder links lieten liggen voor de chat, maar dat zie ik ook niet gebeuren denk ik hoor. En we kunnen niemand verbieden ook om daar te gaan kleppen, als het hier nog maar leuk genoeg blijft dan
Vanavond weer lekker chocomel met slagroom, deze keer maar met iets minder suiker dan gister![]()
![]()
Wakker? En 'vanmiddag'?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
t gebeurt wel
k heb dat programma openstaan, en werd vanmiddag wakker![]()
van t geklets daar
k zeg ook niet dat er niets mag , vond t alleen jammer dat t zo stil was in de sc
Nou nou, toe maar, in één keer!?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:41 schreef Ynske het volgende:
k heb mn scheenbeschermers al aan, meteen gevonden, goed he Greys
WAAR GA JE ZO HEEN?quote:
Ohjee! Waarvan?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
mensen ik heb spierpijn, ik denk ik deel dit even![]()
is greys ook weer blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |