1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
jaja, want iedereen had zoveel te zeggenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Boh, wat duurde het lang zeg
Een schijterd en dan niet van w.c. papier houden...quote:Op woensdag 25 november 2009 16:55 schreef Enfermera het volgende:
Flippo.
Ik heb wel wat te vertellen.
Mijn hechtingen jeuken.
En onze kat houdt niet van wcpapier om mee te spelen
Ja, het is een schijterd
I know! Ik rolde de rol wcpapier naar 'm toe, hij schoot angstig weg.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
een kat die niet van wcpapier houd
quote:
Hoiiiquote:Op woensdag 25 november 2009 17:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Een schijterd en dan niet van w.c. papier houden...
Hoi Enfermera.
Die van mij worden helemaal blij van een propje opgerold alluminiumfolie.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De mijne hebben nog nooit met wc papier gespeeld. Ook nog nooit voor hun neus gehouden, dat dan weer wel maar als ze het toilet in lopen kijken ze niet om naar het papier.
Hai MissBliss.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:01 schreef MissBliss het volgende:
Hallo.
De mijne ook! En mijn dikkiedoedel is zo gelukkig met haar tunnel. Vanuit daar durft ze de wereld aanquote:Op woensdag 25 november 2009 17:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die van mij worden helemaal blij van een propje opgerold alluminiumfolie.
Oehh das ook een goeie!quote:Op woensdag 25 november 2009 17:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die van mij worden helemaal blij van een propje opgerold alluminiumfolie.
Die staat bij mij als standaard-PI ingesteld, omdat ik die het meest gebruikquote:Op woensdag 25 november 2009 @ 17:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hai MissBliss.
Vanwaar de blozende PI?
Hier hadden onze katten van de zomer in de tuin een tentje en een tunnel tot hun beschikking, maar die zijn door het buiten blijven staan kapoet nu.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De mijne ook! En mijn dikkiedoedel is zo gelukkig met haar tunnel. Vanuit daar durft ze de wereld aan
Buiten vermaakten die van mij zich zo wel in mijn tuin van 125m2 maar juist binnen hebben ze vermaak nodig vind ik om niet je huis te gaan slopenquote:Op woensdag 25 november 2009 17:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hier hadden onze katten van de zomer in de tuin een tentje en een tunnel tot hun beschikking, maar die zijn door het buiten blijven staan kapoet nu.
Wel een idee om eens een tunnel voor binnen uit te proberen.
Hoe kun je een standaard ikoon instellen dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die staat bij mij als standaard-PI ingesteld, omdat ik die het meest gebruik
Ik had eerstals standaard-PI maar ik merkte dat ik hem meestal in deze veranderde.
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:17 schreef Morretje het volgende:
Hoi!!!![]()
Nu kan ik hier oh-oh eindelijk feliciteren!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In thema: http://webzoom.freewebs.c(...)l%20en%20gin%206.jpg
Die is wel stoer.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Deze is hip bij ons in huis...
[ afbeelding ]
Ergens in de opties! Ik weet echt niet meer waar.quote:Op woensdag 25 november 2009 @ 17:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoe kun je een standaard ikoon instellen dan?
dat weet ik heul niet na 10 jaar fok
Onze katten zijn lui zodra het minder lekker weer wordt, dan verkassen ze van hun stekkies in de tuin naar slaapplekken in huis.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Buiten vermaakten die van mij zich zo wel in mijn tuin van 125m2 maar juist binnen hebben ze vermaak nodig vind ik om niet je huis te gaan slopen
Hangt dat niet af van welke layout je gebruik maakt?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ergens in de opties! Ik weet echt niet meer waar.
Ik gebruik wel de baggerlayout en kan het ook niet vinden hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 17:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hangt dat niet af van welke layout je gebruik maakt?
Ik heb foksilver, daar zitten veel opties niet in volgens mij.
Hoeveel buitenruimte hebben ze nu in het nieuwe huis?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Buiten vermaakten die van mij zich zo wel in mijn tuin van 125m2 maar juist binnen hebben ze vermaak nodig vind ik om niet je huis te gaan slopen
Hoi Nokwanda.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:26 schreef nokwanda het volgende:
Het gaat hier idd niet zo hard mer. Wat een paar dagen vel downtime al niet doet
Misschien kan het alleen bij een abonnement?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik gebruik wel de baggerlayout en kan het ook niet vinden hoor
Ja, dat snapte ik al. Nou ja... dan gaat het hier maar iets langzamer. Chat gaat mij doorgaans iets te snel en te intensief.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Nokwanda.
Volgens mij komt het ook een beetje door de chat die daardoor ontstaan is.
Ik heb ook moeite om dat bij te houden hoor.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik al. Nou ja... dan gaat het hier maar iets langzamer. Chat gaat mij doorgaans iets te snel en te intensief.
Eet je verder wel goed? Nog misselijk?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:51 schreef Morretje het volgende:
Ik word verdeurie alweer verkouden..![]()
Vriendinnetje zei vanmiddag tegen mij: eet jij wel genoeg, je wordt zo mager in je gezicht.. Maar ben idd al 1,5 kilo afgevallen in de 10 weken dat ik nu weeg.. En ik heb niet veel over zeg maar. Maar!! Buikje komt wel, want dat lijkt vet, maar als het verder over al weggaat, dan kan dat niet he..
en meer verdelen over de dag? dus 5 x eten ipv 3x??quote:Op woensdag 25 november 2009 18:17 schreef Morretje het volgende:
Nok, ik eet over de dag gezien waarschijnlijk niet genoeg, iets minder dan normaal omdat ik met het avondeten eerder vol ben. De andere maaltijden zijn zeker wel groot genoeg.. Maar ik krijg er gewoon niet meer in, ik ben nooit zo'n geweldig goede eter geweest.
Eet wel meer fruit dan anders, en ook wel ander fruit. Heb nu een kokosnoot gehaald..
Helpt het niet als je vaker per dag kleine hoeveelheden eet?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:17 schreef Morretje het volgende:
Nok, ik eet over de dag gezien waarschijnlijk niet genoeg, iets minder dan normaal omdat ik met het avondeten eerder vol ben. De andere maaltijden zijn zeker wel groot genoeg.. Maar ik krijg er gewoon niet meer in, ik ben nooit zo'n geweldig goede eter geweest.
Eet wel meer fruit dan anders, en ook wel ander fruit. Heb nu een kokosnoot gehaald..
KERRIE-HEIDEN!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 18:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Helpt het niet als je vaker per dag kleine hoeveelheden eet?
Precies.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
neh de sc zal niet echt dood gaan hoor,
ik denk alleen dat de laatste paar dagen fok er zo vaak uitlag dat men sneller even kijkt ip de irc
zal wel wegtrekken als fok weer uitgeziekt is
quote:Op woensdag 25 november 2009 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
KERRIE-HEIDEN!!!!!!!!
[ afbeelding ]
t gebeurt welquote:Op woensdag 25 november 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Yns, dat was waar de chat ook eigenlijk alleen maar voor aangemaakt was natuurlijk, voor 'nood', als FOK! down is. Het zou jammer zijn als mensen nu de SC verder links lieten liggen voor de chat, maar dat zie ik ook niet gebeuren denk ik hoor. En we kunnen niemand verbieden ook om daar te gaan kleppen, als het hier nog maar leuk genoeg blijft dan
Vanavond weer lekker chocomel met slagroom, deze keer maar met iets minder suiker dan gister![]()
![]()
Wakker? En 'vanmiddag'?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
t gebeurt wel
k heb dat programma openstaan, en werd vanmiddag wakker![]()
van t geklets daar
k zeg ook niet dat er niets mag , vond t alleen jammer dat t zo stil was in de sc
Nou nou, toe maar, in één keer!?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:41 schreef Ynske het volgende:
k heb mn scheenbeschermers al aan, meteen gevonden, goed he Greys
WAAR GA JE ZO HEEN?quote:
Ohjee! Waarvan?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
mensen ik heb spierpijn, ik denk ik deel dit even![]()
is greys ook weer blij
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:02 schreef DeZwabber het volgende:
mijn fitness-frenzy van gister![]()
helemaal leeg-gebeweegt-in-apparaten
Blij? Omdat jij spierpijn hebt? Whut?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
mensen ik heb spierpijn, ik denk ik deel dit even![]()
is greys ook weer blij
Oh, maar dat deed je tussendoor toch welquote:
En dat is gewoon bullshit, geloof mequote:En een KPN onderzoek heeft geen zin, dat werkt niet bij internet+bellen, zo vertelden ze me.
Zo kwam het niet over hoor, als zeiken.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, maar dat deed je tussendoor toch wel
Ik wilde ook niet zeiken hoor, zo kwam het toch niet over hoop ik?
Ik kan en wil niemand iets verplichten, zou het alleen zonde vinden als het hier helemaal dood zou lopen.
Hoi F_R.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben een optie genomen op een huis.
Het staat zelfs in een officiële briefquote:Op woensdag 25 november 2009 19:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En dat is gewoon bullshit, geloof me
Ha (sarcastisch lachje)quote:Op woensdag 25 november 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
F_R, spannend, optie op het huis!Op welk huis, mogen we een linkje?
Of pas als je het zeker weet?
Heer G had er ook al aan gedacht zei hij, hij heeft het haar net nadat ik het wist zelfs gevraagd of zij het soms was (het begon een paar weken voordat ik het wist al). Maar ze werd boos en zei dat ze het niet was. Ja, zou ik ook zeggen
Dan moet je reageren met "ok, wie kan dat onderzoek dan wél voor me uitvoeren?". Als die sukkels niet eens kunnen controleren wie hun netwerk opkomt.... dat zou betekenen dat je iemand met internet+bellen onbeperkt kan lastigvallen en bedreigen, ik denk niet dat KPN graag zou zien dat dat in het nieuws komtquote:Op woensdag 25 november 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Het staat zelfs in een officiële brief
Ik had een infopakket aangevraagd om een onderzoek te laten doen naar wie het is, die steeds belt.
Had nog helemaal niet gezegd dat ik internet+bellen heb. Maar in de brief staat 'Als u internet+bellen heeft kunnen wij helaas dit onderzoek niet voor u uitvoeren'. Dus tsjah...
Ik dacht niks.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:25 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ik ben wit!![]()
Oftewel, ik zit ondergesmeerd met een witte substantie: een maskertje.
JAAAAAAAAA JULLIE DACHTEN WAT ANDERS, GEEF HET MAAR TOE, VUNZIGERDS!![]()
![]()
Ik verwacht binnen nu en een kwartier de aankomst van een Big Tasty.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:29 schreef Maes het volgende:
Ik ging naar de Mac en Q wilde ook mee om de nieuwe chicken sensation te proberen en ik heb em al open hij was lekker
Duidelijk?
Nice!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
zo eentje. Wel in het rijtje he
Krijg je ook opeens hogere rekeningen? Het kan best zijn dat ze stiekem bellen als je weg bent. Het is lastig toetsen, dus een foutje is snel gemaakt en voor je het weet doen dan niet meer alle functies het.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh nok lekker op vakantie.
Onze telefoon doet zo raar die geeft geen nummers meer week. Ook niet onbekend. Ik verdenk de katten van het slopen van de telefoon aangezien hij geregeld op de grond ligt.
@greys Wat zegt heer G van het gebel?
Wij hebben een optie genomen op een huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |