quote:Op woensdag 25 november 2009 19:02 schreef DeZwabber het volgende:
mijn fitness-frenzy van gister![]()
helemaal leeg-gebeweegt-in-apparaten
Blij? Omdat jij spierpijn hebt? Whut?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
mensen ik heb spierpijn, ik denk ik deel dit even![]()
is greys ook weer blij
Oh, maar dat deed je tussendoor toch welquote:
En dat is gewoon bullshit, geloof mequote:En een KPN onderzoek heeft geen zin, dat werkt niet bij internet+bellen, zo vertelden ze me.
Zo kwam het niet over hoor, als zeiken.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, maar dat deed je tussendoor toch wel
Ik wilde ook niet zeiken hoor, zo kwam het toch niet over hoop ik?
Ik kan en wil niemand iets verplichten, zou het alleen zonde vinden als het hier helemaal dood zou lopen.
Hoi F_R.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben een optie genomen op een huis.
Het staat zelfs in een officiële briefquote:Op woensdag 25 november 2009 19:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En dat is gewoon bullshit, geloof me
Ha (sarcastisch lachje)quote:Op woensdag 25 november 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
F_R, spannend, optie op het huis!Op welk huis, mogen we een linkje?
Of pas als je het zeker weet?
Heer G had er ook al aan gedacht zei hij, hij heeft het haar net nadat ik het wist zelfs gevraagd of zij het soms was (het begon een paar weken voordat ik het wist al). Maar ze werd boos en zei dat ze het niet was. Ja, zou ik ook zeggen
Dan moet je reageren met "ok, wie kan dat onderzoek dan wél voor me uitvoeren?". Als die sukkels niet eens kunnen controleren wie hun netwerk opkomt.... dat zou betekenen dat je iemand met internet+bellen onbeperkt kan lastigvallen en bedreigen, ik denk niet dat KPN graag zou zien dat dat in het nieuws komtquote:Op woensdag 25 november 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Het staat zelfs in een officiële brief
Ik had een infopakket aangevraagd om een onderzoek te laten doen naar wie het is, die steeds belt.
Had nog helemaal niet gezegd dat ik internet+bellen heb. Maar in de brief staat 'Als u internet+bellen heeft kunnen wij helaas dit onderzoek niet voor u uitvoeren'. Dus tsjah...
Ik dacht niks.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:25 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ik ben wit!![]()
Oftewel, ik zit ondergesmeerd met een witte substantie: een maskertje.
JAAAAAAAAA JULLIE DACHTEN WAT ANDERS, GEEF HET MAAR TOE, VUNZIGERDS!![]()
![]()
Ik verwacht binnen nu en een kwartier de aankomst van een Big Tasty.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:29 schreef Maes het volgende:
Ik ging naar de Mac en Q wilde ook mee om de nieuwe chicken sensation te proberen en ik heb em al open hij was lekker
Duidelijk?
Nice!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
zo eentje. Wel in het rijtje he
Krijg je ook opeens hogere rekeningen? Het kan best zijn dat ze stiekem bellen als je weg bent. Het is lastig toetsen, dus een foutje is snel gemaakt en voor je het weet doen dan niet meer alle functies het.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh nok lekker op vakantie.
Onze telefoon doet zo raar die geeft geen nummers meer week. Ook niet onbekend. Ik verdenk de katten van het slopen van de telefoon aangezien hij geregeld op de grond ligt.
@greys Wat zegt heer G van het gebel?
Wij hebben een optie genomen op een huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |