En daarna de fotoshoot!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Jullie moeten me straks héél lang missen
I'll be backquote:Op woensdag 25 november 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hebben wij een andere opvatting over 'gheyl kijken' denk ik![]()
[..]
Ja, ik vinnut maar niets
Alsof jij dat objectief kunt zeggen van jezelf.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hebben wij een andere opvatting over 'gheyl kijken' denk ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in, maar ik heb voor mijn idee niet één foto waar ik gheyl op kijkquote:Op woensdag 25 november 2009 22:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Alsof jij dat objectief kunt zeggen van jezelf.
Pasgeleden poste je foto's, volgens mij was dat samen met Maes erop, zo'n setje van 4 foto's... daar vond ik je aardig deugend op kijken.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in, maar ik heb voor mijn idee niet één foto waar ik gheyl op kijk
okee, post er even een paar, dan kijken wij er objectief naar!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in, maar ik heb voor mijn idee niet één foto waar ik gheyl op kijk
Deze met Conleche?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Pasgeleden poste je foto's, volgens mij was dat samen met Maes erop, zo'n setje van 4 foto's... daar vond ik je aardig deugend op kijken.
Zie foboquote:Op woensdag 25 november 2009 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee, post er even een paar, dan kijken wij er objectief naar!
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:07 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga dus morgen schrijven, maar de vraag is natuurlijk;
moet er alweer een seksscene in of zal ik eerst nog een net stukje doen....denk je echt dat je dat nog moet vragen, of hoop je stiekumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:09 schreef Qwea het volgende:
ik heb in het mirena topic zitten lezen en zulks.
Nu zie ik enorm op tegen het plaatsen
Jup. Heb hem al in huis.quote:
*huiltquote:Wanneer je de beslissing neemt om een spiraaltje te nemen, moet je er absoluut bij stilstaan dat het inbrengen ervan gepaard kan gaan met een bizarre pijn. Dit kan uiteraard verschillen per vrouw, maar je moet een echte bikkel zijn als je deze pijn kan weerstaan:
ahhhh, qwea is verlegen, achossiewossiequote:Op woensdag 25 november 2009 22:09 schreef Qwea het volgende:
Verlegen?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ahhhh, qwea is verlegen, achossiewossie
Kan ik me wel voorstellen, ik zou het ook eng vinden.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:09 schreef Qwea het volgende:
Nee die bedoel ik niet, al zijn die ook leuk.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze met Conleche?
Die tong er uit is niet écht gheyl, toch?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |