quote:Op woensdag 25 november 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
Houston, we have stijf slagroom!
Gewoon niet lang genoeg geklopt
Heb het even streng toegesproken, even zwoel gekeken en toen ging het
Dat las ik net ook, dank je voor het zoekenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:53 schreef Ynske het volgende:
Tip:
Half (of bijna) stijfgeklopte slagroom die tijdens het kloppen niet dikker of zelfs weer dunner wordt is tijdens het kloppen te warm geworden.
Verder kloppen heeft geen zin, de slagroom wordt alleen maar warmer en dunner.
Oplossing: De kom met slagroom in de koelkast zetten en weer goed koud laten worden en later verder kloppen of de slagroom gebruiken zoals die is.
Ja, ik wou vanavond naar hem toe gaan maar hij wou vroeg slapen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Grappig.
Is dat als cadeau voor je vriendje morgen?
Had gewoon wat eerder geyl naar die slagroom gekeken.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
@ de slagroom; paar druppels citroensap erinquote:Op woensdag 25 november 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Mijn slagroom is impotent
Hij wordt niet stijfWat doe ik fout?
(En ja, dat is een serieuze vraag)
[..]
Sinds Heer G thuis is, is het opgehouden.
Spooky....Maar goed, over een paar dagen doet die hele lijn het niet meer.
t duurt echt lang soms, verschilt ook per keerquote:Op woensdag 25 november 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
Bummer.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, ik wou vanavond naar hem toe gaan maar hij wou vroeg slapen.
en zelfs hier ben ik traag...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
@ de slagroom; paar druppels citroensap erin
(google is my friend)
Die kaars is enig, maar is het niet iets te girlie als kado voor een man?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, ik wou vanavond naar hem toe gaan maar hij wou vroeg slapen.
Ik ben niet zo goed in gheyl kijkenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Had gewoon wat eerder geyl naar die slagroom gekeken.
Het klopt welquote:
Ja damn, ik miste Goodbye, tha fluffgirl!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
t duurt echt lang soms, verschilt ook per keer
misschien heb je je slagroom niet genoeg gefluffed voor je em ging kloppen![]()
ik heb zo'n zin in die fotoshoot!!!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik ben niet zo goed in gheyl kijken
Maar dat merken jullie nog wel als je de voorkant van dat boekje gaat zien
Op de foto's die je hier zo af en toe post is daar niks van te merken dat je daar niet goed in bent.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik ben niet zo goed in gheyl kijken
Maar dat merken jullie nog wel als je de voorkant van dat boekje gaat zien
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:59 schreef nieslief het volgende:
Tomtomtom heb je mijn berichtje dinges nog gelezen
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja damn, ik miste Goodbye, tha fluffgirl!
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ga morgen schrijven, ga jij maar lekker bijkomen van de schrik!!!!
Dan hebben wij een andere opvatting over 'gheyl kijken' denk ikquote:Op woensdag 25 november 2009 22:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Op de foto's die je hier zo af en toe post is daar niks van te merken dat je daar niet goed in bent.
Ja, ik vinnut maar nietsquote:Op woensdag 25 november 2009 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Jullie moeten me straks héél lang missen
Stoned worden?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:03 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan ga ik lekker stoned worden en in bed liggen
let je een beetje op jezelf?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:03 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
Welterusten voor straks Nieslief en hopelijk is je spierpijn morgen een stuk minder erg.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:03 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |