En zo bedoelde ik het ook niet. Kijk als ik nou fout was geweest had ik denk ik meer moeite gehad met autorijden en als ik die overstekende man met hondjes had meegenomen in mijn vlucht had ik er denk ik ook anders tegenover gestaan. Ook nu. Maar zoals het nu is ben ik de enige met letsel en daar ben ik al heel blij mee. Want het had heel anders kunnen aflopen.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het eng om na een ongeluk weer in de auto te stappen.
Beter is om het wél te doen en over die angst heen te stappen.
Goed van je dat je weer gewoon wilt gaan rijden als je spierpijn over is.
en ik bedoelde absoluut niet dat het jouw fout was hoor... degene achterop is fout.
Daar moet je maar niet teveel bij nadenken. Gelukkig is het goed afgelopen en kun jij het hier gewoon navertellen.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
En zo bedoelde ik het ook niet. Kijk als ik nou fout was geweest had ik denk ik meer moeite gehad met autorijden en als ik die overstekende man met hondjes had meegenomen in mijn vlucht had ik er denk ik ook anders tegenover gestaan. Ook nu. Maar zoals het nu is ben ik de enige met letsel en daar ben ik al heel blij mee. Want het had heel anders kunnen aflopen.
Misschien is het Heer G welquote:Op woensdag 25 november 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Q, dat is het idiote, ze (?) belt NOOIT als Heer G thuis is
Nou is ie ook niet vaak thuis natuurlijk, maar het is wel heel toevallig.
Maar wáárom kan het niet met internet + bellen? Dan is het toch een soortement VOIP variant het bellen (oftewel digitaal) lijkt me alleen maar makkelijker te tracenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Dat zou wel knap zijn als hij kon bellen vanuit het vliegtuig!quote:
Ik neem ook op hoor! Maar dan hoor ik alleen wat geschuif aan een oor, zeg maar. Geen callcenter achtergrond, geen gedoe, niets. En zij (?) hangt altijd als eerste op.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik had al lang een keer opgenomen denk ik, uit nieuwsgierigheid
Hmm echt erg raar allemaalquote:Op woensdag 25 november 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou wel knap zijn als hij kon bellen vanuit het vliegtuig!
[..]
Ik neem ook op hoor! Maar dan hoor ik alleen wat geschuif aan een oor, zeg maar. Geen callcenter achtergrond, geen gedoe, niets. En zij (?) hangt altijd als eerste op.
Vanavond was het 11 keer in totaal binnen drie kwartier. Ik heb zelfs nog gebluft dat ze nog een keer moest bellen, dat mijn KPN onderzoek dan compleet was. Maar daar liet ze zich niet door weerhouden![]()
Geen idee. Elke medewerker die ik aan de lijn krijg daar zegt dat het niet kan.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wáárom kan het niet met internet + bellen? Dan is het toch een soortement VOIP variant het bellen (oftewel digitaal) lijkt me alleen maar makkelijker te tracen
Nee, alleen dat de telefoon langs het hoofd (hoop ikquote:Op woensdag 25 november 2009 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm echt erg raar allemaal![]()
En je hoort echt helemaal niks op de achtergrond? Ook niet of het mobiel/vast is?
Tjah het lijkt me onzin dat dat niet kan. Dus als ik internet + bellen neem kan ook de politie me niet afluisteren oid?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, alleen dat de telefoon langs het hoofd (hoop ik) wordt bewogen zeg maar. Wat geschuif. Verder niets.
Maar dat betekent dus dat ze je op een internet+bellen lijn ook gewoon als bedrijf lastig kunnen blijven vallen, want ook al is dat nu verboden, ze zijn toch nooit te achterhalenDus weg er mee!
Oké, dat is echt heel erg vreemd ja! Goeie bluf, hihiquote:Op woensdag 25 november 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik neem ook op hoor! Maar dan hoor ik alleen wat geschuif aan een oor, zeg maar. Geen callcenter achtergrond, geen gedoe, niets. En zij (?) hangt altijd als eerste op.
Vanavond was het 11 keer in totaal binnen drie kwartier. Ik heb zelfs nog gebluft dat ze nog een keer moest bellen, dat mijn KPN onderzoek dan compleet was. Maar daar liet ze zich niet door weerhouden![]()
Qusje voor Qquote:Op woensdag 25 november 2009 20:26 schreef Qwea het volgende:
ik voel me niet zo best.
Rete druk en koppijn
Snel gedaan grees
Als heer G oppakt, hangt ze dan ook op?
Tuurlijk, dat zal het wel zijn hoor, dat het moeilijker of lastiger is en dat ze het daarom niet doen.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah het lijkt me onzin dat dat niet kan. Dus als ik internet + bellen neem kan ook de politie me niet afluisteren oid?
Het is wss gewoon meer werk / kosten en ze doen het daarom niet graag voor een 'simpele particulier'
Het werkte alleen nietquote:Op woensdag 25 november 2009 20:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oké, dat is echt heel erg vreemd ja! Goeie bluf, hihi
Nou je bent er iig vanaf.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat zal het wel zijn hoor, dat het moeilijker of lastiger is en dat ze het daarom niet doen.
Maar dat betekent dus ook dat de bedrijven, die je nu niet meer telefonisch mogen benaderen op laste van een boete, je ook gewoon kunnen blijven bellen. Want je kunt nooit achterhalen welk bedrijf het nou precies is als ze je lastig vallen en niet precies zeggen wie ze zijn.
Dus ik ben blij dat de lijn er uit gaat!
[..]
Het werkte alleen niet
Misschien werkt ze bij KPN en weet ze dat het niet kan met internet+bellen![]()
Maar ze weet toch niet wanneer als hij wel en niet thuis is?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Wil je lachen?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Maar heb jij een kpn experia box greys? Mams heeft vorig jaar nog wel zo'n onderzoek laten uitvoeren.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah het lijkt me onzin dat dat niet kan. Dus als ik internet + bellen neem kan ook de politie me niet afluisteren oid?
Het is wss gewoon meer werk / kosten en ze doen het daarom niet graag voor een 'simpele particulier'
Dat heb ik dus met mn mobiel hequote:Op woensdag 25 november 2009 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou je bent er iig vanaf.
We hebben het in Delft ooit gehad, kregen we schijnbaar het nummer van iemand anders zeg maar... bleven er ook mensen bellen voor die persoon, en gewoon niet kappen
Sloot ik zomaar een Slank topic, ik schrok er vanquote:
Maakt niet uit kiwitjequote:Op woensdag 25 november 2009 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sloot ik zomaar een Slank topic, ik schrok er van
Al laaaang gelezen en hij was mooi.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wel eerst deze even lezen he, ik ben zelf bijna aan het einde, Strega heeft hem al uit.
VIND JE DAT IK ER UITZIE ALS EEN KIWI, HMMM?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Sexyyyyyquote:
je hebt ook kiwi's met een gouden hart hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef P.F het volgende:
[..]En ziet van binnen groen van jaloezie
True, true..quote:Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hebt ook kiwi's met een gouden hart hoor
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hebt ook kiwi's met een gouden hart hoor
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Een blonde huppelige kiwi![]()
[ afbeelding ]
Ik vind dr engquote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Een blonde huppelige kiwi![]()
[ afbeelding ]
Shut itquote:Op woensdag 25 november 2009 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind dr eng
En ze is niet blond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Shut it
AaaaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kom maar meisjah![]()
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Al laaaang gelezen en hij was mooi.
Weet ikquote:
Knoflook?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
Ll, put a sock in it!
Of wat je er ook in wilt stoppen!
Nu mag wel, een avond voor ons gebekde professionele keurige fotoshoot niet meer!quote:
Oh noemen ze dat zo in jouw generatie?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
Oh ja wacht, ik ging ff slagroom kloppen
Thanks!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
Echt wat voor jou, PF, die spulletjes
Ik vind het leuk!
En wat heb je gekocht van wat er op je lijstje stond?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:39 schreef P.F het volgende:
Ja ik ging eigenlijk voor:
- kookplaatje
- combimagnetron
- koelkast met vriesvak
- tafeltje
- tafelstoelen
Maar goed, dit is ook heel nuttig
Hahaquote:Op woensdag 25 november 2009 21:39 schreef P.F het volgende:
Ja ik ging eigenlijk voor:
- kookplaatje
- combimagnetron
- koelkast met vriesvak
- tafeltje
- tafelstoelen
Maar goed, dit is ook heel nuttig
Dat was het enige wat ik heb gekocht daarquote:Op woensdag 25 november 2009 21:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En wat heb je gekocht van wat er op je lijstje stond?
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh noemen ze dat zo in jouw generatie?
nou, die twee kopjes + zo;n dienblaadje zijn wel een tafelquote:Op woensdag 25 november 2009 21:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En wat heb je gekocht van wat er op je lijstje stond?
nog even over je telefoon, ik neem aan dat je nu gewoon de stekker eruit hebt? zodat je er geen last meer van hebt?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
Oh ja wacht, ik ging ff slagroom kloppen
En hoe moet dat nu met je keukenapparatuur en tafel en stoelen?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat was het enige wat ik heb gekocht daar
Oh! Ik heb ook nog een lotus verjaardags kaars gekocht!
Als je hem aansteekt (het sterretje) gaan de blaadjes langzaam open! Daarop zitten kaarsjes, die kun je dan aansteken!
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, die twee kopjes + zo;n dienblaadje zijn wel een tafel
en als je d'r een kaarsje onder zet is het ook een kookplaatje
ff gegoogled wat zo"n kaars is, tofquote:Op woensdag 25 november 2009 21:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat was het enige wat ik heb gekocht daar
Oh! Ik heb ook nog een lotus verjaardags kaars gekocht!
Als je hem aansteekt (het sterretje) gaan de blaadjes langzaam open! Daarop zitten kaarsjes, die kun je dan aansteken!
Met een beetje creatief denken kom je wel zover ja.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, die twee kopjes + zo;n dienblaadje zijn wel een tafel
en als je d'r een kaarsje onder zet is het ook een kookplaatje
Maar kijk danquote:Op woensdag 25 november 2009 21:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En hoe moet dat nu met je keukenapparatuur en tafel en stoelen?
Op een kaarsje kun je niet zitten.
Sinds Heer G thuis is, is het opgehouden.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nog even over je telefoon, ik neem aan dat je nu gewoon de stekker eruit hebt? zodat je er geen last meer van hebt?![]()
Grappig.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar kijk dan![]()
!
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=xAfYLyBH6p8
heb je m niet doodgeslagen greysquote:Op woensdag 25 november 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Mijn slagroom is impotent
Hij wordt niet stijfWat doe ik fout?
(En ja, dat is een serieuze vraag)
[..]
Sinds Heer G thuis is, is het opgehouden.
Spooky....Maar goed, over een paar dagen doet die hele lijn het niet meer.
Ja ik ga wel even googelen wat voordelig isquote:Op woensdag 25 november 2009 21:48 schreef Ynske het volgende:
maar waarom niet gewoon een los kookplaatje scoren bij de blokker ofzo?
Waar ben je nu dan???quote:Op woensdag 25 november 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
*zit in d'r eentje gezellig te weten en te wachten op de IRC-ers*
DEAUD AAN DE IRC!
ja, maar de echte kosten zitten dan ook in de brandblusser die je erbij moet kopenquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
Houston, we have stijf slagroom!
Gewoon niet lang genoeg geklopt
Heb het even streng toegesproken, even zwoel gekeken en toen ging het
Dat las ik net ook, dank je voor het zoekenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:53 schreef Ynske het volgende:
Tip:
Half (of bijna) stijfgeklopte slagroom die tijdens het kloppen niet dikker of zelfs weer dunner wordt is tijdens het kloppen te warm geworden.
Verder kloppen heeft geen zin, de slagroom wordt alleen maar warmer en dunner.
Oplossing: De kom met slagroom in de koelkast zetten en weer goed koud laten worden en later verder kloppen of de slagroom gebruiken zoals die is.
Ja, ik wou vanavond naar hem toe gaan maar hij wou vroeg slapen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Grappig.
Is dat als cadeau voor je vriendje morgen?
Had gewoon wat eerder geyl naar die slagroom gekeken.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
@ de slagroom; paar druppels citroensap erinquote:Op woensdag 25 november 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Mijn slagroom is impotent
Hij wordt niet stijfWat doe ik fout?
(En ja, dat is een serieuze vraag)
[..]
Sinds Heer G thuis is, is het opgehouden.
Spooky....Maar goed, over een paar dagen doet die hele lijn het niet meer.
t duurt echt lang soms, verschilt ook per keerquote:Op woensdag 25 november 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
Bummer.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, ik wou vanavond naar hem toe gaan maar hij wou vroeg slapen.
en zelfs hier ben ik traag...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
@ de slagroom; paar druppels citroensap erin
(google is my friend)
Die kaars is enig, maar is het niet iets te girlie als kado voor een man?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, ik wou vanavond naar hem toe gaan maar hij wou vroeg slapen.
Ik ben niet zo goed in gheyl kijkenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Had gewoon wat eerder geyl naar die slagroom gekeken.
Het klopt welquote:
Ja damn, ik miste Goodbye, tha fluffgirl!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
t duurt echt lang soms, verschilt ook per keer
misschien heb je je slagroom niet genoeg gefluffed voor je em ging kloppen![]()
ik heb zo'n zin in die fotoshoot!!!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik ben niet zo goed in gheyl kijken
Maar dat merken jullie nog wel als je de voorkant van dat boekje gaat zien
Op de foto's die je hier zo af en toe post is daar niks van te merken dat je daar niet goed in bent.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik ben niet zo goed in gheyl kijken
Maar dat merken jullie nog wel als je de voorkant van dat boekje gaat zien
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:59 schreef nieslief het volgende:
Tomtomtom heb je mijn berichtje dinges nog gelezen
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja damn, ik miste Goodbye, tha fluffgirl!
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ga morgen schrijven, ga jij maar lekker bijkomen van de schrik!!!!
Dan hebben wij een andere opvatting over 'gheyl kijken' denk ikquote:Op woensdag 25 november 2009 22:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Op de foto's die je hier zo af en toe post is daar niks van te merken dat je daar niet goed in bent.
Ja, ik vinnut maar nietsquote:Op woensdag 25 november 2009 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Jullie moeten me straks héél lang missen
Stoned worden?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:03 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan ga ik lekker stoned worden en in bed liggen
let je een beetje op jezelf?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:03 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
Welterusten voor straks Nieslief en hopelijk is je spierpijn morgen een stuk minder erg.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:03 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
En daarna de fotoshoot!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Jullie moeten me straks héél lang missen
I'll be backquote:Op woensdag 25 november 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hebben wij een andere opvatting over 'gheyl kijken' denk ik![]()
[..]
Ja, ik vinnut maar niets
Alsof jij dat objectief kunt zeggen van jezelf.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hebben wij een andere opvatting over 'gheyl kijken' denk ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in, maar ik heb voor mijn idee niet één foto waar ik gheyl op kijkquote:Op woensdag 25 november 2009 22:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Alsof jij dat objectief kunt zeggen van jezelf.
Pasgeleden poste je foto's, volgens mij was dat samen met Maes erop, zo'n setje van 4 foto's... daar vond ik je aardig deugend op kijken.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in, maar ik heb voor mijn idee niet één foto waar ik gheyl op kijk
okee, post er even een paar, dan kijken wij er objectief naar!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in, maar ik heb voor mijn idee niet één foto waar ik gheyl op kijk
Deze met Conleche?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Pasgeleden poste je foto's, volgens mij was dat samen met Maes erop, zo'n setje van 4 foto's... daar vond ik je aardig deugend op kijken.
Zie foboquote:Op woensdag 25 november 2009 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee, post er even een paar, dan kijken wij er objectief naar!
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:07 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga dus morgen schrijven, maar de vraag is natuurlijk;
moet er alweer een seksscene in of zal ik eerst nog een net stukje doen....denk je echt dat je dat nog moet vragen, of hoop je stiekumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:09 schreef Qwea het volgende:
ik heb in het mirena topic zitten lezen en zulks.
Nu zie ik enorm op tegen het plaatsen
Jup. Heb hem al in huis.quote:
*huiltquote:Wanneer je de beslissing neemt om een spiraaltje te nemen, moet je er absoluut bij stilstaan dat het inbrengen ervan gepaard kan gaan met een bizarre pijn. Dit kan uiteraard verschillen per vrouw, maar je moet een echte bikkel zijn als je deze pijn kan weerstaan:
ahhhh, qwea is verlegen, achossiewossiequote:Op woensdag 25 november 2009 22:09 schreef Qwea het volgende:
Verlegen?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ahhhh, qwea is verlegen, achossiewossie
Kan ik me wel voorstellen, ik zou het ook eng vinden.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:09 schreef Qwea het volgende:
Nee die bedoel ik niet, al zijn die ook leuk.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze met Conleche?
Die tong er uit is niet écht gheyl, toch?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |