En zo bedoelde ik het ook niet. Kijk als ik nou fout was geweest had ik denk ik meer moeite gehad met autorijden en als ik die overstekende man met hondjes had meegenomen in mijn vlucht had ik er denk ik ook anders tegenover gestaan. Ook nu. Maar zoals het nu is ben ik de enige met letsel en daar ben ik al heel blij mee. Want het had heel anders kunnen aflopen.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het eng om na een ongeluk weer in de auto te stappen.
Beter is om het wél te doen en over die angst heen te stappen.
Goed van je dat je weer gewoon wilt gaan rijden als je spierpijn over is.
en ik bedoelde absoluut niet dat het jouw fout was hoor... degene achterop is fout.
Daar moet je maar niet teveel bij nadenken. Gelukkig is het goed afgelopen en kun jij het hier gewoon navertellen.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
En zo bedoelde ik het ook niet. Kijk als ik nou fout was geweest had ik denk ik meer moeite gehad met autorijden en als ik die overstekende man met hondjes had meegenomen in mijn vlucht had ik er denk ik ook anders tegenover gestaan. Ook nu. Maar zoals het nu is ben ik de enige met letsel en daar ben ik al heel blij mee. Want het had heel anders kunnen aflopen.
Misschien is het Heer G welquote:Op woensdag 25 november 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Q, dat is het idiote, ze (?) belt NOOIT als Heer G thuis is
Nou is ie ook niet vaak thuis natuurlijk, maar het is wel heel toevallig.
Maar wáárom kan het niet met internet + bellen? Dan is het toch een soortement VOIP variant het bellen (oftewel digitaal) lijkt me alleen maar makkelijker te tracenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Dat zou wel knap zijn als hij kon bellen vanuit het vliegtuig!quote:
Ik neem ook op hoor! Maar dan hoor ik alleen wat geschuif aan een oor, zeg maar. Geen callcenter achtergrond, geen gedoe, niets. En zij (?) hangt altijd als eerste op.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik had al lang een keer opgenomen denk ik, uit nieuwsgierigheid
Hmm echt erg raar allemaalquote:Op woensdag 25 november 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou wel knap zijn als hij kon bellen vanuit het vliegtuig!
[..]
Ik neem ook op hoor! Maar dan hoor ik alleen wat geschuif aan een oor, zeg maar. Geen callcenter achtergrond, geen gedoe, niets. En zij (?) hangt altijd als eerste op.
Vanavond was het 11 keer in totaal binnen drie kwartier. Ik heb zelfs nog gebluft dat ze nog een keer moest bellen, dat mijn KPN onderzoek dan compleet was. Maar daar liet ze zich niet door weerhouden![]()
Geen idee. Elke medewerker die ik aan de lijn krijg daar zegt dat het niet kan.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wáárom kan het niet met internet + bellen? Dan is het toch een soortement VOIP variant het bellen (oftewel digitaal) lijkt me alleen maar makkelijker te tracen
Nee, alleen dat de telefoon langs het hoofd (hoop ikquote:Op woensdag 25 november 2009 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm echt erg raar allemaal![]()
En je hoort echt helemaal niks op de achtergrond? Ook niet of het mobiel/vast is?
Tjah het lijkt me onzin dat dat niet kan. Dus als ik internet + bellen neem kan ook de politie me niet afluisteren oid?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, alleen dat de telefoon langs het hoofd (hoop ik) wordt bewogen zeg maar. Wat geschuif. Verder niets.
Maar dat betekent dus dat ze je op een internet+bellen lijn ook gewoon als bedrijf lastig kunnen blijven vallen, want ook al is dat nu verboden, ze zijn toch nooit te achterhalenDus weg er mee!
Oké, dat is echt heel erg vreemd ja! Goeie bluf, hihiquote:Op woensdag 25 november 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik neem ook op hoor! Maar dan hoor ik alleen wat geschuif aan een oor, zeg maar. Geen callcenter achtergrond, geen gedoe, niets. En zij (?) hangt altijd als eerste op.
Vanavond was het 11 keer in totaal binnen drie kwartier. Ik heb zelfs nog gebluft dat ze nog een keer moest bellen, dat mijn KPN onderzoek dan compleet was. Maar daar liet ze zich niet door weerhouden![]()
Qusje voor Qquote:Op woensdag 25 november 2009 20:26 schreef Qwea het volgende:
ik voel me niet zo best.
Rete druk en koppijn
Snel gedaan grees
Als heer G oppakt, hangt ze dan ook op?
Tuurlijk, dat zal het wel zijn hoor, dat het moeilijker of lastiger is en dat ze het daarom niet doen.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah het lijkt me onzin dat dat niet kan. Dus als ik internet + bellen neem kan ook de politie me niet afluisteren oid?
Het is wss gewoon meer werk / kosten en ze doen het daarom niet graag voor een 'simpele particulier'
Het werkte alleen nietquote:Op woensdag 25 november 2009 20:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oké, dat is echt heel erg vreemd ja! Goeie bluf, hihi
Nou je bent er iig vanaf.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat zal het wel zijn hoor, dat het moeilijker of lastiger is en dat ze het daarom niet doen.
Maar dat betekent dus ook dat de bedrijven, die je nu niet meer telefonisch mogen benaderen op laste van een boete, je ook gewoon kunnen blijven bellen. Want je kunt nooit achterhalen welk bedrijf het nou precies is als ze je lastig vallen en niet precies zeggen wie ze zijn.
Dus ik ben blij dat de lijn er uit gaat!
[..]
Het werkte alleen niet
Misschien werkt ze bij KPN en weet ze dat het niet kan met internet+bellen![]()
Maar ze weet toch niet wanneer als hij wel en niet thuis is?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Wil je lachen?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Maar heb jij een kpn experia box greys? Mams heeft vorig jaar nog wel zo'n onderzoek laten uitvoeren.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah het lijkt me onzin dat dat niet kan. Dus als ik internet + bellen neem kan ook de politie me niet afluisteren oid?
Het is wss gewoon meer werk / kosten en ze doen het daarom niet graag voor een 'simpele particulier'
Dat heb ik dus met mn mobiel hequote:Op woensdag 25 november 2009 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou je bent er iig vanaf.
We hebben het in Delft ooit gehad, kregen we schijnbaar het nummer van iemand anders zeg maar... bleven er ook mensen bellen voor die persoon, en gewoon niet kappen
Sloot ik zomaar een Slank topic, ik schrok er vanquote:
Maakt niet uit kiwitjequote:Op woensdag 25 november 2009 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sloot ik zomaar een Slank topic, ik schrok er van
Al laaaang gelezen en hij was mooi.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wel eerst deze even lezen he, ik ben zelf bijna aan het einde, Strega heeft hem al uit.
VIND JE DAT IK ER UITZIE ALS EEN KIWI, HMMM?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Sexyyyyyquote:
je hebt ook kiwi's met een gouden hart hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef P.F het volgende:
[..]En ziet van binnen groen van jaloezie
True, true..quote:Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hebt ook kiwi's met een gouden hart hoor
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hebt ook kiwi's met een gouden hart hoor
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Een blonde huppelige kiwi![]()
[ afbeelding ]
Ik vind dr engquote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Een blonde huppelige kiwi![]()
[ afbeelding ]
Shut itquote:Op woensdag 25 november 2009 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind dr eng
En ze is niet blond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Shut it
AaaaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kom maar meisjah![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |