Nee, is van V for Vendettaquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:44 schreef STING het volgende:
[..]
Gezien die V in je icon en titel, volg je ook de nieuwe serie V?
quote:Mierlo, Stephan van [5:13 PM]:
En heeft mama gezongen of mocht ze dat niet van jou?
dreamer [5:13 PM]:
nee!!
Mierlo, Stephan van [5:14 PM]:
Ze kan toch heel mooi zingen???
dreamer [5:16 PM]:
nee!
Ja kind,m er bestaat ook nog zoiets als REISTIJD!quote:Mierlo, Stephan van [5:22 PM]:
Ik zal hier eens weggaan en jullie kant opkomen. Ok?
dreamer [5:22 PM]:
ja!!!!!!
Mierlo, Stephan van [5:23 PM]:
Tot zo!!!!!!!!!
dreamer[5:23 PM]:
ze zitten al op de bank voor het raam
Hèquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
laura gaat nu echt definitief niets worden
He verdoriequote:Op vrijdag 20 november 2009 17:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
laura gaat nu echt definitief niets worden
Hier hebben ze gisteren een auto met vuurwerk "opgeblazen"quote:
voel me gelijk alleen in de wereld... gelukkig heb ik fok nogquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
voel me gelijk alleen in de wereld... gelukkig heb ik fok nog
ja ik weet, ben soms een dramaqueenquote:
weet wel een paar auto's in mijn straat die ze mogen opblazenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier hebben ze gisteren een auto met vuurwerk "opgeblazen"
Haha, dat maakt toch niet uitquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja ik weet, ben soms een dramaqueen
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
weet wel een paar auto's in mijn straat die ze mogen opblazen
gewoon, staan er te veel en 1 aso met zijn dikke kut bmw vind het nodig om te parkeren waar het niet magquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat maakt toch niet uit
[..]
Hoezo dat?
Ben je ziekjes?quote:
Oh, dat is irritant jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gewoon, staan er te veel en 1 aso met zijn dikke kut bmw vind het nodig om te parkeren waar het niet mag
articquote:
quote:
seven. van fok?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
artic
[..]
dawg
idee jij ik en 7 (aka seven of nine aka katheryn janeway) een keertje afspreken... volgens mij is 7 ergen
jupquote:
Balen!quote:
ze genieten van de rust die ze nu hebbenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Balen!
hoe is het met je lampjes?
Ohquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze genieten van de rust die ze nu hebben
die jaquote:
I'll smack you upquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:34 schreef Lotusss het volgende:
Zo, rode lippenstift, rode nagellak... eindelijk een keer mijn wilde kant showen maandagavond bij The Prodigy...
Oeh yes pleasequote:
nu es kijken of het uberhaupt ooit gaat lukken om met z'n 3en af te sprekenquote:
gimme time and date and I'll be therequote:
quote:
ik hoor het wel, doe maar wat suggesties.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nu es kijken of het uberhaupt ooit gaat lukken om met z'n 3en af te spreken
Om dan weer te zeggen dat je niet kan zekerquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nu es kijken of het uberhaupt ooit gaat lukken om met z'n 3en af te spreken
[..]
gimme time and date and I'll be there
neen, nu geen vrouwen meer om me heen die me migraine gevenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Om dan weer te zeggen dat je niet kan zeker
Het viel mij laatst onwijs tegenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik nog nietVind het wel weer even leuk
Nou ja ik telde dat van afgelopen vrijdag ook half mee (en beide bedoelde ik als geintje).quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen, nu geen vrouwen meer om me heen die me migraine gevenen wanneer ga je met dat vergeven?
quote:
Gefelciteerdquote:
Feli feli feli feli feli feli feli feli feli feli feli feli feli !quote:
Nee, in Den Haag rijden als je net je rijbewijs hebt is goed voor je zelfvertrouwen en stress-levelquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]congrats
wanneer kom je naar den haag rijden?
Morgen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou ja ik telde dat van afgelopen vrijdag ook half mee (en beide bedoelde ik als geintje).
Uhm heb geen idee wanneer ik zou kunnen... denk dat jij beter een datum kan zeggen nu
Gewoon gelijk in het diepe gooienquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, in Den Haag rijden als je net je rijbewijs hebt is goed voor je zelfvertrouwen en stress-level
Laat haar eerst maar even een maand of 2 wennen...
In Nederland zelf heb ik de meeste lol gehad in het centrum van A'Dam. In een vreemde auto, en een A'Dammer zou mij wel even de snelste weg uit Zwolle wegwijzen. Hoefde alleen maar achter hem aan te rijden. In de spits... met 60km/h...quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, in Den Haag rijden als je net je rijbewijs hebt is goed voor je zelfvertrouwen en stress-level
Laat haar eerst maar even een maand of 2 wennen...
Dan rijd je veilig als je argwaan hebt voor je mede weggebruikers... dan ga je toch veeel te veel opletten...quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:20 schreef vencodark het volgende:
Dank allen!
Vanmorgen gehaald ja. Dacht eigenlijk dat ik was gezakt maar hij verraste me toen hij me feliciteerde.Kreeg wel als tip om mijn blik nog te verbreden en meer argwaan te wekken naar mijn medeweggebruikers.
brabant is wel een rustige route.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:20 schreef vencodark het volgende:
Dank allen!
Vanmorgen gehaald ja. Dacht eigenlijk dat ik was gezakt maar hij verraste me toen hij me feliciteerde.Kreeg wel als tip om mijn blik nog te verbreden en meer argwaan te wekken naar mijn medeweggebruikers.
Morgen kan ik weer nietquote:
overmorgen??quote:
Flauw.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Waar woon je ergens, dan blijven we daar de komende tijd nog even weg
Dan kan ik weer welquote:
Oeh, dat is leuk!quote:
I know, maar iemand moest em toch makenquote:
autorijden fun? ik haat hetquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I know, maar iemand moest em toch maken. Ach, autorijden is fun en niet moeilijk en alles zal wel meevallen
. En toch geen eigen auto, dus mocht je me tegenkomen en toch tegen me aan komen, no problemo
als het beetje droog is uitwaaien op scheveningen?quote:
Haten? Ik krijg er voor betaaldquote:
Ik vond anders behoorlijk lastig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach, autorijden is fun en niet moeilijk
Je weet nu hoe het moet, de rest begint moet nog komenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vond anders behoorlijk lastig.
maar nou heb je dat roze kaartje en ga je anders rijden dan het je aangeleerd is en dan blijkt het een stuk makkelijker te zijn dat je denktquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vond anders behoorlijk lastig.
Gelukig ben jij er om ons uit de brand te helpenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:35 schreef JoeyT het volgende:
kom weer ff langs om te zeggen dat dit een kut topic is
en ik vind je nog steeds een kut userquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:35 schreef JoeyT het volgende:
Heb nog 10 minuten, dus denk niet dat het me zal lukken...quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:36 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukig ben jij er om ons uit de brand te helpen
Wat een liefde, wat een liefde...quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en ik vind je nog steeds een kut user
Ik vind het een beetje sneu wat ik hier lees.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:35 schreef JoeyT het volgende:
Uiteraard. En iuk vind je kapsel nog steeds niet leukquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en ik vind je nog steeds een kut user
Probeer je nu een kusje bij mij te halen, zoals je daar aan mij gaf???quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu wat ik hier lees.
en hij is alweer anders hoe kan dat tochquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Uiteraard. En iuk vind je kapsel nog steeds niet leuk
Hi skaai, nog de RAM gedaan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu wat ik hier lees.
Ik zou niet durven!quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Probeer je nu een kusje bij mij te halen, zoals je daar aan mij gaf???![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hi skaai, nog de RAM gedaan?
Lijkt me coolquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als het beetje droog is uitwaaien op scheveningen?
Hoe het kan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en hij is alweer anders hoe kan dat toch
Royal Air Marrocquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
heheh, daar komen de afkortingen weer![]()
Ik vind het wel geil hoorquote:
heb je mijn nummer nog? vorige telefoon kaduukquote:
O sorry, zo bedoelde ik het nietquote:
geen probleemquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O sorry, zo bedoelde ik het niet. Hoefde niet perse uitleg van de afkortingen te hebben, maar toch bedankt
![]()
ik vind er geen reet aan, vermoeid mij en ben luiquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:50 schreef dyonvbaal het volgende:
by the way, waarom heb je zo'n hekel aan autorijden Knuffel?
Heb je gewoon weer een date geregeldquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je mijn nummer nog? vorige telefoon kaduuk
Met mij ja!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je gewoon weer een date geregeld
1tje waar ik iig van te voren van weet dat er geen relatie in zitquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je gewoon weer een date geregeld
Dan ist ook geen date.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
1tje waar ik iig van te voren van weet dat er geen relatie in zit
Nope, 2 uur M pierquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hi skaai, nog de RAM gedaan?
geen zak aanquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een hééééérlijk liedje!!!
Hoe vinden jullie hem?
Omdat chocola gewoon lekkerder is? Met dit nare winterweer geniet ik ook wel van mn warme thee en het oppeuzelen van mn chocoladeletter(s)quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:04 schreef vencodark het volgende:
Oeh, ik heb chocola in huis.![]()
Waarom heb ik niet ook gekozen voor pepernootjes enzo.
Wat dan wel?quote:
Om eerlijk te zijn... Kan er niet naar luisteren... Deuntje irriteert me en de stem van die ventquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe vinden jullie hem?
Heerlijk voor op de zondag middag om bij weg te dromenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn... Kan er niet naar luisteren... Deuntje irriteert me en de stem van die ventsorry...
Kvind 'm een beetje.. mjah eentonig.. saai ofzoquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe vinden jullie hem?
aardig dagje dusquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nope, 2 uur M pier, een KLM op Fox 3 naar Dar Es Salaam/Kilimanjaro en toen een Toronto op E24. maar die werd een uur vertraagd omdat ie technisch was en toen was het alweer kwart voor 2 en mocht ik eerder naar huis
.
zij werkt bij visitatie, ik bij hrf, zij werkt vroegere diensten dan ik.... soms zien we elkaar paar keer paar maand en soms helemaal niet. Het was ook dat zij MIJ herkende en mij aansprak van heej fok? anders had ik nu nog niet geweten wie ze wasquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:14 schreef dyonvbaal het volgende:
zien jullie elkaar ook vaak op het vliegveld of is het ondanks op het zelfde terrein elkaar toch nooit tegenkomen?
We zien elkaar vaker tijdens het voorbijlopen op de loopbandenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:14 schreef dyonvbaal het volgende:
zien jullie elkaar ook vaak op het vliegveld of is het ondanks op het zelfde terrein elkaar toch nooit tegenkomen?
delta sletquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
We zien elkaar vaker tijdens het voorbijlopen op de loopbanden. We hebben een paar vluchtjes samen gedaan, maar de keren dat ik op 'haar' pier loop
is de kans klein dat ik haar tref.
Ik hoorde het ja. was ik ff blij dat ik in de regen op de fiets naar huis konquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een file trouwens vanavond!!
Ik vind 'm leukquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe vinden jullie hem?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die vraag is ook nog nooit aan bod gekomen, das waar.
quote:
Dankjequote:Op vrijdag 20 november 2009 20:23 schreef Nouk84 het volgende:
Gefeliciteerd venco!!![]()
Autorijden is zo tofmaar duur
quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:23 schreef Skaai het volgende:
[..]Sniewaar!
Volgens mij ben ik een van de weinige Delta-collega's die niet klaagt over de Fox. Ik vond het fijn vandaag, mijn teamgenoot ook. Doe mij maar vaker een dagje Fox, nieuwe ervaringen opdoen en andere mensen leren kennen vind ik leuk
.
Oh en schouderklopje gehad van Q&T, zat iets onder de prullenbak geplakt
7 in totaal, 1 gemist.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]ik heb tot nu toe nog nooit een steekproef meegemaakt bij de vis.
Ben je geslaagd voor je rijbewijs?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje
Rijlessen zijn ook duur.En ach dat komt allemaal wel goed.
4 jaar hrf en erm.... iets van 7 steekproeven waarvan 1 pseudo passagier die ga mij nog complimentje van zooo ik kom er niet zo maar langs bij jou hequote:Op vrijdag 20 november 2009 20:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
7 in totaal, 1 gemist..
Mijn kat hangt half uit de kattenbak
Als die maar met de goede kant in de kattenbak zit als die zij behoefte gaat doen toch?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
7 in totaal, 1 gemist..
Mijn kat hangt half uit de kattenbak
quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben je geslaagd voor je rijbewijs?
Gefeliciteerdquote:
Jazeker!quote:
If I ruled the world...quote:
dank schat... maar nu heb ik tenminste antwoorden en daar kan ik wat meequote:
Sommige mensen zullen het nooit snappenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:34 schreef Skaai het volgende:
Ik had vandaag een pissed Engelsman die tegen mij tekeer ging over zijn flesje water, en ik was potdorie aan het fouilleren!
Dus ik nog heel netjes 'I'm sorry sir, I understand your disappointment but I can't help you now'.
En toen ging ie doorzeiken he en vals en onredelijk doen, en toen ik van 'Well sir I think it's best if you file a complaint at London Heathrow Airport, because they sold you the bottle of water. '
Blabla but there are no signs at this airport blabla.
Dus ik zo heel wijs van 'Nou dan klaag u toch bij Schiphol? I'm just the messenger and I will continue my work now'. En toen liep ie stampvoetend weg
.
Wat was er dan mis met het flesje water dat ie daar over ging zeuren?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:34 schreef Skaai het volgende:
Ik had vandaag een pissed Engelsman die tegen mij tekeer ging over zijn flesje water, en ik was potdorie aan het fouilleren!
Dus ik nog heel netjes 'I'm sorry sir, I understand your disappointment but I can't help you now'.
En toen ging ie doorzeiken he en vals en onredelijk doen, en toen ik van 'Well sir I think it's best if you file a complaint at London Heathrow Airport, because they sold you the bottle of water. '
Dus ik zo heel wijs van 'Nou dan klaag u toch bij Schiphol? I'm just the messenger and I will continue my work now'. En toen liep ie stampvoetend weg
.
Nou ik snap best dat ie pissig is hoor, die eikels op Heathrow verkopen (en op Schipholquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen zullen het nooit snappen
Werd ingenomen omdat ie groter was dan 100ml en er nog water in zat. Mag dus niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat was er dan mis met het flesje water dat ie daar over ging zeuren?
Das toch logisch? Maar die had ie dus in Londen al meegenomen en daar mocht het wel? En hier mocht ie em niet mee terug nemen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Werd ingenomen omdat ie groter was dan 100ml en er nog water in zat. Mag dus niet.
Ach ik vlieg toch nooit dus boeiendquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou ik snap best dat ie pissig is hoor, die eikels op Heathrow verkopen (en op Schiphol) een flesje onder het mom van 'niet opendraaien, dan mag ie mee!' en dan komt ie bij ons en dan gooien wij het weg. Ik vind het alleen stom dat ie dan tekeer gaat tegen iemand die hem a. niet te woord heeft gestaan en zijn flesje niet heeft aangeraakt en b. zichzelf gaat lopen opfokken terwijl ie zo aan boord moet.
Maar er zijn ergere dingen in de wereld. Zoals de afwas die nog moet worden gedaan.
Waarom zou je Nederland ook uit gaan, hier is alles toch beter.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik vlieg toch nooit dus boeiend
elke winkel heeft die borden hangenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:34 schreef Skaai het volgende:
.
Ik wil graag een hulplijn inschakelen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die tieten op 2:30, zijn die echt of nep?!
Oh nou reply dan nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik vlieg toch nooit dus boeiend
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom zou je Nederland ook uit gaan, hier is alles toch beter.
Dat je daar op kan letten als je naar zulke herrie luisterd...quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
de 50/50, het publiek, of een bekende bellenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil graag een hulplijn inschakelen.
Ik denk echt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die heeft ze vast nog nooit gehoord...quote:
Ik zou graag dokter Robert Schumacher aan de lijn willen hebben, kan dat?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
de 50/50, het publiek, of een bekende bellen?
Ik heb geen bekenden. Doe het publiek dus maar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het ontbreekt Q nooit aan originaliteit!quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die heeft ze vast nog nooit gehoord...
Van mij nog niet zo heeeeeeeeeeel vaak.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bezettoon.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:44 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zou graag dokter Robert Schumacher aan de lijn willen hebben, kan dat?
Zo ben ik. Clichématig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
Het ontbreekt Q nooit aan originaliteit!.
Heeft ze hyves/facebook/whatever zodat je het haar kan vragenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die lijken me echt maar de bh doet erg groot aan. Geloof dat de borsten an sich er tegen/meevallen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dandan Dr. Robert Rey!quote:
Hoezo sorry?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lotusssss
Sorry voor die respect bij je hyves foto![]()
Verkeerde knopje op je iPhone? Been there, done that.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lotusssss
Sorry voor die respect bij je hyves foto![]()
mag ik zondag jou fouilleren?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mag ik zondag jou fouilleren?![]()
Skaai fouilleren voor dummies.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
Kijk Q van mij kan je nog wat leren
QFTquote:
was die er helemaal uit dan? Ik dacht dat het alleen bij mij was...quote:
Joah heel fok was 'n kleine 3 kwartier downquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
was die er helemaal uit dan? Ik dacht dat het alleen bij mij was...
quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
niet heel fok draait om jou hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
quote:
nou zeg, ik had eigenlijk wel verwacht dat je me zo speciaal zou vinden... Maar buiten dat, ik heb regelmatig dat ik zomaar opeens niet meer op fok kan na en dat dat een paar minuten duurt en ik dan er weer gewoon op kan en dan is het wel alleen bij mij... (maar dat heb ik met meerder pagina's...)quote:
quote:
wat doe je zondag?quote:
Met jou daten!!!quote:
Have fun schat!quote:
quote:
The neverending topicquote:
Droppie!quote:
Ze belde me vandaag terug. heeeeel zahct pratend, heeeeel wazig, heeeel traag. Meisje zit aan de vloeibare morfine vanwege de pijn dus die's toTAAL van de wereld. Maar ze leeft. En volgens mij was alles goed gegaan. Wel een uur langer beziggeweest dan verwacht en nu dus veel pijn. Maandag mag ze waarschijnlijk naar huis.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met die vriendin van je?
Kaarsje heeft geholpen dusquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Droppie!
[..]
Ze belde me vandaag terug. heeeeel zahct pratend, heeeeel wazig, heeeel traag. Meisje zit aan de vloeibare morfine vanwege de pijn dus die's toTAAL van de wereld. Maar ze leeft. En volgens mij was alles goed gegaan. Wel een uur langer beziggeweest dan verwacht en nu dus veel pijn. Maandag mag ze waarschijnlijk naar huis.
Lekker aan latenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:32 schreef Ang3l het volgende:
Kaarsje brand nog steeds. Wazig! Al 1,5 dag aan 1 stuk
Ik mis iets geloof ik?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Droppie!
[..]
Ze belde me vandaag terug. heeeeel zahct pratend, heeeeel wazig, heeeel traag. Meisje zit aan de vloeibare morfine vanwege de pijn dus die's toTAAL van de wereld. Maar ze leeft. En volgens mij was alles goed gegaan. Wel een uur langer beziggeweest dan verwacht en nu dus veel pijn. Maandag mag ze waarschijnlijk naar huis.
Haha, dat was ook mijn gedachtequote:
Vriendin, tumor, gister geopereerd.quote:
Ah, goeie samenvatting geloof ikquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vriendin, tumor, gister geopereerd.
Hope so. Flink revalideren nu.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah, goeie samenvatting geloof ik
Fijn dat nu goed gaat. Gaat alles goedkomen nu?
Blegh. Wat voor tumor is het?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hope so. Flink revalideren nu.
Hopen dat ie niet meer terugkomt.
Dit was al de tweede keer namelijk.
Ai das wel moeilijk. Maar ze is de operatie dus goed doorgekomen begrijp ik? Dat is al opluchting.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hope so. Flink revalideren nu.
Hopen dat ie niet meer terugkomt.
Dit was al de tweede keer namelijk.
Ja volgens mij wel. Ze's nog niet echt aanspreekbaar vanwege de morfine, maar wat er uit kwam leek te betekenen dat het ok was.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ai das wel moeilijk. Maar ze is de operatie dus goed doorgekomen begrijp ik? Dat is al opluchting.
Sterkte joh.
whoa.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:48 schreef Tegan het volgende:
Ja, wel ok. Ben mijn nagels aan het lakken. Met u?
Moest jij niet optreden dan?quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:48 schreef Tegan het volgende:
Ja, wel ok. Ben mijn nagels aan het lakken. Met u?
Op Youtube heb ik een follower die daadwerkelijk denkt dat ik haar benquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:51 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Moest jij niet optreden dan?
http://www.crossingborder.nl/programme.php?ID=5&day=20&lang=nl Tegan & Sara
Ja, maar, jij bent toch Tegan?quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Op Youtube heb ik een follower die daadwerkelijk denkt dat ik haar ben.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja wel goeden met tegan?? behalve nageltjes lakken??
Dus heerlijk nageltjes doenquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:29 schreef Tegan het volgende:
Ok dan.
Belde net een vriendinnetje op, blijkt dat ze met zijn allen zijn gaan indrinken en mij niet hebben gevraagd, plots geen zin meer om straks naar de kroeg te gaan.
ja sorry. ik zal binnenkort eens tijd voor je vrijmaken.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:51 schreef Tegan het volgende:
Ja, het is eigenlijk ook erg fel voor mijn doen. Maar wel grappig voor een weekend alleen.
Ik heb alleen een paar nummers als favoriet, waaronder een nummer van T&S, en ze mailde me ooit dat ze een grote fan was, waarna ik zei dat ik niet de echte Tegan was, en nog followed ze mequote:Op zaterdag 21 november 2009 00:53 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, maar, jij bent toch Tegan?
Of ik mee naar de kroeg ging, bleek dat ik iedereen op de achtergrond hoorde, dat ze al uren samen warenquote:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb alleen een paar nummers als favoriet, waaronder een nummer van T&S, en ze mailde me ooit dat ze een grote fan was, waarna ik zei dat ik niet de echte Tegan was, en nog followed ze me.
stom, dat snapt ze dan toch zelf ook wel?quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Of ik mee naar de kroeg ging, bleek dat ik iedereen op de achtergrond hoorde, dat ze al uren samen waren.
de zevende hemel is niet eeuwig he. en roze wolken ook niet.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:56 schreef El_Matador het volgende:
Hola. Vanaf het vliegveld in Bucaramanga. Ik ga deze heerlijke stad inruilen voor Bogota. Wat een geweldige tijd heb ik afgelopen 2 weken gehad. En Shakira II...![]()
Oeh nice one mr. Ang3lquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:59 schreef Ang3l het volgende:
Anders ben je ff in bed met die jongen van de l'oreal reclame aan het cammen![]()
![]()
doe je goed. blijkbaar.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:59 schreef Ang3l het volgende:
Anders ben je ff in bed met die jongen van de l'oreal reclame aan het cammen![]()
![]()
Blijkbaar niet, want ik zei dat ik nog wel zou kijken omdat ik een beetje overvallen werd, en net belde ze me of ik nog kwam. Toen zei ik nee, en toen zei ze alleen: "Oh jammer, welterusten dan.".quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:57 schreef dawg het volgende:
[..]
stom, dat snapt ze dan toch zelf ook wel?
quote:
Waar ze het over heeft, geen idee, interview ofzoquote:interesting name you got theresorry for the stalking bit..just wanted to tell you you absolutely rock. am seeing you live in march, i am so thrilled. and you're so right about h&m. great store, but i just wish they had more men clothes in women sizes. that goes for all clothing anyway.
again, sorry for stalking, hope all is well.
much love,
Wie?quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:59 schreef Ang3l het volgende:
![]()
quote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want ik zei dat ik nog wel zou kijken omdat ik een beetje overvallen werd, en net belde ze me of ik nog kwam. Toen zei ik nee, en toen zei ze alleen: "Oh jammer, welterusten dan.".
[..]
[..]
Waar ze het over heeft, geen idee, interview ofzo.
quote:
Ja die is sinds kort weer singlequote:
Nou, laat ze eerst maar eens apart gaan wonenquote:
Tis uitquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:17 schreef dawg het volgende:
oh, hij woont nog samen? niet aan beginnen dan.
dan is het goed.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis uitIk heb ook nog 6mnd met mijn ex in 1 huis gewoond.
nu nog wachten tot ie in jou bed flikkertquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:28 schreef Ang3l het volgende:
Hij flikkerde bekant uit bed van 't lachen!
Ik doe iets goed
Jij liever dan ik.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis uitIk heb ook nog 6mnd met mijn ex in 1 huis gewoond.
wat heb jij voor een telefoon dat je die moet rebooten? en wat is je nummer?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:29 schreef Tegan het volgende:
Mijn telefoon is geflipt. Hij deed net maar half reageren, dus ik rebooten, vroeg hij niet eens om het wachtwoord![]()
.
whehe.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nu nog wachten tot ie in jou bed flikkert
Heb je die niet? Ik heb wel jouw nummerquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:32 schreef dawg het volgende:
[..]
wat heb jij voor een telefoon dat je die moet rebooten? en wat is je nummer?
jupiter one, lang niet meer gehoord. vet nummer, zeker.
nee.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je die niet? Ik heb wel jouw nummer. En dit toffe speeltje.
ik hoor iedereen schelden op die telefoonquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je die niet? Ik heb wel jouw nummer. En dit toffe speeltje.
Een huis zoeken en kopen kost soms tijd.quote:
Niets mis met dat dingquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik hoor iedereen schelden op die telefoon
Ik wil deze als mijne dood is.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:34 schreef dawg het volgende:
[..]
nee.
en cool ding, al heb ik liever een klapjosti.
maar die zijn er nog maar zo weinig. fatsoenlijke dan.
Ja die flikker mag best bij mij in bed!quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nu nog wachten tot ie in jou bed flikkert
Miss Tquote:
Ehquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Miss T![]()
ben jij net zo schattig als het meisje waar ik net ff mee op stap ben geweest
schattig maar gek als een deur...
nee dat gek als een deur is niet jij natuurlijk , alleen het schattig deelquote:
doos is van karton ergo niet doorzichtig dus erug wazigquote:
Ja maar, dan heb je mijn nummer.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:41 schreef dawg het volgende:
hey maar teganmeisje, sms me eens, misschien heb je niet het goede nummer.
geen date, enzo gewoon gezellig. Legendarisch zelfs.quote:
was lief bedoeld alleen komt het er weer rot uitquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:42 schreef Tegan het volgende:
Ok, ik doe maar alsof het me niet boeit, want ik heb nu knackebrod met tonijnsalade.
Ik bedoel dit op de meest aardige manier denkbaar maar je bent wel vaker bot de laatste tijdquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
geen date, enzo gewoon gezellig. Legendarisch zelfs.
[..]
was lief bedoeld alleen komt het er weer rot uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |