Have fun schat!quote:
quote:
The neverending topicquote:
Droppie!quote:
Ze belde me vandaag terug. heeeeel zahct pratend, heeeeel wazig, heeeel traag. Meisje zit aan de vloeibare morfine vanwege de pijn dus die's toTAAL van de wereld. Maar ze leeft. En volgens mij was alles goed gegaan. Wel een uur langer beziggeweest dan verwacht en nu dus veel pijn. Maandag mag ze waarschijnlijk naar huis.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met die vriendin van je?
Kaarsje heeft geholpen dusquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Droppie!
[..]
Ze belde me vandaag terug. heeeeel zahct pratend, heeeeel wazig, heeeel traag. Meisje zit aan de vloeibare morfine vanwege de pijn dus die's toTAAL van de wereld. Maar ze leeft. En volgens mij was alles goed gegaan. Wel een uur langer beziggeweest dan verwacht en nu dus veel pijn. Maandag mag ze waarschijnlijk naar huis.
Lekker aan latenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:32 schreef Ang3l het volgende:
Kaarsje brand nog steeds. Wazig! Al 1,5 dag aan 1 stuk
Ik mis iets geloof ik?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Droppie!
[..]
Ze belde me vandaag terug. heeeeel zahct pratend, heeeeel wazig, heeeel traag. Meisje zit aan de vloeibare morfine vanwege de pijn dus die's toTAAL van de wereld. Maar ze leeft. En volgens mij was alles goed gegaan. Wel een uur langer beziggeweest dan verwacht en nu dus veel pijn. Maandag mag ze waarschijnlijk naar huis.
Haha, dat was ook mijn gedachtequote:
Vriendin, tumor, gister geopereerd.quote:
Ah, goeie samenvatting geloof ikquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vriendin, tumor, gister geopereerd.
Hope so. Flink revalideren nu.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah, goeie samenvatting geloof ik
Fijn dat nu goed gaat. Gaat alles goedkomen nu?
Blegh. Wat voor tumor is het?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hope so. Flink revalideren nu.
Hopen dat ie niet meer terugkomt.
Dit was al de tweede keer namelijk.
Ai das wel moeilijk. Maar ze is de operatie dus goed doorgekomen begrijp ik? Dat is al opluchting.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hope so. Flink revalideren nu.
Hopen dat ie niet meer terugkomt.
Dit was al de tweede keer namelijk.
Ja volgens mij wel. Ze's nog niet echt aanspreekbaar vanwege de morfine, maar wat er uit kwam leek te betekenen dat het ok was.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ai das wel moeilijk. Maar ze is de operatie dus goed doorgekomen begrijp ik? Dat is al opluchting.
Sterkte joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |