Ik vind 'm leukquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een hééééérlijk liedje!!!
Hoe vinden jullie hem?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die vraag is ook nog nooit aan bod gekomen, das waar.
quote:
Dankjequote:Op vrijdag 20 november 2009 20:23 schreef Nouk84 het volgende:
Gefeliciteerd venco!!![]()
Autorijden is zo tofmaar duur
quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:23 schreef Skaai het volgende:
[..]Sniewaar!
Volgens mij ben ik een van de weinige Delta-collega's die niet klaagt over de Fox. Ik vond het fijn vandaag, mijn teamgenoot ook. Doe mij maar vaker een dagje Fox, nieuwe ervaringen opdoen en andere mensen leren kennen vind ik leuk
.
Oh en schouderklopje gehad van Q&T, zat iets onder de prullenbak geplakt
7 in totaal, 1 gemist.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]ik heb tot nu toe nog nooit een steekproef meegemaakt bij de vis.
Ben je geslaagd voor je rijbewijs?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje
Rijlessen zijn ook duur.En ach dat komt allemaal wel goed.
4 jaar hrf en erm.... iets van 7 steekproeven waarvan 1 pseudo passagier die ga mij nog complimentje van zooo ik kom er niet zo maar langs bij jou hequote:Op vrijdag 20 november 2009 20:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
7 in totaal, 1 gemist..
Mijn kat hangt half uit de kattenbak
Als die maar met de goede kant in de kattenbak zit als die zij behoefte gaat doen toch?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
7 in totaal, 1 gemist..
Mijn kat hangt half uit de kattenbak
quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben je geslaagd voor je rijbewijs?
Gefeliciteerdquote:
Jazeker!quote:
If I ruled the world...quote:
dank schat... maar nu heb ik tenminste antwoorden en daar kan ik wat meequote:
Sommige mensen zullen het nooit snappenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:34 schreef Skaai het volgende:
Ik had vandaag een pissed Engelsman die tegen mij tekeer ging over zijn flesje water, en ik was potdorie aan het fouilleren!
Dus ik nog heel netjes 'I'm sorry sir, I understand your disappointment but I can't help you now'.
En toen ging ie doorzeiken he en vals en onredelijk doen, en toen ik van 'Well sir I think it's best if you file a complaint at London Heathrow Airport, because they sold you the bottle of water. '
Blabla but there are no signs at this airport blabla.
Dus ik zo heel wijs van 'Nou dan klaag u toch bij Schiphol? I'm just the messenger and I will continue my work now'. En toen liep ie stampvoetend weg
.
Wat was er dan mis met het flesje water dat ie daar over ging zeuren?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:34 schreef Skaai het volgende:
Ik had vandaag een pissed Engelsman die tegen mij tekeer ging over zijn flesje water, en ik was potdorie aan het fouilleren!
Dus ik nog heel netjes 'I'm sorry sir, I understand your disappointment but I can't help you now'.
En toen ging ie doorzeiken he en vals en onredelijk doen, en toen ik van 'Well sir I think it's best if you file a complaint at London Heathrow Airport, because they sold you the bottle of water. '
Blabla but there are no signs at this airport blabla.
Dus ik zo heel wijs van 'Nou dan klaag u toch bij Schiphol? I'm just the messenger and I will continue my work now'. En toen liep ie stampvoetend weg
.
Nou ik snap best dat ie pissig is hoor, die eikels op Heathrow verkopen (en op Schipholquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen zullen het nooit snappen
Werd ingenomen omdat ie groter was dan 100ml en er nog water in zat. Mag dus niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat was er dan mis met het flesje water dat ie daar over ging zeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |