Heb je gewoon weer een date geregeldquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je mijn nummer nog? vorige telefoon kaduuk
Met mij ja!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je gewoon weer een date geregeld
1tje waar ik iig van te voren van weet dat er geen relatie in zitquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je gewoon weer een date geregeld
Dan ist ook geen date.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
1tje waar ik iig van te voren van weet dat er geen relatie in zit
Nope, 2 uur M pierquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hi skaai, nog de RAM gedaan?
geen zak aanquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een hééééérlijk liedje!!!
Hoe vinden jullie hem?
Omdat chocola gewoon lekkerder is? Met dit nare winterweer geniet ik ook wel van mn warme thee en het oppeuzelen van mn chocoladeletter(s)quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:04 schreef vencodark het volgende:
Oeh, ik heb chocola in huis.![]()
Waarom heb ik niet ook gekozen voor pepernootjes enzo.
Wat dan wel?quote:
Om eerlijk te zijn... Kan er niet naar luisteren... Deuntje irriteert me en de stem van die ventquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe vinden jullie hem?
Heerlijk voor op de zondag middag om bij weg te dromenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn... Kan er niet naar luisteren... Deuntje irriteert me en de stem van die ventsorry...
Kvind 'm een beetje.. mjah eentonig.. saai ofzoquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe vinden jullie hem?
aardig dagje dusquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nope, 2 uur M pier, een KLM op Fox 3 naar Dar Es Salaam/Kilimanjaro en toen een Toronto op E24. maar die werd een uur vertraagd omdat ie technisch was en toen was het alweer kwart voor 2 en mocht ik eerder naar huis
.
zij werkt bij visitatie, ik bij hrf, zij werkt vroegere diensten dan ik.... soms zien we elkaar paar keer paar maand en soms helemaal niet. Het was ook dat zij MIJ herkende en mij aansprak van heej fok? anders had ik nu nog niet geweten wie ze wasquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:14 schreef dyonvbaal het volgende:
zien jullie elkaar ook vaak op het vliegveld of is het ondanks op het zelfde terrein elkaar toch nooit tegenkomen?
We zien elkaar vaker tijdens het voorbijlopen op de loopbandenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:14 schreef dyonvbaal het volgende:
zien jullie elkaar ook vaak op het vliegveld of is het ondanks op het zelfde terrein elkaar toch nooit tegenkomen?
delta sletquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
We zien elkaar vaker tijdens het voorbijlopen op de loopbanden. We hebben een paar vluchtjes samen gedaan, maar de keren dat ik op 'haar' pier loop
is de kans klein dat ik haar tref.
Ik hoorde het ja. was ik ff blij dat ik in de regen op de fiets naar huis konquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een file trouwens vanavond!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |