Heb je gewoon weer een date geregeldquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je mijn nummer nog? vorige telefoon kaduuk
Met mij ja!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je gewoon weer een date geregeld
1tje waar ik iig van te voren van weet dat er geen relatie in zitquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je gewoon weer een date geregeld
Dan ist ook geen date.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
1tje waar ik iig van te voren van weet dat er geen relatie in zit
Nope, 2 uur M pierquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hi skaai, nog de RAM gedaan?
geen zak aanquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een hééééérlijk liedje!!!
Hoe vinden jullie hem?
Omdat chocola gewoon lekkerder is? Met dit nare winterweer geniet ik ook wel van mn warme thee en het oppeuzelen van mn chocoladeletter(s)quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:04 schreef vencodark het volgende:
Oeh, ik heb chocola in huis.![]()
Waarom heb ik niet ook gekozen voor pepernootjes enzo.
Wat dan wel?quote:
Om eerlijk te zijn... Kan er niet naar luisteren... Deuntje irriteert me en de stem van die ventquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe vinden jullie hem?
Heerlijk voor op de zondag middag om bij weg te dromenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn... Kan er niet naar luisteren... Deuntje irriteert me en de stem van die ventsorry...
Kvind 'm een beetje.. mjah eentonig.. saai ofzoquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe vinden jullie hem?
aardig dagje dusquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nope, 2 uur M pier, een KLM op Fox 3 naar Dar Es Salaam/Kilimanjaro en toen een Toronto op E24. maar die werd een uur vertraagd omdat ie technisch was en toen was het alweer kwart voor 2 en mocht ik eerder naar huis
.
zij werkt bij visitatie, ik bij hrf, zij werkt vroegere diensten dan ik.... soms zien we elkaar paar keer paar maand en soms helemaal niet. Het was ook dat zij MIJ herkende en mij aansprak van heej fok? anders had ik nu nog niet geweten wie ze wasquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:14 schreef dyonvbaal het volgende:
zien jullie elkaar ook vaak op het vliegveld of is het ondanks op het zelfde terrein elkaar toch nooit tegenkomen?
We zien elkaar vaker tijdens het voorbijlopen op de loopbandenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:14 schreef dyonvbaal het volgende:
zien jullie elkaar ook vaak op het vliegveld of is het ondanks op het zelfde terrein elkaar toch nooit tegenkomen?
delta sletquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
We zien elkaar vaker tijdens het voorbijlopen op de loopbanden. We hebben een paar vluchtjes samen gedaan, maar de keren dat ik op 'haar' pier loop
is de kans klein dat ik haar tref.
Ik hoorde het ja. was ik ff blij dat ik in de regen op de fiets naar huis konquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een file trouwens vanavond!!
Ik vind 'm leukquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe vinden jullie hem?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die vraag is ook nog nooit aan bod gekomen, das waar.
quote:
Dankjequote:Op vrijdag 20 november 2009 20:23 schreef Nouk84 het volgende:
Gefeliciteerd venco!!![]()
Autorijden is zo tofmaar duur
quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:23 schreef Skaai het volgende:
[..]Sniewaar!
Volgens mij ben ik een van de weinige Delta-collega's die niet klaagt over de Fox. Ik vond het fijn vandaag, mijn teamgenoot ook. Doe mij maar vaker een dagje Fox, nieuwe ervaringen opdoen en andere mensen leren kennen vind ik leuk
.
Oh en schouderklopje gehad van Q&T, zat iets onder de prullenbak geplakt
7 in totaal, 1 gemist.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]ik heb tot nu toe nog nooit een steekproef meegemaakt bij de vis.
Ben je geslaagd voor je rijbewijs?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje
Rijlessen zijn ook duur.En ach dat komt allemaal wel goed.
4 jaar hrf en erm.... iets van 7 steekproeven waarvan 1 pseudo passagier die ga mij nog complimentje van zooo ik kom er niet zo maar langs bij jou hequote:Op vrijdag 20 november 2009 20:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
7 in totaal, 1 gemist..
Mijn kat hangt half uit de kattenbak
Als die maar met de goede kant in de kattenbak zit als die zij behoefte gaat doen toch?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
7 in totaal, 1 gemist..
Mijn kat hangt half uit de kattenbak
quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben je geslaagd voor je rijbewijs?
Gefeliciteerdquote:
Jazeker!quote:
If I ruled the world...quote:
dank schat... maar nu heb ik tenminste antwoorden en daar kan ik wat meequote:
Sommige mensen zullen het nooit snappenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:34 schreef Skaai het volgende:
Ik had vandaag een pissed Engelsman die tegen mij tekeer ging over zijn flesje water, en ik was potdorie aan het fouilleren!
Dus ik nog heel netjes 'I'm sorry sir, I understand your disappointment but I can't help you now'.
En toen ging ie doorzeiken he en vals en onredelijk doen, en toen ik van 'Well sir I think it's best if you file a complaint at London Heathrow Airport, because they sold you the bottle of water. '
Blabla but there are no signs at this airport blabla.
Dus ik zo heel wijs van 'Nou dan klaag u toch bij Schiphol? I'm just the messenger and I will continue my work now'. En toen liep ie stampvoetend weg
.
Wat was er dan mis met het flesje water dat ie daar over ging zeuren?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:34 schreef Skaai het volgende:
Ik had vandaag een pissed Engelsman die tegen mij tekeer ging over zijn flesje water, en ik was potdorie aan het fouilleren!
Dus ik nog heel netjes 'I'm sorry sir, I understand your disappointment but I can't help you now'.
En toen ging ie doorzeiken he en vals en onredelijk doen, en toen ik van 'Well sir I think it's best if you file a complaint at London Heathrow Airport, because they sold you the bottle of water. '
Dus ik zo heel wijs van 'Nou dan klaag u toch bij Schiphol? I'm just the messenger and I will continue my work now'. En toen liep ie stampvoetend weg
.
Nou ik snap best dat ie pissig is hoor, die eikels op Heathrow verkopen (en op Schipholquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen zullen het nooit snappen
Werd ingenomen omdat ie groter was dan 100ml en er nog water in zat. Mag dus niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat was er dan mis met het flesje water dat ie daar over ging zeuren?
Das toch logisch? Maar die had ie dus in Londen al meegenomen en daar mocht het wel? En hier mocht ie em niet mee terug nemen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Werd ingenomen omdat ie groter was dan 100ml en er nog water in zat. Mag dus niet.
Ach ik vlieg toch nooit dus boeiendquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou ik snap best dat ie pissig is hoor, die eikels op Heathrow verkopen (en op Schiphol) een flesje onder het mom van 'niet opendraaien, dan mag ie mee!' en dan komt ie bij ons en dan gooien wij het weg. Ik vind het alleen stom dat ie dan tekeer gaat tegen iemand die hem a. niet te woord heeft gestaan en zijn flesje niet heeft aangeraakt en b. zichzelf gaat lopen opfokken terwijl ie zo aan boord moet.
Maar er zijn ergere dingen in de wereld. Zoals de afwas die nog moet worden gedaan.
Waarom zou je Nederland ook uit gaan, hier is alles toch beter.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik vlieg toch nooit dus boeiend
elke winkel heeft die borden hangenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:34 schreef Skaai het volgende:
.
Ik wil graag een hulplijn inschakelen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die tieten op 2:30, zijn die echt of nep?!
Oh nou reply dan nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik vlieg toch nooit dus boeiend
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom zou je Nederland ook uit gaan, hier is alles toch beter.
Dat je daar op kan letten als je naar zulke herrie luisterd...quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
de 50/50, het publiek, of een bekende bellenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil graag een hulplijn inschakelen.
Ik denk echt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die heeft ze vast nog nooit gehoord...quote:
Ik zou graag dokter Robert Schumacher aan de lijn willen hebben, kan dat?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
de 50/50, het publiek, of een bekende bellen?
Ik heb geen bekenden. Doe het publiek dus maar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het ontbreekt Q nooit aan originaliteit!quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die heeft ze vast nog nooit gehoord...
Van mij nog niet zo heeeeeeeeeeel vaak.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bezettoon.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:44 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zou graag dokter Robert Schumacher aan de lijn willen hebben, kan dat?
Zo ben ik. Clichématig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
Het ontbreekt Q nooit aan originaliteit!.
Heeft ze hyves/facebook/whatever zodat je het haar kan vragenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die lijken me echt maar de bh doet erg groot aan. Geloof dat de borsten an sich er tegen/meevallen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dandan Dr. Robert Rey!quote:
Hoezo sorry?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lotusssss
Sorry voor die respect bij je hyves foto![]()
Verkeerde knopje op je iPhone? Been there, done that.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lotusssss
Sorry voor die respect bij je hyves foto![]()
mag ik zondag jou fouilleren?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mag ik zondag jou fouilleren?![]()
Skaai fouilleren voor dummies.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
Kijk Q van mij kan je nog wat leren
QFTquote:
was die er helemaal uit dan? Ik dacht dat het alleen bij mij was...quote:
Joah heel fok was 'n kleine 3 kwartier downquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
was die er helemaal uit dan? Ik dacht dat het alleen bij mij was...
quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
niet heel fok draait om jou hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
quote:
nou zeg, ik had eigenlijk wel verwacht dat je me zo speciaal zou vinden... Maar buiten dat, ik heb regelmatig dat ik zomaar opeens niet meer op fok kan na en dat dat een paar minuten duurt en ik dan er weer gewoon op kan en dan is het wel alleen bij mij... (maar dat heb ik met meerder pagina's...)quote:
quote:
wat doe je zondag?quote:
Met jou daten!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |