Das toch logisch? Maar die had ie dus in Londen al meegenomen en daar mocht het wel? En hier mocht ie em niet mee terug nemen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Werd ingenomen omdat ie groter was dan 100ml en er nog water in zat. Mag dus niet.
Ach ik vlieg toch nooit dus boeiendquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou ik snap best dat ie pissig is hoor, die eikels op Heathrow verkopen (en op Schiphol) een flesje onder het mom van 'niet opendraaien, dan mag ie mee!' en dan komt ie bij ons en dan gooien wij het weg. Ik vind het alleen stom dat ie dan tekeer gaat tegen iemand die hem a. niet te woord heeft gestaan en zijn flesje niet heeft aangeraakt en b. zichzelf gaat lopen opfokken terwijl ie zo aan boord moet.
Maar er zijn ergere dingen in de wereld. Zoals de afwas die nog moet worden gedaan.
Waarom zou je Nederland ook uit gaan, hier is alles toch beter.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik vlieg toch nooit dus boeiend
elke winkel heeft die borden hangenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:34 schreef Skaai het volgende:
Ik had vandaag een pissed Engelsman die tegen mij tekeer ging over zijn flesje water, en ik was potdorie aan het fouilleren!
Dus ik nog heel netjes 'I'm sorry sir, I understand your disappointment but I can't help you now'.
En toen ging ie doorzeiken he en vals en onredelijk doen, en toen ik van 'Well sir I think it's best if you file a complaint at London Heathrow Airport, because they sold you the bottle of water. '
Blabla but there are no signs at this airport blabla.
Dus ik zo heel wijs van 'Nou dan klaag u toch bij Schiphol? I'm just the messenger and I will continue my work now'. En toen liep ie stampvoetend weg
.
Ik wil graag een hulplijn inschakelen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die tieten op 2:30, zijn die echt of nep?!
Oh nou reply dan nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik vlieg toch nooit dus boeiend
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom zou je Nederland ook uit gaan, hier is alles toch beter.
Dat je daar op kan letten als je naar zulke herrie luisterd...quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
de 50/50, het publiek, of een bekende bellenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil graag een hulplijn inschakelen.
Ik denk echt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die heeft ze vast nog nooit gehoord...quote:
Ik zou graag dokter Robert Schumacher aan de lijn willen hebben, kan dat?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
de 50/50, het publiek, of een bekende bellen?
Ik heb geen bekenden. Doe het publiek dus maar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het ontbreekt Q nooit aan originaliteit!quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die heeft ze vast nog nooit gehoord...
Van mij nog niet zo heeeeeeeeeeel vaak.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die heeft ze vast nog nooit gehoord...
Bezettoon.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:44 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zou graag dokter Robert Schumacher aan de lijn willen hebben, kan dat?
Zo ben ik. Clichématig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
Het ontbreekt Q nooit aan originaliteit!.
Heeft ze hyves/facebook/whatever zodat je het haar kan vragenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die lijken me echt maar de bh doet erg groot aan. Geloof dat de borsten an sich er tegen/meevallen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dandan Dr. Robert Rey!quote:
Hoezo sorry?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lotusssss
Sorry voor die respect bij je hyves foto![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |