Nee, is van V for Vendettaquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:44 schreef STING het volgende:
[..]
Gezien die V in je icon en titel, volg je ook de nieuwe serie V?
quote:Mierlo, Stephan van [5:13 PM]:
En heeft mama gezongen of mocht ze dat niet van jou?
dreamer [5:13 PM]:
nee!!
Mierlo, Stephan van [5:14 PM]:
Ze kan toch heel mooi zingen???
dreamer [5:16 PM]:
nee!
Ja kind,m er bestaat ook nog zoiets als REISTIJD!quote:Mierlo, Stephan van [5:22 PM]:
Ik zal hier eens weggaan en jullie kant opkomen. Ok?
dreamer [5:22 PM]:
ja!!!!!!
Mierlo, Stephan van [5:23 PM]:
Tot zo!!!!!!!!!
dreamer[5:23 PM]:
ze zitten al op de bank voor het raam
Hèquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
laura gaat nu echt definitief niets worden
He verdoriequote:Op vrijdag 20 november 2009 17:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
laura gaat nu echt definitief niets worden
Hier hebben ze gisteren een auto met vuurwerk "opgeblazen"quote:
voel me gelijk alleen in de wereld... gelukkig heb ik fok nogquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
voel me gelijk alleen in de wereld... gelukkig heb ik fok nog
ja ik weet, ben soms een dramaqueenquote:
weet wel een paar auto's in mijn straat die ze mogen opblazenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier hebben ze gisteren een auto met vuurwerk "opgeblazen"
Haha, dat maakt toch niet uitquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja ik weet, ben soms een dramaqueen
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
weet wel een paar auto's in mijn straat die ze mogen opblazen
gewoon, staan er te veel en 1 aso met zijn dikke kut bmw vind het nodig om te parkeren waar het niet magquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat maakt toch niet uit
[..]
Hoezo dat?
Ben je ziekjes?quote:
Oh, dat is irritant jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gewoon, staan er te veel en 1 aso met zijn dikke kut bmw vind het nodig om te parkeren waar het niet mag
articquote:
quote:
seven. van fok?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
artic
[..]
dawg
idee jij ik en 7 (aka seven of nine aka katheryn janeway) een keertje afspreken... volgens mij is 7 ergen
jupquote:
Balen!quote:
ze genieten van de rust die ze nu hebbenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Balen!
hoe is het met je lampjes?
Ohquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze genieten van de rust die ze nu hebben
die jaquote:
I'll smack you upquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:34 schreef Lotusss het volgende:
Zo, rode lippenstift, rode nagellak... eindelijk een keer mijn wilde kant showen maandagavond bij The Prodigy...
Oeh yes pleasequote:
nu es kijken of het uberhaupt ooit gaat lukken om met z'n 3en af te sprekenquote:
gimme time and date and I'll be therequote:
quote:
ik hoor het wel, doe maar wat suggesties.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nu es kijken of het uberhaupt ooit gaat lukken om met z'n 3en af te spreken
Om dan weer te zeggen dat je niet kan zekerquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nu es kijken of het uberhaupt ooit gaat lukken om met z'n 3en af te spreken
[..]
gimme time and date and I'll be there
neen, nu geen vrouwen meer om me heen die me migraine gevenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Om dan weer te zeggen dat je niet kan zeker
Het viel mij laatst onwijs tegenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik nog nietVind het wel weer even leuk
Nou ja ik telde dat van afgelopen vrijdag ook half mee (en beide bedoelde ik als geintje).quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen, nu geen vrouwen meer om me heen die me migraine gevenen wanneer ga je met dat vergeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |