Nee, is van V for Vendettaquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:44 schreef STING het volgende:
[..]
Gezien die V in je icon en titel, volg je ook de nieuwe serie V?
quote:Mierlo, Stephan van [5:13 PM]:
En heeft mama gezongen of mocht ze dat niet van jou?
dreamer [5:13 PM]:
nee!!
Mierlo, Stephan van [5:14 PM]:
Ze kan toch heel mooi zingen???
dreamer [5:16 PM]:
nee!
Ja kind,m er bestaat ook nog zoiets als REISTIJD!quote:Mierlo, Stephan van [5:22 PM]:
Ik zal hier eens weggaan en jullie kant opkomen. Ok?
dreamer [5:22 PM]:
ja!!!!!!
Mierlo, Stephan van [5:23 PM]:
Tot zo!!!!!!!!!
dreamer[5:23 PM]:
ze zitten al op de bank voor het raam
Hèquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
laura gaat nu echt definitief niets worden
He verdoriequote:Op vrijdag 20 november 2009 17:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
laura gaat nu echt definitief niets worden
Hier hebben ze gisteren een auto met vuurwerk "opgeblazen"quote:
voel me gelijk alleen in de wereld... gelukkig heb ik fok nogquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
voel me gelijk alleen in de wereld... gelukkig heb ik fok nog
ja ik weet, ben soms een dramaqueenquote:
weet wel een paar auto's in mijn straat die ze mogen opblazenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier hebben ze gisteren een auto met vuurwerk "opgeblazen"
Haha, dat maakt toch niet uitquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja ik weet, ben soms een dramaqueen
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
weet wel een paar auto's in mijn straat die ze mogen opblazen
gewoon, staan er te veel en 1 aso met zijn dikke kut bmw vind het nodig om te parkeren waar het niet magquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat maakt toch niet uit
[..]
Hoezo dat?
Ben je ziekjes?quote:
Oh, dat is irritant jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gewoon, staan er te veel en 1 aso met zijn dikke kut bmw vind het nodig om te parkeren waar het niet mag
articquote:
quote:
seven. van fok?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
artic
[..]
dawg
idee jij ik en 7 (aka seven of nine aka katheryn janeway) een keertje afspreken... volgens mij is 7 ergen
jupquote:
Balen!quote:
ze genieten van de rust die ze nu hebbenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Balen!
hoe is het met je lampjes?
Ohquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze genieten van de rust die ze nu hebben
die jaquote:
I'll smack you upquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:34 schreef Lotusss het volgende:
Zo, rode lippenstift, rode nagellak... eindelijk een keer mijn wilde kant showen maandagavond bij The Prodigy...
Oeh yes pleasequote:
nu es kijken of het uberhaupt ooit gaat lukken om met z'n 3en af te sprekenquote:
gimme time and date and I'll be therequote:
quote:
ik hoor het wel, doe maar wat suggesties.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nu es kijken of het uberhaupt ooit gaat lukken om met z'n 3en af te spreken
Om dan weer te zeggen dat je niet kan zekerquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nu es kijken of het uberhaupt ooit gaat lukken om met z'n 3en af te spreken
[..]
gimme time and date and I'll be there
neen, nu geen vrouwen meer om me heen die me migraine gevenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Om dan weer te zeggen dat je niet kan zeker
Het viel mij laatst onwijs tegenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik nog nietVind het wel weer even leuk
Nou ja ik telde dat van afgelopen vrijdag ook half mee (en beide bedoelde ik als geintje).quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen, nu geen vrouwen meer om me heen die me migraine gevenen wanneer ga je met dat vergeven?
quote:
Gefelciteerdquote:
Feli feli feli feli feli feli feli feli feli feli feli feli feli !quote:
Nee, in Den Haag rijden als je net je rijbewijs hebt is goed voor je zelfvertrouwen en stress-levelquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]congrats
wanneer kom je naar den haag rijden?
Morgen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou ja ik telde dat van afgelopen vrijdag ook half mee (en beide bedoelde ik als geintje).
Uhm heb geen idee wanneer ik zou kunnen... denk dat jij beter een datum kan zeggen nu
Gewoon gelijk in het diepe gooienquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, in Den Haag rijden als je net je rijbewijs hebt is goed voor je zelfvertrouwen en stress-level
Laat haar eerst maar even een maand of 2 wennen...
In Nederland zelf heb ik de meeste lol gehad in het centrum van A'Dam. In een vreemde auto, en een A'Dammer zou mij wel even de snelste weg uit Zwolle wegwijzen. Hoefde alleen maar achter hem aan te rijden. In de spits... met 60km/h...quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, in Den Haag rijden als je net je rijbewijs hebt is goed voor je zelfvertrouwen en stress-level
Laat haar eerst maar even een maand of 2 wennen...
Dan rijd je veilig als je argwaan hebt voor je mede weggebruikers... dan ga je toch veeel te veel opletten...quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:20 schreef vencodark het volgende:
Dank allen!
Vanmorgen gehaald ja. Dacht eigenlijk dat ik was gezakt maar hij verraste me toen hij me feliciteerde.Kreeg wel als tip om mijn blik nog te verbreden en meer argwaan te wekken naar mijn medeweggebruikers.
brabant is wel een rustige route.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:20 schreef vencodark het volgende:
Dank allen!
Vanmorgen gehaald ja. Dacht eigenlijk dat ik was gezakt maar hij verraste me toen hij me feliciteerde.Kreeg wel als tip om mijn blik nog te verbreden en meer argwaan te wekken naar mijn medeweggebruikers.
Morgen kan ik weer nietquote:
overmorgen??quote:
Flauw.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Waar woon je ergens, dan blijven we daar de komende tijd nog even weg
Dan kan ik weer welquote:
Oeh, dat is leuk!quote:
I know, maar iemand moest em toch makenquote:
autorijden fun? ik haat hetquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I know, maar iemand moest em toch maken. Ach, autorijden is fun en niet moeilijk en alles zal wel meevallen
. En toch geen eigen auto, dus mocht je me tegenkomen en toch tegen me aan komen, no problemo
als het beetje droog is uitwaaien op scheveningen?quote:
Haten? Ik krijg er voor betaaldquote:
Ik vond anders behoorlijk lastig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach, autorijden is fun en niet moeilijk
Je weet nu hoe het moet, de rest begint moet nog komenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vond anders behoorlijk lastig.
maar nou heb je dat roze kaartje en ga je anders rijden dan het je aangeleerd is en dan blijkt het een stuk makkelijker te zijn dat je denktquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vond anders behoorlijk lastig.
Gelukig ben jij er om ons uit de brand te helpenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:35 schreef JoeyT het volgende:
kom weer ff langs om te zeggen dat dit een kut topic is
en ik vind je nog steeds een kut userquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:35 schreef JoeyT het volgende:
Heb nog 10 minuten, dus denk niet dat het me zal lukken...quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:36 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukig ben jij er om ons uit de brand te helpen
Wat een liefde, wat een liefde...quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en ik vind je nog steeds een kut user
Ik vind het een beetje sneu wat ik hier lees.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:35 schreef JoeyT het volgende:
Uiteraard. En iuk vind je kapsel nog steeds niet leukquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en ik vind je nog steeds een kut user
Probeer je nu een kusje bij mij te halen, zoals je daar aan mij gaf???quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu wat ik hier lees.
en hij is alweer anders hoe kan dat tochquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Uiteraard. En iuk vind je kapsel nog steeds niet leuk
Hi skaai, nog de RAM gedaan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu wat ik hier lees.
Ik zou niet durven!quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Probeer je nu een kusje bij mij te halen, zoals je daar aan mij gaf???![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hi skaai, nog de RAM gedaan?
Lijkt me coolquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als het beetje droog is uitwaaien op scheveningen?
Hoe het kan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en hij is alweer anders hoe kan dat toch
Royal Air Marrocquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
heheh, daar komen de afkortingen weer![]()
Ik vind het wel geil hoorquote:
heb je mijn nummer nog? vorige telefoon kaduukquote:
O sorry, zo bedoelde ik het nietquote:
geen probleemquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O sorry, zo bedoelde ik het niet. Hoefde niet perse uitleg van de afkortingen te hebben, maar toch bedankt
![]()
ik vind er geen reet aan, vermoeid mij en ben luiquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:50 schreef dyonvbaal het volgende:
by the way, waarom heb je zo'n hekel aan autorijden Knuffel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |