Q! Nog roddels?quote:
Ik heb nog wel een flinke gehoord afgelopen week!quote:
Wil ik het weten?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een flinke gehoord afgelopen week!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik welquote:
Heb je al een foto van je nagels?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:18 schreef nectarientje het volgende:
Liefjes ik leef nog!Het gaat niet stralend maar ik leef nog!
Wat heb je er voor over?quote:
Eerst wassenquote:
Huh? Hoe kan dat dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:45 schreef Tegan het volgende:
Ik heb het opgenomen, maar het staat niet op de HDD van mijn recorder. Wordt toch duimen dat het op Uitzendinggemist staat
.
Vroeger, toen de geilheid nog won van de hygiëne. Je krijgt er heus geen Mexicaanse griep van hoor.quote:
Nee, maar wel andere onsmakelijke dingen. Overwerken enzo... uhuh, uhuh...quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen de geilheid nog won van de hygiëne. Je krijgt er heus geen Mexicaanse griep van hoor.
Ik weet het ook nietquote:
+1.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je al een foto van je nagels?
Waarom zou ze dat denkenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet![]()
. Maar nu denkt mama toch dat ik het expres niet heb gedaan...
[..]
+1.
Over Q?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb zelden zin om mee boodschappen te gaan doen, of mee te gaan op familiebezoek, en daardoor beschuldigt ze me altijd van alles voor iedereen over hebben behalve voor haar. Did I mention I don't really get along with rl people?quote:
Dan had ze het zelf maar op moeten nemen. Ik kan slecht tegen mensen die anderen dingen vragen en dan gaan zeiken als het niet goed isquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb zelden zin om mee boodschappen te gaan doen, of mee te gaan op familiebezoek, en daardoor beschuldigt ze me altijd van alles voor iedereen over hebben behalve voor haar. Did I mention I don't really get along with rl people?
Gefeliquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:57 schreef Tegan het volgende:
Ik moet ff cadeau geven aan mijn zus die jarig is en net thuis komt. Brb.
Kun je dat ook eens tegen mijn moeder zeggen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan had ze het zelf maar op moeten nemen. Ik kan slecht tegen mensen die anderen dingen vragen en dan gaan zeiken als het niet goed is
Alsof jij de lean, mean Q-loving machine kan weerstaan!quote:
Ontkenningsfase.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof jij de lean, mean Q-loving machine kan weerstaan!
Dat mag je zelf doen, want als ik het niet goed doe krijg ik de schuldquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kun je dat ook eens tegen mijn moeder zeggen?
Ik heb meermalen een poging gedaan, maar het haalt nooit iets uit natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat mag je zelf doen, want als ik het niet goed doe krijg ik de schuld
Then slap her in the face!quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:04 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb meermalen een poging gedaan, maar het haalt nooit iets uit natuurlijk.
Dan gaat ze de oudertelefoon bellen om het misbruik te melden.quote:
Wees dan blij dat ze op dat moment niet aan jou vraagt of je wilt bellen om te klagenquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dan gaat ze de oudertelefoon bellen om het misbruik te melden.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wees dan blij dat ze op dat moment niet aan jou vraagt of je wilt bellen om te klagen
Thanks, ze vond het super tof cadeau. Het was een knuffel met een waterkruik erinquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof jij de lean, mean Q-loving machine kan weerstaan!
Van je vrienden moet je het hebben.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:29 schreef Tegan het volgende:
Ok dan.
Belde net een vriendinnetje op, blijkt dat ze met zijn allen zijn gaan indrinken en mij niet hebben gevraagd, plots geen zin meer om straks naar de kroeg te gaan.
Je leert het nog wel.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:16 schreef nectarientje het volgende:
dag popjes! Ik zat ineens op een spontane soort-van-meetBest heel leuk
Oh, en waarom heb ik geen PM met roddels?![]()
Foto van mijn nagels komt zodra mijn cammie het leuk doet en dat is bij daglicht.. heb alleen nu niet heel veel gestempeld maar we kunnen zondag gaan frobelen missie? Ik heb de smaak nu echt helemaal te pakken. Moet nu zelfs op zoek naar een bakje om mijn lakjes in te gaan verzamelenIk, Lies, een bakje voor nagelfrutsels
Ik vertrut!quote:
Ik ben een trouw lurker, het gaat me echt veel te snel en mijn cam is niet goed genoeg om leuke foto's te maken van hetgeen ik fabriceerquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:21 schreef Tegan het volgende:
Waarom post je niet mee in het nageltopic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |