quote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want ik zei dat ik nog wel zou kijken omdat ik een beetje overvallen werd, en net belde ze me of ik nog kwam. Toen zei ik nee, en toen zei ze alleen: "Oh jammer, welterusten dan.".
[..]
[..]
Waar ze het over heeft, geen idee, interview ofzo.
quote:
Ja die is sinds kort weer singlequote:
Nou, laat ze eerst maar eens apart gaan wonenquote:
Tis uitquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:17 schreef dawg het volgende:
oh, hij woont nog samen? niet aan beginnen dan.
dan is het goed.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis uitIk heb ook nog 6mnd met mijn ex in 1 huis gewoond.
nu nog wachten tot ie in jou bed flikkertquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:28 schreef Ang3l het volgende:
Hij flikkerde bekant uit bed van 't lachen!
Ik doe iets goed
Jij liever dan ik.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis uitIk heb ook nog 6mnd met mijn ex in 1 huis gewoond.
wat heb jij voor een telefoon dat je die moet rebooten? en wat is je nummer?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:29 schreef Tegan het volgende:
Mijn telefoon is geflipt. Hij deed net maar half reageren, dus ik rebooten, vroeg hij niet eens om het wachtwoord![]()
.
whehe.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nu nog wachten tot ie in jou bed flikkert
Heb je die niet? Ik heb wel jouw nummerquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:32 schreef dawg het volgende:
[..]
wat heb jij voor een telefoon dat je die moet rebooten? en wat is je nummer?
jupiter one, lang niet meer gehoord. vet nummer, zeker.
nee.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je die niet? Ik heb wel jouw nummer. En dit toffe speeltje.
ik hoor iedereen schelden op die telefoonquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je die niet? Ik heb wel jouw nummer. En dit toffe speeltje.
Een huis zoeken en kopen kost soms tijd.quote:
Niets mis met dat dingquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik hoor iedereen schelden op die telefoon
Ik wil deze als mijne dood is.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:34 schreef dawg het volgende:
[..]
nee.
en cool ding, al heb ik liever een klapjosti.
maar die zijn er nog maar zo weinig. fatsoenlijke dan.
Ja die flikker mag best bij mij in bed!quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nu nog wachten tot ie in jou bed flikkert
Miss Tquote:
Ehquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Miss T![]()
ben jij net zo schattig als het meisje waar ik net ff mee op stap ben geweest
schattig maar gek als een deur...
nee dat gek als een deur is niet jij natuurlijk , alleen het schattig deelquote:
doos is van karton ergo niet doorzichtig dus erug wazigquote:
Ja maar, dan heb je mijn nummer.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:41 schreef dawg het volgende:
hey maar teganmeisje, sms me eens, misschien heb je niet het goede nummer.
geen date, enzo gewoon gezellig. Legendarisch zelfs.quote:
was lief bedoeld alleen komt het er weer rot uitquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:42 schreef Tegan het volgende:
Ok, ik doe maar alsof het me niet boeit, want ik heb nu knackebrod met tonijnsalade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |