Ja, maar kampioen worden ze niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef dennis00 het volgende:
Op http://sports.yahoo.com/video/ en dan Y: NBA Coverage zeggen ze dat Lakers en Celtics zonder Bryant en Garnett de play-offs niet zouden halen.
Ik denk echt dat de Lakers zonder Bryant nu de play-offs wel zouden halen en Boston Celtics misschien ook wel.
7 driepunters gisterenquote:
Slecht voor mijne. :pquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:04 schreef Colplay het volgende:
[..]
7 driepunters gisteren![]()
Wat goed voor mijn fantasy team
Een goede manager maakt nu eenmaal het verschil hequote:Op vrijdag 20 november 2009 15:30 schreef dennis00 het volgende:
[..]
Slecht voor mijne. :p
Jouw Fantasy-team gaat trouwens extreem goed, zonder dat je hele bijzondere spelers hebt volgens mij...
quote:Op zaterdag 21 november 2009 06:03 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
ILP werkt niet goed de laatste tijd zegWil nu Magic - Celtics opzetten en kom de hele tijd bij Nugs @ Clips uit, wat trouwens ook geen straf is. Maar het gaat om het principe
Haha ja die pick gaat naar Utah...quote:Op maandag 23 november 2009 09:23 schreef dennis00 het volgende:
Zeker nu ze kans maken op de #1 draftpick en hun unprotected draft pick voor 2010 niet meer bezitten :p
Nou inderdaad.quote:
Marbury was alleen lang niet zo goed als Iverson.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:40 schreef Dunckie het volgende:
Ik snap die hele legende om Iverson heen niet zo, het is altijd een kwezel geweest, erger nog dan Marbury. Hij verpersoonlijkt alles wat mis kan zijn met moderne basketballers.
Iverson, vooruit, die geef ik je. Maar Tracy McGrady? Die mag van mij ook per direct met pensioen.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:26 schreef dennis00 het volgende:
Allen Iverson was echt wel een held. Philledelphia in de play-offs brengen is erg netjes. Daarbij heeft Garnett ook nooit een ring gewonnen totdat hij naar de Celtics ging.
Hij is wel een redelijk me-first speler, maar hij is echt wel een legende en staat terecht samen met McGrady in alle lijsten van top-10 spelers van dit decennium.
=> http://sports.yahoo.com/n(...)ecade?urn=nba,194287
Dat hij zo populair was heeft vooral te maken met zijn manier van aanvallen. Gewoon als klein mannetje naar de ring gaan en ondanks alle klappen gewoon op staan en het opnieuw doen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:44 schreef Dunckie het volgende:
Dat hij zo populair is heeft alles te maken met de me-first 1-on-1 stats are more important than winning mentaliteit. Larry Brown heeft Iverson 1200 wedstrijden gecoached, en hij heeft hem 1200 keer horen vloeken, elke keer als hij hem wisselde. En dan hebben ze het vaak over zijn 'winnaars'mentaliteit...egoisme en asociaal gedrag vermomd als 'instelling', meer is het niet. Zwaar overgewaardeerd die gast.
Wou je zeggen dat T-Mac niet een van de 10 beste spelers van de afgelopen 10 jaar is?quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:36 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
[..]
Iverson, vooruit, die geef ik je. Maar Tracy McGrady? Die mag van mij ook per direct met pensioen.
Voor mij echt bij lange na niet. Denk niet eens top 20.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:13 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat T-Mac niet een van de 10 beste spelers van de afgelopen 10 jaar is?
Welke spelers vind je beter dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:53 schreef Colplay het volgende:
[..]
Voor mij echt bij lange na niet. Denk niet eens top 20.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:09 schreef dennis00 het volgende:
Ik denk aan zo'n top10:
Shaq, Duncan, Bryant, James, Garnett, Nash, Kidd, Nowitzki, McGrady, Iverson (willekeurige volgorde)
Wade, mijn held zou ik er ook graag inzetten.
Meen je dit nou echt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:11 schreef Colplay het volgende:
Was al aan het kijken, maar moeten ze echt alle tien jaar in de NBA gespeeld hebben? Dan kom ik even snel tot dit lijstje:
O'Neal, Bryant, Iverson, Duncan, Garnett, Pierce, Nash, Nowitzki, Boozer en Carter.
Eerste acht zijn zonder twijfel beter dan McGrady, andere twee vind ik ook beter. En dan heb ik dus spelers als LeBron, Wade, Paul, Anthony, Parker, Ginobili e.d. buiten beschouwing gelaten, omdat die nog geen tien jaar in de NBA spelen, al denk ik dat ze meer wedstrijden gespeeld hebben dan T-Mac de laatste tien jaar. Als je al die spelers mee gaat nemen kom je dik boven de twintig uit denk ik.
Als je deze spelers ook mag kiezen dan hoort Wade echt wel bij de top 10. Kampioenschap gewonnen en leidt zijn ploeg elk jaar alleen naar de play-offs. Wade is niet te vergelijken met McGrady, Wade is zoveel beter.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:09 schreef dennis00 het volgende:
Ik denk aan zo'n top10:
Shaq, Duncan, Bryant, James, Garnett, Nash, Kidd, Nowitzki, McGrady, Iverson (willekeurige volgorde)
Nash 2x MVP is toch wel beter dan T-Mac, dat is toch geen vraag meer? Kijk hoe Nash zijn ploeggenoten beter maakt en zijn ploeg laat spelen. Vergelijk dat met de prestaties van McGrady. Tuurlijk scoort McGrady meer, maar daar houdt het ook mee op.quote:
T-Mac zn 2002-2003 seizoen is beter dan allebei de MVP seizoenen van Nash. 32 punten, 6,5 rebounds, 5,5 assist. T-Mac scoort niet alleen, een van de betere rebounders op zijn positie en een heel goede playmaker. En T-Mac was in zn Orlando jaren een veel en veel betere verdediger dan Nash ooit is geweest.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:24 schreef Colplay het volgende:
[..]
Nash 2x MVP is toch wel beter dan T-Mac, dat is toch geen vraag meer? Kijk hoe Nash zijn ploeggenoten beter maakt en zijn ploeg laat spelen. Vergelijk dat met de prestaties van McGrady. Tuurlijk scoort McGrady meer, maar daar houdt het ook mee op.
Parker, 3 titels, goede cijfers en een finals MVP.
Ginobili is niet beter dan McGrady nee, dat ben ik met je eens. Maar Billups? Yao?
En als je naar de lichting Wade/LeBron gaat kijken, dan denk ik ook aan Anthony, Paul.
Zoals gezegd is Boozer een twijfelgeval voor me, maar qua carriere voor mij wel gelijkwaardig. McGrady meer punten, Boozer meer succes als teamspeler.
Dat seizoen was extreem goed ja, maar het is ook de speler die uitgekotst werd door de fans van de Raptors, die toegaf zijn laatste jaar in Orlando zich bewust niet voor 100 procent heeft ingezet en door blessures niet heel veel gespeeld heeft in Houston. En waar zijn ploeg pas in de eerste play-offs zonder hem er in slagen een ronde te winnen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:33 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
T-Mac zn 2002-2003 seizoen is beter dan allebei de MVP seizoenen van Nash. 32 punten, 6,5 rebounds, 5,5 assist. T-Mac scoort niet alleen, een van de betere rebounders op zijn positie en een heel goede playmaker. En T-Mac was in zn Orlando jaren een veel en veel betere verdediger dan Nash ooit is geweest.
Parker 3 titels met Tim Duncan ja, die finals MVP leuk ja maar Tim Duncan was nog steeds de beste en belangrijkste speler van dat team.
Billups is een van mn favoriete spelers maar is zeker niet beter dan T-Mac.
Ben ik met je eens, daarom ook dat ik die op gevoel boven McGrady had gezet, zonder me er echt in te verdiepen, maar je kan zeker ook voor McGrady kiezen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:10 schreef dennis00 het volgende:
Maar datzelfde kun je zeggen over Vince Carter.
Dus dat was jij toch?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:41 schreef dennis00 het volgende:
Dat viel mij ook op! Rebounds e.d. gaan erg lekker! Had al een topic gemaakt op het realgm.com Pistons forum om te vragen hoe het ging met Ben Wallace. Had ook jou kunnen vragen.
Wallace is wel een verrassing ja, benieuwd hoe lang hij het volhoudt met zijn leeftijd.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:36 schreef popolon het volgende:
Ach ja, het is ok. Ze beginnen helemaal opnieuw.
Cavs en de Bulls vragen zich af of dit dezelfde Ben Wallace is die toen voor hun speelde.Ben speelt nu weer als vijf jaar geleden.
Yup. Gefeli btw!quote:Op maandag 30 november 2009 17:43 schreef Dunckie het volgende:
Ben jij The Fighters?
quote:Sixers president Ed Stefanski announced the signing Wednesday on the team's Web site. Iverson is expected to make his debut Monday against the Denver Nuggets.
The 37-year-old Iverson announced his retirement last week after an ill-fated stint with the Memphis Grizzlies.
Hier moet wel iets te vinden zijn denk ik..quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:35 schreef dennis00 het volgende:
Ja, is echt naar zeg. Maar het is wel indrukwekkend inderdaad.
Ik zou weleens statistieken willen zien, hoe vaak spelers als Wade, Lebron en Bryant nu een wedstrijd beslissen met een schot in de laatste 2 seconden, maar dan in FG% met aantal FGA.
Hahaquote:Op zondag 6 december 2009 05:30 schreef popolon het volgende:
En Afflalo doet het bijzonder goed.Go go Denver Pistons.
Die heeft het geluk ook echt niet mee, maar zn knieschijf dus gebroken?quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:09 schreef dennis00 het volgende:
Ik denk aan zo'n top10:
Boozer is voor mij zo'n speler van: als er echt geen andere te bedenken valt ... Wat te denken van Ben Wallace & Rasheed Wallace? Rip Hamilton? Ray Allen? Reggie Miller? Tayshaun Prince? Chauncy Billups? Robert Horry?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:11 schreef Colplay het volgende:
O'Neal, Bryant, Iverson, Duncan, Garnett, Pierce, Nash, Nowitzki, Boozer en Carter.
Dit ging over de 10 beste spelers van de afgelopen 10 jaar, vind je echt dat de namen die je noemt daarbij horen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:19 schreef Barca het volgende:
[..]
[..]
Boozer is voor mij zo'n speler van: als er echt geen andere te bedenken valt ... Wat te denken van Ben Wallace & Rasheed Wallace? Rip Hamilton? Ray Allen? Reggie Miller? Tayshaun Prince? Chauncy Billups? Robert Horry?
Top 10 misschien niet, maar top 20 toch zeker wel. Vind ze beter dan McGrady, Carter & Iverson.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:33 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Dit ging over de 10 beste spelers van de afgelopen 10 jaar, vind je echt dat de namen die je noemt daarbij horen?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Top 10 misschien niet, maar top 20 toch zeker wel. Vind ze beter dan McGrady, Carter & Iverson.
Waarom vragen om vervolgens iemand uit te lachen? Of ben je een mug aan het dood slaan?quote:
Wat moet ik anders doen als iemand denkt dat de 2 Wallaces, Prince en Robert Horry beter zijn dan Iverson, Carter en T-Mac?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:32 schreef Barca het volgende:
[..]
Waarom vragen om vervolgens iemand uit te lachen? Of ben je een mug aan het dood slaan?
Of zeggen dat je het er mee eens bent of zeggen dat je die mening niet deelt. In ieder geval wat respect tonen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:27 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Wat moet ik anders doen als iemand denkt dat de 2 Wallaces, Prince en Robert Horry beter zijn dan Iverson, Carter en T-Mac?
Nou ken ik je niet dus je verbazing durf ik niet met zekerheid te interpreteren maar vermoed dat het is omdat McGrady, Carter & Iverson allen meer spektakel en scores laten zien.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:44 schreef JayJay8 het volgende:
Kan je me vertellen waarom je die jongens beter vind?
Ik zie je Pistons afbeelding onder je naam dus dat je Billups enzo noemt tsja..maar serieus Robert Horry?
Mee eens.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:52 schreef popolon het volgende:
Ach, Horry was niet echt bijzonder maar de momenten dat 'ie er moest staan stond 'ie er. Een van de beste clutch shooters ooit.
Ben Wallace voor Defensive Player of the Year.TMac en Carter nooit fan van geweest, vind 't niet veel bijzonders, zijn nou juist spelers die je niet ziet als je ze moet zien.
Verder is het een discussie die je niet kan winnen/verliezen.
Hoe kom je erbij? Horry was niet meer dan een roleplayer. Carter en TMac waren veel groter en echt NBA-iconen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:41 schreef Zwansen het volgende:
Lol, Horry >>>>>>> TMac en Carter samen.
Nou, nooit New Jersey Netsquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:45 schreef Elwood1802 het volgende:
Jongens, nog NBA tips hier voor vannacht (wedden op sport)?
Nou, dat ligt eraan welke games je moet voorspellen. Dit jaar Nets, vorig jaar Clippers, dit jaar Lakers, Orlando, Boston is erg makkelijk. Maar Detroit of Miami is alweer lastiger.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:59 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik hou voor mezelf de voorspellingen die ik doe bij, sta nu op 145-85 ofzo. Er is vaak echt niks van te zeggen. Als alles duidt op een overwinning voor X, speelt Y ineens goed, enzovoorts. Gast die vaak op m'n site reageert is overigens een stuk beter, die haalt de 75 procent geloof ik.
Wat dacht je van het wos-topic?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:45 schreef Elwood1802 het volgende:
Jongens, nog NBA tips hier voor vannacht (wedden op sport)?
Ik hoop voor je dat je nooit een wedstrijd in de Nederlandse manneneredivisie ziet. De vrouweneredivisie is niet veel beter trouwens.quote:Op zondag 13 december 2009 04:52 schreef Multiply het volgende:
Wat zijn de scheidsrechters bij de Lakers slecht zeg.. niet vaak zo slecht gezien in de NBA.
Ik zie regelmatig een wedstrijd in de Nederlandse eredivisie. De scheidsrechters zijn dan op hetzelfde niveau als de scheidsrechters van vannacht.quote:Op zondag 13 december 2009 10:33 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je nooit een wedstrijd in de Nederlandse manneneredivisie ziet. De vrouweneredivisie is niet veel beter trouwens.
Om te huilen dus! Ik ben er voor om alle refs een blok beton om hun nek te binden en ze dan vanuit een vliegtuig of heli in de oceaan te smijten!quote:Op zondag 13 december 2009 16:21 schreef Multiply het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig een wedstrijd in de Nederlandse eredivisie. De scheidsrechters zijn dan op hetzelfde niveau als de scheidsrechters van vannacht.
Lakers hebben zeker weer een keer verloren vannacht?quote:Op zondag 13 december 2009 16:21 schreef Multiply het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig een wedstrijd in de Nederlandse eredivisie. De scheidsrechters zijn dan op hetzelfde niveau als de scheidsrechters van vannacht.
Valt ook wel weer mee...quote:Op maandag 14 december 2009 01:09 schreef popolon het volgende:
Tja geen geheim natuurlijk dat de refs niet best zijn, is al jaren zo. Maar de 'grote jongens' mogen daar niet echt om klagen, vaak is het in hun voordeel.
Dat heb je inderdaad niet gezegd nee dat klopt. Maar vond het alleen opvallendquote:Op maandag 14 december 2009 13:41 schreef Multiply het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat de Lakers hebben verloren door de scheidsrechters? Het was gewoon heel slecht aan beide kanten. Ik vind de scheidsrechters in de NBA normaal niet zo dramatisch hoor.
Ze moeten 's wat doen aan dat voting systeemquote:Op maandag 14 december 2009 16:40 schreef popolon het volgende:
In the first balloting for the NBA All-Star team, McGrady is on pace to start for the Western Conference, despite not playing a game since last February.
Heel China zit op TMac te stemmen.
Dit zou heel goed zijn ja!quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:24 schreef Dunckie het volgende:
Dat maakt allemaal geen bal uit, het belangrijkst bij een scheidsrechter is a) spelregelkennis en b) 'feeling' voor de wedstrijd en begrip voor hoe spelers reageren als ze stijf staan van de adrenaline.
Voor de rest kun je fluiten niet op een cursus leren, je kunt na elke wedstrijd evalueren met je collega's, en het zou verstandig zijn om ook eens aan spelers te vragen hoe ze het vinden gaan. Jammer genoeg doen ze dat laatste niet of nauwelijks, of ze trekken zich er niks van aan. Je merkt onmiddelijk dat de aangenamere personen vaak ook de betere scheidsen zijn.
Nog meer cursussen van de nbb helpt echt geen biet.
Denk niet dat Portland dat zou doen...quote:Op woensdag 16 december 2009 08:49 schreef Dunckie het volgende:
Zou me niet verbazen als McGrady binnenkort wordt getrade, hij krijgt opeens speeltijd, meestal een goede indicator. Misschien naar Portland voor Andre Miller + nog wat? Portland heeft dan komende zomer een geweldige trade-asset, en ze zijn van het tot dusver mislukte Miller-experiment af. Het had er toch al de schijn van dat ze Miller gesigned hadden om hun capspace veilig te stellen. Andere optie: 3-team deal met GS en POR?
Iemand nog andere opties?
Ja hoor, zal er straks even naa rkijken.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:19 schreef popolon het volgende:
Hey mitt, kun je die '4 moves per week' er niet uit rammen?Ik vind fantasy sports juist leuk als ik lekker kan uitproberen met spelers.
Ze bespreken zaken wel, maar het wordt niet beter!quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:24 schreef Dunckie het volgende:
Dat maakt allemaal geen bal uit, het belangrijkst bij een scheidsrechter is a) spelregelkennis en b) 'feeling' voor de wedstrijd en begrip voor hoe spelers reageren als ze stijf staan van de adrenaline.
Voor de rest kun je fluiten niet op een cursus leren, je kunt na elke wedstrijd evalueren met je collega's, en het zou verstandig zijn om ook eens aan spelers te vragen hoe ze het vinden gaan. Jammer genoeg doen ze dat laatste niet of nauwelijks, of ze trekken zich er niks van aan. Je merkt onmiddelijk dat de aangenamere personen vaak ook de betere scheidsen zijn.
Nog meer cursussen van de nbb helpt echt geen biet.
Jaja. Done.quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:20 schreef popolon het volgende:
Mitt![]()
Ha, Cetics verliezen in crunch time. Mooi.
Nou vooruit, kom je niet slecht mee weg.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:23 schreef mitt het volgende:
[..]
Jaja. Done.
Doe me trouwens een trade offer met Turkoglu
De Nuggets doen wat terug, met dank aan Melo. De rest loopt er maar bij.quote:Op zondag 20 december 2009 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
61-43 HT voor de Grizzlies.
Ben benieuwd of ze dit nog kunnen ombuigen...
En toen werd het een 20-20 game voor Randolph.. pfoehquote:Op zondag 20 december 2009 23:52 schreef D-Wade het volgende:
Z-Bo domineert wel hard onder de borden, 20-19 na 3 kwarten tegen big guys als K-mart en Birdman.....
Ja, lijkt er wel op.quote:Op maandag 21 december 2009 00:23 schreef D-Wade het volgende:
Wade begint 1-5 FG, misschien toch teveel last van ze rug.
32-24 zelfsquote:Op zondag 20 december 2009 23:58 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
En toen werd het een 20-20 game voor Randolph.. pfoeh
Mentale knak de komende wedstrijden?quote:Op dinsdag 22 december 2009 05:41 schreef popolon het volgende:
Bijna een NBA record: De Bulls geven een 35 (!) pts voorsprong weg.
Wat vooral opviel was dat Gasol en Bynum heel slecht waren. En dat LA een ploeg is die vrij snel gefrustreerd raakt als het even niet gaat. Vijf T's is gewoon veel te veel voor een regular season game.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:14 schreef D-Wade het volgende:
Cavs toch makkkelijk maar niet verrassend. Kobe 11/32 FG zegt eigenlijk al genoeg.
Als je schiet en er wordt een fout gemaakt dan telt dat niet als schotpoging hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:30 schreef dennis00 het volgende:
11/32FG met 12/12FT's is niet heel snel. Als je kapot wordt geslagen en alsnog schiet, telt het ook als gemiste FG, terwijl je hem zonder fout had geraakt en de FT's wellicht beide allebei raakt.
Alleen Cavaliers heeft 55FG% en nog eens 19 FT's.
Bij Gasol vind ik dat hij gewoon te weinig aandacht krijgt. Ze punten komen echt alleen van putbacks of als hij toevallig word gevonden door een ploeggenoot. HIj krijgt veels te weinig de bal in de postup.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:02 schreef Colplay het volgende:
[..]
Wat vooral opviel was dat Gasol en Bynum heel slecht waren. En dat LA een ploeg is die vrij snel gefrustreerd raakt als het even niet gaat. Vijf T's is gewoon veel te veel voor een regular season game.
Over het algemeen ben ik het wel met je eens ja. Je zag dat hij vorig jaar 60 procent van het veld schoot en nog stond Kobe tegen een dubbelteam te schieten in plaats van veel meer via Gasol te laten gaan. Maar ja, het was wel succesvol want ze wonnen er een titel mee.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:09 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Bij Gasol vind ik dat hij gewoon te weinig aandacht krijgt. Ze punten komen echt alleen van putbacks of als hij toevallig word gevonden door een ploeggenoot. HIj krijgt veels te weinig de bal in de postup.
Dit seizoen ben ik het met je eens ja. Vorig seizoen viel het wel mee.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:09 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Bij Gasol vind ik dat hij gewoon te weinig aandacht krijgt. Ze punten komen echt alleen van putbacks of als hij toevallig word gevonden door een ploeggenoot. HIj krijgt veels te weinig de bal in de postup.
Pfoeh pfoeh. Petje af voor portland, met al die blessures.quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:45 schreef jmac het volgende:
B-ROY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RIP CITYOp karakter gewonnen.
Sorry Ricardoj![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 22:09 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Pfoeh pfoeh. Petje af voor portland, met al die blessures.
Nuggets.. Hopen dat Billups snel weer een groot deel van de wedstrijd kan spelen.
Vanavond Kings, zelfs dit gaat dan nog moeilijk worden
Hé, niet leuk om is gelijk te hebbenquote:
http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=4787825quote:NEW YORK -- Washington Wizards teammates Gilbert Arenas and Javaris Crittenton drew guns on each other during a Christmas Eve locker room argument over a gambling debt, according to The New York Post.
Haha ja man ongelovelijkquote:
Je weet niet of hij er tegenaan liep/knalde of dat hij gewoon rustig naar hem toeliep om op zijn teen te staan en seksuele handelingen te verrichten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:31 schreef Neroje het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt hij hier dan niet een fout? Je kan hem zeker geven!
http://www.nba.com/video/(...)6_sac_lal_play4.nba/
Hmm denk niet echt dat je hier een fout voor kan callen op zo'n moment in de wedstrijdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:31 schreef Neroje het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt hij hier dan niet een fout? Je kan hem zeker geven!
http://www.nba.com/video/(...)6_sac_lal_play4.nba/
Ergens midden in een wedstrijd zou hiervoor misschien gefloten kunnen worden(ik weet niet of het een fout is) maar in de laatste minuut of secondes worden voor zulke twijfelgevallen niet gefloten in de NBA.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:20 schreef popolon het volgende:
Arenas dus waarschijnlijk niet de bak in, ik denk wel dat er een flinke schorsing aan zit te komen.
quote:NEW YORK -- NBA commissioner David Stern has indefinitely suspended Gilbert Arenas, saying the Washington Wizards guard is "not currently fit to take the court" for a game.
Wat een einde van de reguliere speeltijd was dat zegquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:17 schreef dennis00 het volgende:
Herstel: godsamme. Dit is gewoon echt waardeloos, een alley-off met 0.6 sconden op de klok.
Nou, volgens mij hadden ze wel 28-8 verwacht als ik op realgm.com las. Nou ja, ik gun ze het beste. Hopelijk doet Bosh het dan volgend jaar bij ons net zo goed als bij Torontoquote:
Geweldig idd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:46 schreef Neroje het volgende:
[..]
Wat een einde van de reguliere speeltijd was dat zeg
Brandon Roy?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:56 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
4x N
Never nooit niet natuurlijk.
Nee. Op een slechte enkel liggen beide vrijwel gelijk ten aanzien van punten en assists, maar de assists/turnover ratio van Paul is vele malen beter. Ook nog is veel meer steals en rebounds.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:10 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Brandon Roy?
Steve Nash IS gewoon de beste PG van de NBA op dit moment
Chrisje voor mij. Roy is geen PG en Blake is een clownquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:10 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Brandon Roy?
DEFENSEquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:10 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Brandon Roy?
Haha ja Blakieeequote:Op donderdag 7 januari 2010 23:34 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Chrisje voor mij. Roy is geen PG en Blake is een clown
Is voor mietjesquote:
Ja zijn naam en China natuurlijk.. Al vind ik het gewoon belachelijk dat een speler die 47 min gespeeld heeft dit seizoen voorlopig als starter staat voor de All-Star gamequote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:05 schreef Os__ het volgende:
Nash krijgt meer international votes denk ik, sowieso heel Canada stemt op hem. McGrady lijkt mij vrij duidelijk waarom hij veels te veel votes heeft.
Met het 'voor het eerst in zijn carriere....' ben ik het niet echt eens, beetje overtrokken. Maar in dit geval zou het inderdaad van waardigheid getuigen om te bedanken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:37 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik hoop ook dat T-Mac voor het eerst in zijn carriere toont enige waardigheid te bezitten, en bedankt voor de eer. Maar dat gaat ook niet gebeuren
Ach, voor de bank!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:38 schreef dennis00 het volgende:
Gast, dat zijn toch geen all-stars meer
Sheed, Hamilton, MarionDie horen er echt niet meer tussen.
Rondo zou inderdaad niet misstaan. In de Eastern Conference zijn ook weinig goede point guards. Arenas gaat hem ook niet echt worden denk ik![]()
Al weet ik niet of er wel onderscheid tussen point guards en shooting guards is bij de All-star games.
Ik zal straks ook even stemmen en dit bericht updaten.
Sja .. wat ik doe is ook best wel fout, ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:56 schreef dennis00 het volgende:
Iverson en McGrady horen er zeker niet bij. Vince Carter met zijn 39% ook niet. Die redden het puur op hun naam.
Je hebt gelijk dat sommige spelers er sowieso al wel bij komen. Ik heb ook enorm saai gestemd. Had achteraf gewoon lekker lomp Ben Wallace of Shaq moeten doen. Die zou ik gewoon graag zien spelen, maar ze verdienen het allebei sowieso niet.
Dan ben ik in principe net zo slecht als de Iverson en McGrady stemmers, maar dat boeit me niet zo.
Marion doet het oké, maar zijn stats zijn nog maar 60% van wat het vroeger was.
http://basketball.about.c(...)verson-all-stars.htm
Zo heb ik ook gestemd, maar Paul ipv McGrady, Duncan ipv Nowitzki, al verdient die het ook.
Rondo i.p.v. Iverson. Garnett toch maar gedaan, maar twijfelde wel. Sommige posities is gewoon lastig kiezen, alternatief voor Stoudemire is er bijvoorbeeld nauwelijks. Of Jefferson het haalt weet ik niet, hij is nog geen all-star, zijn stats zijn wel mooi, 20/10.
Slaat echt werkelijk nergens op dat Kobe 37!!!!!! keer schiet in een wedstrijd.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:15 schreef Neroje het volgende:
Bryant 32 pts: 14/37
Roy 32 pts: 9/11
Wat een verschil zeg
Da's geen uitzondering volgens mij.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:58 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Slaat echt werkelijk nergens op dat Kobe 37!!!!!! keer schiet in een wedstrijd.
37 is wel iets hoger dan zn gemiddeldequote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's geen uitzondering volgens mij.
Er is niet veel, wel wat. Ach het werd al verwacht, dit team is niet om snel succes te hebben maar om iets op te bouwen. Volgend seizoen zou al stukken beter moeten gaan. Zie Prince/Hamilton nog wel getrade worden dus er kan nog van alles gebeuren in de zomer.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:51 schreef Os__ het volgende:
Heeft Detroit mogelijkheden in de zomer? Enige hoop dat het enkele building blocks kan aanschaffen? Genoeg capspace?
Als er iemand tegenvalt dit seizoen is het Devin Harris wel. Tsjezus, hoe ver is hij verwijdert van een allstar spot in tegenstelling tot vorig seizoen? Nou kunnen teams zich wel volledig op hem instellen, de enige die iets off the dribble kan creeeren.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:22 schreef dennis00 het volgende:
12 op rij, *gniffel gniffel*.
New Jersey Nets valt ook nog steeds enorm tegen, echt bizar.
Dat wordt wel een prachtige 2010 kandidaat met een #1 pick zeg
Ze hebben al leuke spelers voor 2010, maar genoeg ruimte voor 2 MAX players, http://hoopshype.com/salaries/new_jersey.htm.
Devon Harris
#1 pick 2010
Lebron James
Chris Bosh
Brook Lopez
Maar Miami kan ook heel leuk worden. Detroit kon ook leuk worden. In mijn 2k9 dynasty ging Lebron James naar de PistonsZe waren #1 in de NBA toen.
Teams moeten hun salaris kunnen ophoesten, Prince heeft nog 1 jaar, Rip nog een paar.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:14 schreef Barca het volgende:
Hamilton & Prince. Kunnen die alleen vertrekken bij een trade of kunnen die ook op een andere manier naar (een) andere club(s)?
1. Is er bij de Pistons na een vertrek van Hamilton en Prince nog wel een waardige supportingcast voor (een) topper(s)?
2. Welke club(s) is/zijn er in staat om Hamilton en Prince te betalen?
3. Waar willen Hamilton en Prince naar toe?
4. Welke mogelijkheden heeft Detroit in de zomer als het Hamilton en Prince houdt ten aanzien van free agents?
Welke teams kunnen die salarissen ophoesten?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Teams moeten hun salaris kunnen ophoesten, Prince heeft nog 1 jaar, Rip nog een paar.
Met Jerebko, Daye en Summers heb je zeker genoeg talent om iets leuks neer te zetten.
Kobe zal zn contract wel verlengen..quote:Op zondag 10 januari 2010 21:14 schreef Barca het volgende:
Leuke lijst ... Ray Allen, Paul Pierce, LeBron James, Dirk Nowitzki, Kobe Bryant, Jermaine O'Neal, Dwayne Wade, Amar'e Stoudemire, Manu Ginobili, Richard Jefferson, Carloz Boozer.
MLE, LLE(veteranen minimum) of sign and tradesquote:Op zondag 10 januari 2010 21:33 schreef dennis00 het volgende:
Als spelers massaal besluiten niet te verlengen, dan zullen er echt wel spelers in de problemen komen. Er zijn namelijk maar enkele clubs met cap-space...
de andere clubs kunnen dan maximaal MLE bieden?
Update: Richard Jefferson klopt trouwens niet volgens http://hoopshype.com/salaries/san_antonio.htm. Nvm, heet iets te maken met ETA. Volgens mij Early Termination Option, weet ook niet wat dat precies is, maar hij kan dus wss wel 2010 free agent worden.
$20-25 mil per jaar reken daar maar opquote:Op maandag 11 januari 2010 13:41 schreef Terreros85 het volgende:
Wat moet Lebron eigenlijk kosten voor een team? En wie kan het opbrengen?
Haha ja lijkt me ookquote:Op maandag 11 januari 2010 15:33 schreef Multiply het volgende:
Zou die alleen iets sneller moeten schieten..
De Netsquote:Op maandag 11 januari 2010 13:43 schreef Reanimation het volgende:
[..]
$20-25 mil per jaar reken daar maar op
Genoeg teams komen in aanmerking waaronder de Knicks en de Nets
Anthony Morrow should be on the all-star 3pt contest, this is why:
http://www.nba.com/warrio(...)row3Pointmov-1174829
Nja dat vraag ik me ook af, al (en dat meen ik serieus) presteren de Nets nu wel echt veel te slecht voor het talent dat ze hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:52 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
De Nets. Zou Lebron dat willen? Of zou het te maken hebben dat de Nets terug willen/gaan naar Brooklyn?
Ik denk niet LeBron ze kansen voor een titel groter ziet met deze jongens. Ik denk dat de Cavs van dit jaar beter zijn dan de Nets met Bron. LeBron zal minimaal een Bosh in ze team willen hebben voor hij ergens tekent.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:09 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Nja dat vraag ik me ook af, al (en dat meen ik serieus) presteren de Nets nu wel echt veel te slecht voor het talent dat ze hebben.
Ik bedoel:
PG: Harris (ookal is hij nu super uit vorm)
SG: Lee/CDR
SF: James
PF: Yi? (deze positie duidelijk het zwakst van het hele team)
C: Lopez
Ziet er toch niet heel slecht uit
Streep Yi door schrijf daar Bosh neerquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:19 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Ik denk niet LeBron ze kansen voor een titel groter ziet met deze jongens. Ik denk dat de Cavs van dit jaar beter zijn dan de Nets met Bron. LeBron zal minimaal een Bosh in ze team willen hebben voor hij ergens tekent.
A broken water line in the fire sprinkler system triggered the arena’s alarm system, forcing players, fans and officials outside for approximately 20 minutes.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:22 schreef zeebeschuit het volgende:
Ween sadness foto zeg:
[ afbeelding ] Is alleen z'n familie op komen dagen ofzo
Tja buiten wachten in de vorst wil je ook niet te lang.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:40 schreef zeebeschuit het volgende:
Amai, sorry he. Keek alleen even op de voorpagina van nba.com en zag direct die foto
Of Atlanta tijdens de week.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:50 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Feit blijft overigens wel dat er verrekte weinig mensen zijn bij de gemiddelde Grizz-wedstrijd. Lijkt Miami in het reguliere seizoen wel
De Nets hebben waarschijnlijk ook een hoge draftpick. Als ze de nr1 pick (John Wall) krijgen kunnen ze Devin Harris traden voor een goede PFquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:19 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Ik denk niet LeBron ze kansen voor een titel groter ziet met deze jongens. Ik denk dat de Cavs van dit jaar beter zijn dan de Nets met Bron. LeBron zal minimaal een Bosh in ze team willen hebben voor hij ergens tekent.
Wat betekent?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:39 schreef Steve2907 het volgende:
Ik denk dat Pierce en Nowitzki hun player option gaan nemen.
A Player Option-gives the player the right to invoke the option year. There can be only one option year, and the option year can't be for lower salary than the previous season.quote:
Hm ... van Pierce snap ik dat maar van Nowitzki? Dallas is in mijn ogen beslist geen titelkandidaat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:51 schreef Reanimation het volgende:
[..]
A Player Option-gives the player the right to invoke the option year. There can be only one option year, and the option year can't be for lower salary than the previous season.
Oftewel Pierce blijft nog een jaar bij Boston en Nowitzki nog een jaar bij Dallas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |