Haha Iverson?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:57 schreef dennis00 het volgende:
NBA spelers zijn mietjes, ik heb nu 4 geblesseerde spelers en één is hem gepeerd (is dat Drents of NL?).
Ik heb vorig seizoen de HD-versie gehad. Na wat opstartproblemen werkte het echt heel goed. Bufferde eigenlijk alleen aan het begin en mischien nog 2 keer heel kort in de wedstrijd.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:21 schreef Greetings het volgende:
Heeft iemand hier ILP en hoe bevalt dat, vooral qua buffering dan? Zet er ook even bij hoe snel je internet in het algemeen is aub.
En slechts 124 aan het einde.quote:
Bevalt super goed. Via draadloos internet (niet heel snel ofzo) is de goedkope versie prima te streamen. Enorm voordeel: Je kunt vooruit spoelen en je hoeft niet op gezette tijden de wedstrijd aan te zetten.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:21 schreef Greetings het volgende:
Heeft iemand hier ILP en hoe bevalt dat, vooral qua buffering dan? Zet er ook even bij hoe snel je internet in het algemeen is aub.
Bynumitequote:Op donderdag 12 november 2009 18:40 schreef popolon het volgende:
Kleine Will Bynum, Tyson Chandler gaat snel uit de weg.
Zeur niet zo..word echt moe van al die " Kobe haters".quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:21 schreef sinned123 het volgende:
Volgens mij haal je 2 bynums door de war
Ik snap best dat Will Bynum veertjes in zijn schoenen heeft, maar 10+ bounds gemiddels per wedstrijd lijke me apegeil
Andrew Bynum zie ik best dat gemiddelde vast houden, gaat nou eenmaal makkelijker in een goed team.
Al gun ik LA helemaal niks, arrogantje van Bryant.
Zie hem af en toe wide-open gasten overslaan.
Ik heb trouwens toronto vs bulls zitten kijken, wat een lelijke wedstrijd.
Ondanks dat toronto won, vond ik de bulls wel een beter gebalanceerd team hebben zonder echte toppers.
Toronto drijft volledig op CB4 en een beetje op hedu en Calderon, de rest is echt kak :x
Ach ja he, als je eenmaal een imago hebt dan kom je daar moeilijk van af. En we kunnen natuurlijk niet allemaal fan zijn he, zou ook maar saai worden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:32 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Zeur niet zo..word echt moe van al die " Kobe haters".
Dit is niet meer de ego Kobe van jaren terug dus stop een keer met dat gezeik.
Hier een tragere connectie maar kijk het via HD op de hd-tv en werkt echt perfect. Idd tijdens de wedstrijd 1/2x heel kort bufferen maar verder echt vloeiend en heerlijk kijken. Veel beter dan vorig seizoen!quote:Op donderdag 12 november 2009 12:42 schreef Multiply het volgende:
[..]
Ik heb vorig seizoen de HD-versie gehad. Na wat opstartproblemen werkte het echt heel goed. Bufferde eigenlijk alleen aan het begin en mischien nog 2 keer heel kort in de wedstrijd.
Volgens mij heb ik 5mb internet. Normale downloadsnelheid ligt in ieder geval rond de 600kb/s.
Zat je de hele tijd naar die irritante announcer te luisteren?quote:Op zondag 15 november 2009 05:28 schreef nelisb het volgende:
Please check Miami heat - new Jersey nets laatste minuut en dan vooral laatste 5 seconden. Was er live bij, stadion ontplofte!
Schot van Wade was echt belachelijk. Bal bijna kwijt, maar toch ff de driepunter er in schieten. In deze momenten is hij echt de beste van de league.quote:Op zondag 15 november 2009 05:28 schreef nelisb het volgende:
Please check Miami heat - new Jersey nets laatste minuut en dan vooral laatste 5 seconden. Was er live bij, stadion ontplofte!
Omdat er gewoon niet goed gespeeld wordt. Ook niet tijdens de games die wel gewonnen zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 10:58 schreef jmac het volgende:
[..]
Eigen team uitfluiten omdat ze eens 2x verliezen.
Veel Hornet fans zagen het wel zitten om hem te traden voor Peja. Naar mijn idee waren we er helemaal niets mee opgeschoten aangezien zijn shot selection toch wel ernstig te wensen overlaat.quote:Op maandag 16 november 2009 18:02 schreef dennis00 het volgende:
The Golden State Warriors traded Stephen Jackson(notes) to the Charlotte Bobcats in exchange for Raja Bell(notes) and Vladimir Radmanovic(notes), two NBA sources with knowledge of the deal said Monday morning.
Wat dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 03:40 schreef jmac het volgende:
Bah, NBA refsNederlandse voetbalscheidsrechters zijn er niks bij.
Zitten er alleen maar ezels in het bestuur bij de Knicks?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:46 schreef dennis00 het volgende:
New York Knicks interesse in Allen Iverson. Ik word ook gewoon steeds minder positief over de Knicks na 2010. Ik zou ze het wel gunnen.
Zo slecht zou het nog niet zijn voor ze. Ze kunnen wel een scorer gebruiken.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zitten er alleen maar ezels in het bestuur bij de Knicks?
Dat was me inderdaad ook al opgevallen, paar close games thuis tegen de mindere ploegen uit de league.quote:Op maandag 16 november 2009 14:05 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Omdat er gewoon niet goed gespeeld wordt. Ook niet tijdens de games die wel gewonnen zijn.
Vooral de bank speelt echt dramatisch tot nu toe.
Denk ik ook wel ja..Beide teams hebben meer dan genoeg talent.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef dennis00 het volgende:
Op http://sports.yahoo.com/video/ en dan Y: NBA Coverage zeggen ze dat Lakers en Celtics zonder Bryant en Garnett de play-offs niet zouden halen.
Ik denk echt dat de Lakers zonder Bryant nu de play-offs wel zouden halen en Boston Celtics misschien ook wel.
Ja, maar kampioen worden ze niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef dennis00 het volgende:
Op http://sports.yahoo.com/video/ en dan Y: NBA Coverage zeggen ze dat Lakers en Celtics zonder Bryant en Garnett de play-offs niet zouden halen.
Ik denk echt dat de Lakers zonder Bryant nu de play-offs wel zouden halen en Boston Celtics misschien ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |