Zat je de hele tijd naar die irritante announcer te luisteren?quote:Op zondag 15 november 2009 05:28 schreef nelisb het volgende:
Please check Miami heat - new Jersey nets laatste minuut en dan vooral laatste 5 seconden. Was er live bij, stadion ontplofte!
Schot van Wade was echt belachelijk. Bal bijna kwijt, maar toch ff de driepunter er in schieten. In deze momenten is hij echt de beste van de league.quote:Op zondag 15 november 2009 05:28 schreef nelisb het volgende:
Please check Miami heat - new Jersey nets laatste minuut en dan vooral laatste 5 seconden. Was er live bij, stadion ontplofte!
Omdat er gewoon niet goed gespeeld wordt. Ook niet tijdens de games die wel gewonnen zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 10:58 schreef jmac het volgende:
[..]
Eigen team uitfluiten omdat ze eens 2x verliezen.
Veel Hornet fans zagen het wel zitten om hem te traden voor Peja. Naar mijn idee waren we er helemaal niets mee opgeschoten aangezien zijn shot selection toch wel ernstig te wensen overlaat.quote:Op maandag 16 november 2009 18:02 schreef dennis00 het volgende:
The Golden State Warriors traded Stephen Jackson(notes) to the Charlotte Bobcats in exchange for Raja Bell(notes) and Vladimir Radmanovic(notes), two NBA sources with knowledge of the deal said Monday morning.
Wat dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 03:40 schreef jmac het volgende:
Bah, NBA refsNederlandse voetbalscheidsrechters zijn er niks bij.
Zitten er alleen maar ezels in het bestuur bij de Knicks?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:46 schreef dennis00 het volgende:
New York Knicks interesse in Allen Iverson. Ik word ook gewoon steeds minder positief over de Knicks na 2010. Ik zou ze het wel gunnen.
Zo slecht zou het nog niet zijn voor ze. Ze kunnen wel een scorer gebruiken.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zitten er alleen maar ezels in het bestuur bij de Knicks?
Dat was me inderdaad ook al opgevallen, paar close games thuis tegen de mindere ploegen uit de league.quote:Op maandag 16 november 2009 14:05 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Omdat er gewoon niet goed gespeeld wordt. Ook niet tijdens de games die wel gewonnen zijn.
Vooral de bank speelt echt dramatisch tot nu toe.
Denk ik ook wel ja..Beide teams hebben meer dan genoeg talent.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef dennis00 het volgende:
Op http://sports.yahoo.com/video/ en dan Y: NBA Coverage zeggen ze dat Lakers en Celtics zonder Bryant en Garnett de play-offs niet zouden halen.
Ik denk echt dat de Lakers zonder Bryant nu de play-offs wel zouden halen en Boston Celtics misschien ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |