Sja .. wat ik doe is ook best wel fout, ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:56 schreef dennis00 het volgende:
Iverson en McGrady horen er zeker niet bij. Vince Carter met zijn 39% ook niet. Die redden het puur op hun naam.
Je hebt gelijk dat sommige spelers er sowieso al wel bij komen. Ik heb ook enorm saai gestemd. Had achteraf gewoon lekker lomp Ben Wallace of Shaq moeten doen. Die zou ik gewoon graag zien spelen, maar ze verdienen het allebei sowieso niet.
Dan ben ik in principe net zo slecht als de Iverson en McGrady stemmers, maar dat boeit me niet zo.
Marion doet het oké, maar zijn stats zijn nog maar 60% van wat het vroeger was.
http://basketball.about.c(...)verson-all-stars.htm
Zo heb ik ook gestemd, maar Paul ipv McGrady, Duncan ipv Nowitzki, al verdient die het ook.
Rondo i.p.v. Iverson. Garnett toch maar gedaan, maar twijfelde wel. Sommige posities is gewoon lastig kiezen, alternatief voor Stoudemire is er bijvoorbeeld nauwelijks. Of Jefferson het haalt weet ik niet, hij is nog geen all-star, zijn stats zijn wel mooi, 20/10.
Slaat echt werkelijk nergens op dat Kobe 37!!!!!! keer schiet in een wedstrijd.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:15 schreef Neroje het volgende:
Bryant 32 pts: 14/37
Roy 32 pts: 9/11
Wat een verschil zeg
Da's geen uitzondering volgens mij.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:58 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Slaat echt werkelijk nergens op dat Kobe 37!!!!!! keer schiet in een wedstrijd.
37 is wel iets hoger dan zn gemiddeldequote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's geen uitzondering volgens mij.
Er is niet veel, wel wat. Ach het werd al verwacht, dit team is niet om snel succes te hebben maar om iets op te bouwen. Volgend seizoen zou al stukken beter moeten gaan. Zie Prince/Hamilton nog wel getrade worden dus er kan nog van alles gebeuren in de zomer.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:51 schreef Os__ het volgende:
Heeft Detroit mogelijkheden in de zomer? Enige hoop dat het enkele building blocks kan aanschaffen? Genoeg capspace?
Als er iemand tegenvalt dit seizoen is het Devin Harris wel. Tsjezus, hoe ver is hij verwijdert van een allstar spot in tegenstelling tot vorig seizoen? Nou kunnen teams zich wel volledig op hem instellen, de enige die iets off the dribble kan creeeren.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:22 schreef dennis00 het volgende:
12 op rij, *gniffel gniffel*.
New Jersey Nets valt ook nog steeds enorm tegen, echt bizar.
Dat wordt wel een prachtige 2010 kandidaat met een #1 pick zeg
Ze hebben al leuke spelers voor 2010, maar genoeg ruimte voor 2 MAX players, http://hoopshype.com/salaries/new_jersey.htm.
Devon Harris
#1 pick 2010
Lebron James
Chris Bosh
Brook Lopez
Maar Miami kan ook heel leuk worden. Detroit kon ook leuk worden. In mijn 2k9 dynasty ging Lebron James naar de PistonsZe waren #1 in de NBA toen.
Teams moeten hun salaris kunnen ophoesten, Prince heeft nog 1 jaar, Rip nog een paar.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:14 schreef Barca het volgende:
Hamilton & Prince. Kunnen die alleen vertrekken bij een trade of kunnen die ook op een andere manier naar (een) andere club(s)?
1. Is er bij de Pistons na een vertrek van Hamilton en Prince nog wel een waardige supportingcast voor (een) topper(s)?
2. Welke club(s) is/zijn er in staat om Hamilton en Prince te betalen?
3. Waar willen Hamilton en Prince naar toe?
4. Welke mogelijkheden heeft Detroit in de zomer als het Hamilton en Prince houdt ten aanzien van free agents?
Welke teams kunnen die salarissen ophoesten?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Teams moeten hun salaris kunnen ophoesten, Prince heeft nog 1 jaar, Rip nog een paar.
Met Jerebko, Daye en Summers heb je zeker genoeg talent om iets leuks neer te zetten.
Kobe zal zn contract wel verlengen..quote:Op zondag 10 januari 2010 21:14 schreef Barca het volgende:
Leuke lijst ... Ray Allen, Paul Pierce, LeBron James, Dirk Nowitzki, Kobe Bryant, Jermaine O'Neal, Dwayne Wade, Amar'e Stoudemire, Manu Ginobili, Richard Jefferson, Carloz Boozer.
MLE, LLE(veteranen minimum) of sign and tradesquote:Op zondag 10 januari 2010 21:33 schreef dennis00 het volgende:
Als spelers massaal besluiten niet te verlengen, dan zullen er echt wel spelers in de problemen komen. Er zijn namelijk maar enkele clubs met cap-space...
de andere clubs kunnen dan maximaal MLE bieden?
Update: Richard Jefferson klopt trouwens niet volgens http://hoopshype.com/salaries/san_antonio.htm. Nvm, heet iets te maken met ETA. Volgens mij Early Termination Option, weet ook niet wat dat precies is, maar hij kan dus wss wel 2010 free agent worden.
$20-25 mil per jaar reken daar maar opquote:Op maandag 11 januari 2010 13:41 schreef Terreros85 het volgende:
Wat moet Lebron eigenlijk kosten voor een team? En wie kan het opbrengen?
Haha ja lijkt me ookquote:Op maandag 11 januari 2010 15:33 schreef Multiply het volgende:
Zou die alleen iets sneller moeten schieten..
De Netsquote:Op maandag 11 januari 2010 13:43 schreef Reanimation het volgende:
[..]
$20-25 mil per jaar reken daar maar op
Genoeg teams komen in aanmerking waaronder de Knicks en de Nets
Anthony Morrow should be on the all-star 3pt contest, this is why:
http://www.nba.com/warrio(...)row3Pointmov-1174829
Nja dat vraag ik me ook af, al (en dat meen ik serieus) presteren de Nets nu wel echt veel te slecht voor het talent dat ze hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:52 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
De Nets. Zou Lebron dat willen? Of zou het te maken hebben dat de Nets terug willen/gaan naar Brooklyn?
Ik denk niet LeBron ze kansen voor een titel groter ziet met deze jongens. Ik denk dat de Cavs van dit jaar beter zijn dan de Nets met Bron. LeBron zal minimaal een Bosh in ze team willen hebben voor hij ergens tekent.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:09 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Nja dat vraag ik me ook af, al (en dat meen ik serieus) presteren de Nets nu wel echt veel te slecht voor het talent dat ze hebben.
Ik bedoel:
PG: Harris (ookal is hij nu super uit vorm)
SG: Lee/CDR
SF: James
PF: Yi? (deze positie duidelijk het zwakst van het hele team)
C: Lopez
Ziet er toch niet heel slecht uit
Streep Yi door schrijf daar Bosh neerquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:19 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Ik denk niet LeBron ze kansen voor een titel groter ziet met deze jongens. Ik denk dat de Cavs van dit jaar beter zijn dan de Nets met Bron. LeBron zal minimaal een Bosh in ze team willen hebben voor hij ergens tekent.
A broken water line in the fire sprinkler system triggered the arena’s alarm system, forcing players, fans and officials outside for approximately 20 minutes.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:22 schreef zeebeschuit het volgende:
Ween sadness foto zeg:
[ afbeelding ] Is alleen z'n familie op komen dagen ofzo
Tja buiten wachten in de vorst wil je ook niet te lang.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:40 schreef zeebeschuit het volgende:
Amai, sorry he. Keek alleen even op de voorpagina van nba.com en zag direct die foto
Of Atlanta tijdens de week.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:50 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Feit blijft overigens wel dat er verrekte weinig mensen zijn bij de gemiddelde Grizz-wedstrijd. Lijkt Miami in het reguliere seizoen wel
De Nets hebben waarschijnlijk ook een hoge draftpick. Als ze de nr1 pick (John Wall) krijgen kunnen ze Devin Harris traden voor een goede PFquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:19 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Ik denk niet LeBron ze kansen voor een titel groter ziet met deze jongens. Ik denk dat de Cavs van dit jaar beter zijn dan de Nets met Bron. LeBron zal minimaal een Bosh in ze team willen hebben voor hij ergens tekent.
Wat betekent?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:39 schreef Steve2907 het volgende:
Ik denk dat Pierce en Nowitzki hun player option gaan nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |