abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76583662
Iverson en McGrady horen er zeker niet bij. Vince Carter met zijn 39% ook niet. Die redden het puur op hun naam.

Je hebt gelijk dat sommige spelers er sowieso al wel bij komen. Ik heb ook enorm saai gestemd. Had achteraf gewoon lekker lomp Ben Wallace of Shaq moeten doen. Die zou ik gewoon graag zien spelen, maar ze verdienen het allebei sowieso niet.

Dan ben ik in principe net zo slecht als de Iverson en McGrady stemmers, maar dat boeit me niet zo.

Marion doet het oké, maar zijn stats zijn nog maar 60% van wat het vroeger was.

http://basketball.about.c(...)verson-all-stars.htm
Zo heb ik ook gestemd, maar Paul ipv McGrady, Duncan ipv Nowitzki, al verdient die het ook.
Rondo i.p.v. Iverson. Garnett toch maar gedaan, maar twijfelde wel. Sommige posities is gewoon lastig kiezen, alternatief voor Stoudemire is er bijvoorbeeld nauwelijks. Of Jefferson het haalt weet ik niet, hij is nog geen all-star, zijn stats zijn wel mooi, 20/10.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:05:51 #252
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_76584026
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:56 schreef dennis00 het volgende:
Iverson en McGrady horen er zeker niet bij. Vince Carter met zijn 39% ook niet. Die redden het puur op hun naam.

Je hebt gelijk dat sommige spelers er sowieso al wel bij komen. Ik heb ook enorm saai gestemd. Had achteraf gewoon lekker lomp Ben Wallace of Shaq moeten doen. Die zou ik gewoon graag zien spelen, maar ze verdienen het allebei sowieso niet.

Dan ben ik in principe net zo slecht als de Iverson en McGrady stemmers, maar dat boeit me niet zo.

Marion doet het oké, maar zijn stats zijn nog maar 60% van wat het vroeger was.

http://basketball.about.c(...)verson-all-stars.htm
Zo heb ik ook gestemd, maar Paul ipv McGrady, Duncan ipv Nowitzki, al verdient die het ook.
Rondo i.p.v. Iverson. Garnett toch maar gedaan, maar twijfelde wel. Sommige posities is gewoon lastig kiezen, alternatief voor Stoudemire is er bijvoorbeeld nauwelijks. Of Jefferson het haalt weet ik niet, hij is nog geen all-star, zijn stats zijn wel mooi, 20/10.
Sja .. wat ik doe is ook best wel fout, ja.

Sommige sterren horen er gewoon in. Zelfs als ze misschien niet zo geweldig spelen (Gasol).

Jefferson verdient, en ook dat is niet zo correct, een selectie op basis van zijn carrière. Was bij de Nets goed, maar toen geen all-star? De ploeg met Kidd, Kittles, Jefferson en K-Mart was geweldig!

Wade wordt ook wel gekozen. Daar hoef ik echt niet op te stemmen. James & Bryant zijn zekere keuzes.

Enige die een beetje in de buurt van Stoudemire komt is denk ik Bynum. In het oosten verdient Perkins het misschien een beetje, maar de stemmen gaan daar naar J. O'Neal? Natuurlijk naar Howard! Hoe kon ik dat nou vergeten?

Oh ja, op NBA.com stond recent een artikel over de C's. Dat geen enkele speler genoemd werd als all-star, als topper. Rondo niet, Allen niet, Pierce niet en KG niet. Maar, ze zijn wél een topteam aldus de schrijver van het stuk. En ja, uiteindelijk gaat het niet om welke ploeg heeft de beste spelers, maar welke ploeg is het beste team. Boston is ongetwijfeld een titelkandidaat. Mits iedereen fit is.

[ Bericht 5% gewijzigd door Barca op 08-01-2010 23:13:54 ]
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_76599668
Lakers
pi_76604298
Bryant 32 pts: 14/37
Roy 32 pts: 9/11

Wat een verschil zeg
You can trust me, trust nobody...
  Redactie Sport zaterdag 9 januari 2010 @ 22:58:03 #255
218273 crew  JayJay8
pi_76615912
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:15 schreef Neroje het volgende:
Bryant 32 pts: 14/37
Roy 32 pts: 9/11

Wat een verschil zeg
Slaat echt werkelijk nergens op dat Kobe 37!!!!!! keer schiet in een wedstrijd.
De Blazers spelen zonder hun 2 eeste centers. Geef die f*cking ballen gewoon inside.
pi_76616151
The Lakers were whistled for 24 personal fouls and the Blazers attempted 39 free throws, converting 32 of them; by comparison, the Blazers committed 15 fouls and the Lakers attempted 10 free throws, making 5.

Roy alleen al had meer FT's dan het gehele Lakers-team bij elkaar

Streak of 9 en we blijven doortellen
  zaterdag 9 januari 2010 @ 23:11:20 #257
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_76616407
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:58 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

Slaat echt werkelijk nergens op dat Kobe 37!!!!!! keer schiet in een wedstrijd.
Da's geen uitzondering volgens mij.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Redactie Sport zondag 10 januari 2010 @ 11:26:43 #258
218273 crew  JayJay8
pi_76625545
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:11 schreef popolon het volgende:

[..]

Da's geen uitzondering volgens mij.
37 is wel iets hoger dan zn gemiddelde
pi_76627002
TVP
's Avonds een man, overdags rustig an
  zondag 10 januari 2010 @ 15:36:39 #260
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_76636303
Losing streak van de Pistons begint nu toch wel vervelend te worden, 12 op rij.

Toch heb ik hoop, voor over een paar jaar.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_76642045
Heeft Detroit mogelijkheden in de zomer? Enige hoop dat het enkele building blocks kan aanschaffen? Genoeg capspace?
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
pi_76642435
Ze hebben hun geld uitgegeven aan de Gordons en Villanuevas van deze wereld. Erg veel ruimte zullen ze dus niet hebben.
pi_76643331
12 op rij, *gniffel gniffel*.
New Jersey Nets valt ook nog steeds enorm tegen, echt bizar.
Dat wordt wel een prachtige 2010 kandidaat met een #1 pick zeg
Ze hebben al leuke spelers voor 2010, maar genoeg ruimte voor 2 MAX players, http://hoopshype.com/salaries/new_jersey.htm.

Devon Harris
#1 pick 2010
Lebron James
Chris Bosh
Brook Lopez

Maar Miami kan ook heel leuk worden. Detroit kon ook leuk worden. In mijn 2k9 dynasty ging Lebron James naar de Pistons Ze waren #1 in de NBA toen.
  zondag 10 januari 2010 @ 18:30:50 #264
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_76643658
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:51 schreef Os__ het volgende:
Heeft Detroit mogelijkheden in de zomer? Enige hoop dat het enkele building blocks kan aanschaffen? Genoeg capspace?
Er is niet veel, wel wat. Ach het werd al verwacht, dit team is niet om snel succes te hebben maar om iets op te bouwen. Volgend seizoen zou al stukken beter moeten gaan. Zie Prince/Hamilton nog wel getrade worden dus er kan nog van alles gebeuren in de zomer.

De meeste games zijn close losses dus zo slecht zijn ze niet.
pi_76644026
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:22 schreef dennis00 het volgende:
12 op rij, *gniffel gniffel*.
New Jersey Nets valt ook nog steeds enorm tegen, echt bizar.
Dat wordt wel een prachtige 2010 kandidaat met een #1 pick zeg
Ze hebben al leuke spelers voor 2010, maar genoeg ruimte voor 2 MAX players, http://hoopshype.com/salaries/new_jersey.htm.

Devon Harris
#1 pick 2010
Lebron James
Chris Bosh
Brook Lopez

Maar Miami kan ook heel leuk worden. Detroit kon ook leuk worden. In mijn 2k9 dynasty ging Lebron James naar de Pistons Ze waren #1 in de NBA toen.
Als er iemand tegenvalt dit seizoen is het Devin Harris wel. Tsjezus, hoe ver is hij verwijdert van een allstar spot in tegenstelling tot vorig seizoen? Nou kunnen teams zich wel volledig op hem instellen, de enige die iets off the dribble kan creeeren.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
  zondag 10 januari 2010 @ 20:14:14 #266
30220 Barca
pi_76648962
Hamilton & Prince. Kunnen die alleen vertrekken bij een trade of kunnen die ook op een andere manier naar (een) andere club(s)?

1. Is er bij de Pistons na een vertrek van Hamilton en Prince nog wel een waardige supportingcast voor (een) topper(s)?
2. Welke club(s) is/zijn er in staat om Hamilton en Prince te betalen?
3. Waar willen Hamilton en Prince naar toe?
4. Welke mogelijkheden heeft Detroit in de zomer als het Hamilton en Prince houdt ten aanzien van free agents?
  zondag 10 januari 2010 @ 20:24:47 #267
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_76649543
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:14 schreef Barca het volgende:
Hamilton & Prince. Kunnen die alleen vertrekken bij een trade of kunnen die ook op een andere manier naar (een) andere club(s)?

1. Is er bij de Pistons na een vertrek van Hamilton en Prince nog wel een waardige supportingcast voor (een) topper(s)?
2. Welke club(s) is/zijn er in staat om Hamilton en Prince te betalen?
3. Waar willen Hamilton en Prince naar toe?
4. Welke mogelijkheden heeft Detroit in de zomer als het Hamilton en Prince houdt ten aanzien van free agents?
Teams moeten hun salaris kunnen ophoesten, Prince heeft nog 1 jaar, Rip nog een paar.

Met Jerebko, Daye en Summers heb je zeker genoeg talent om iets leuks neer te zetten.
  zondag 10 januari 2010 @ 20:29:18 #268
30220 Barca
pi_76649780
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:24 schreef popolon het volgende:

[..]

Teams moeten hun salaris kunnen ophoesten, Prince heeft nog 1 jaar, Rip nog een paar.

Met Jerebko, Daye en Summers heb je zeker genoeg talent om iets leuks neer te zetten.
Welke teams kunnen die salarissen ophoesten?
  zondag 10 januari 2010 @ 20:39:49 #269
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_76650398
Na dit seizoen? Heel wat. Maar die gaan eerst voor de grote jongens als James, Bosh etc.

FA lijst 2010: http://sports.espn.go.com/nba/news/story?page=FreeAgents-09-10
pi_76650756
Prince is tot 2011, Hamilton tot 2013 (pijnlijk).
Maar Hamilton heeft gewoon geen goed contract, nou ja, het is maar van welke kant je het bekijkt.
  zondag 10 januari 2010 @ 21:14:05 #271
30220 Barca
pi_76652693
Leuke lijst ... Ray Allen, Paul Pierce, LeBron James, Dirk Nowitzki, Kobe Bryant, Jermaine O'Neal, Dwayne Wade, Amar'e Stoudemire, Manu Ginobili, Richard Jefferson, Carloz Boozer.
pi_76654047
Als spelers massaal besluiten niet te verlengen, dan zullen er echt wel spelers in de problemen komen. Er zijn namelijk maar enkele clubs met cap-space...

de andere clubs kunnen dan maximaal MLE bieden?

Update: Richard Jefferson klopt trouwens niet volgens http://hoopshype.com/salaries/san_antonio.htm. Nvm, heet iets te maken met ETA. Volgens mij Early Termination Option, weet ook niet wat dat precies is, maar hij kan dus wss wel 2010 free agent worden.

[ Bericht 23% gewijzigd door dennis00 op 10-01-2010 21:49:02 ]
  Redactie Sport zondag 10 januari 2010 @ 22:39:16 #273
218273 crew  JayJay8
pi_76658658
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:14 schreef Barca het volgende:
Leuke lijst ... Ray Allen, Paul Pierce, LeBron James, Dirk Nowitzki, Kobe Bryant, Jermaine O'Neal, Dwayne Wade, Amar'e Stoudemire, Manu Ginobili, Richard Jefferson, Carloz Boozer.
Kobe zal zn contract wel verlengen..
  Redactie Sport zondag 10 januari 2010 @ 22:40:07 #274
218273 crew  JayJay8
pi_76658709
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:33 schreef dennis00 het volgende:
Als spelers massaal besluiten niet te verlengen, dan zullen er echt wel spelers in de problemen komen. Er zijn namelijk maar enkele clubs met cap-space...

de andere clubs kunnen dan maximaal MLE bieden?

Update: Richard Jefferson klopt trouwens niet volgens http://hoopshype.com/salaries/san_antonio.htm. Nvm, heet iets te maken met ETA. Volgens mij Early Termination Option, weet ook niet wat dat precies is, maar hij kan dus wss wel 2010 free agent worden.
MLE, LLE(veteranen minimum) of sign and trades
pi_76659735
6 game win streak. Dat voelt retegoed ondanks een belachelijk slechte 3e kwart. De Hornets hebben nog geen enkele wedstrijd met meer dan 10 punten gewonnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')