abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 november 2009 @ 14:11:57 #51
67205 Colplay
How you doin??
pi_75055069
Was al aan het kijken, maar moeten ze echt alle tien jaar in de NBA gespeeld hebben? Dan kom ik even snel tot dit lijstje:

O'Neal, Bryant, Iverson, Duncan, Garnett, Pierce, Nash, Nowitzki, Boozer en Carter.

Eerste acht zijn zonder twijfel beter dan McGrady, andere twee vind ik ook beter. En dan heb ik dus spelers als LeBron, Wade, Paul, Anthony, Parker, Ginobili e.d. buiten beschouwing gelaten, omdat die nog geen tien jaar in de NBA spelen, al denk ik dat ze meer wedstrijden gespeeld hebben dan T-Mac de laatste tien jaar. Als je al die spelers mee gaat nemen kom je dik boven de twintig uit denk ik.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  Redactie Sport vrijdag 27 november 2009 @ 14:15:08 #52
218273 crew  JayJay8
pi_75055184
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:09 schreef dennis00 het volgende:
Ik denk aan zo'n top10:
Shaq, Duncan, Bryant, James, Garnett, Nash, Kidd, Nowitzki, McGrady, Iverson (willekeurige volgorde)
Wade, mijn held zou ik er ook graag inzetten.

Hier ben ik het mee eens ja! Misschien Wade ipv Nash
  Redactie Sport vrijdag 27 november 2009 @ 14:16:51 #53
218273 crew  JayJay8
pi_75055244
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:11 schreef Colplay het volgende:
Was al aan het kijken, maar moeten ze echt alle tien jaar in de NBA gespeeld hebben? Dan kom ik even snel tot dit lijstje:

O'Neal, Bryant, Iverson, Duncan, Garnett, Pierce, Nash, Nowitzki, Boozer en Carter.

Eerste acht zijn zonder twijfel beter dan McGrady, andere twee vind ik ook beter. En dan heb ik dus spelers als LeBron, Wade, Paul, Anthony, Parker, Ginobili e.d. buiten beschouwing gelaten, omdat die nog geen tien jaar in de NBA spelen, al denk ik dat ze meer wedstrijden gespeeld hebben dan T-Mac de laatste tien jaar. Als je al die spelers mee gaat nemen kom je dik boven de twintig uit denk ik.
Meen je dit nou echt?
  vrijdag 27 november 2009 @ 14:18:37 #54
67205 Colplay
How you doin??
pi_75055301
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:09 schreef dennis00 het volgende:
Ik denk aan zo'n top10:
Shaq, Duncan, Bryant, James, Garnett, Nash, Kidd, Nowitzki, McGrady, Iverson (willekeurige volgorde)
Wade, mijn held zou ik er ook graag inzetten.
Als je deze spelers ook mag kiezen dan hoort Wade echt wel bij de top 10. Kampioenschap gewonnen en leidt zijn ploeg elk jaar alleen naar de play-offs. Wade is niet te vergelijken met McGrady, Wade is zoveel beter.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  vrijdag 27 november 2009 @ 14:24:46 #55
67205 Colplay
How you doin??
pi_75055506
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:16 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

Meen je dit nou echt?
Nash 2x MVP is toch wel beter dan T-Mac, dat is toch geen vraag meer? Kijk hoe Nash zijn ploeggenoten beter maakt en zijn ploeg laat spelen. Vergelijk dat met de prestaties van McGrady. Tuurlijk scoort McGrady meer, maar daar houdt het ook mee op.

Parker, 3 titels, goede cijfers en een finals MVP.

Ginobili is niet beter dan McGrady nee, dat ben ik met je eens. Maar Billups? Yao?

En als je naar de lichting Wade/LeBron gaat kijken, dan denk ik ook aan Anthony, Paul.

Zoals gezegd is Boozer een twijfelgeval voor me, maar qua carriere voor mij wel gelijkwaardig. McGrady meer punten, Boozer meer succes als teamspeler.
  Redactie Sport vrijdag 27 november 2009 @ 14:33:12 #56
218273 crew  JayJay8
pi_75055809
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:24 schreef Colplay het volgende:

[..]

Nash 2x MVP is toch wel beter dan T-Mac, dat is toch geen vraag meer? Kijk hoe Nash zijn ploeggenoten beter maakt en zijn ploeg laat spelen. Vergelijk dat met de prestaties van McGrady. Tuurlijk scoort McGrady meer, maar daar houdt het ook mee op.

Parker, 3 titels, goede cijfers en een finals MVP.

Ginobili is niet beter dan McGrady nee, dat ben ik met je eens. Maar Billups? Yao?

En als je naar de lichting Wade/LeBron gaat kijken, dan denk ik ook aan Anthony, Paul.

Zoals gezegd is Boozer een twijfelgeval voor me, maar qua carriere voor mij wel gelijkwaardig. McGrady meer punten, Boozer meer succes als teamspeler.
T-Mac zn 2002-2003 seizoen is beter dan allebei de MVP seizoenen van Nash. 32 punten, 6,5 rebounds, 5,5 assist. T-Mac scoort niet alleen, een van de betere rebounders op zijn positie en een heel goede playmaker. En T-Mac was in zn Orlando jaren een veel en veel betere verdediger dan Nash ooit is geweest.

Parker 3 titels met Tim Duncan ja, die finals MVP leuk ja maar Tim Duncan was nog steeds de beste en belangrijkste speler van dat team.

Billups is een van mn favoriete spelers maar is zeker niet beter dan T-Mac.
  vrijdag 27 november 2009 @ 15:07:04 #57
67205 Colplay
How you doin??
pi_75057158
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:33 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

T-Mac zn 2002-2003 seizoen is beter dan allebei de MVP seizoenen van Nash. 32 punten, 6,5 rebounds, 5,5 assist. T-Mac scoort niet alleen, een van de betere rebounders op zijn positie en een heel goede playmaker. En T-Mac was in zn Orlando jaren een veel en veel betere verdediger dan Nash ooit is geweest.

Parker 3 titels met Tim Duncan ja, die finals MVP leuk ja maar Tim Duncan was nog steeds de beste en belangrijkste speler van dat team.

Billups is een van mn favoriete spelers maar is zeker niet beter dan T-Mac.
Dat seizoen was extreem goed ja, maar het is ook de speler die uitgekotst werd door de fans van de Raptors, die toegaf zijn laatste jaar in Orlando zich bewust niet voor 100 procent heeft ingezet en door blessures niet heel veel gespeeld heeft in Houston. En waar zijn ploeg pas in de eerste play-offs zonder hem er in slagen een ronde te winnen.

Dus seizoen 2002/2003 hoort wel bij de beste tien van een speler de afgelopen 10 jaar, maar over de hele breedte ben ik niet onder de indruk van McGrady. Goede persoonlijke stats, maar weinig tot geen teamsucces. Hij motiveerde de Pistons ooit door bij een 3-1 voorsprong aan te geven dat hij blij was eindelijk eens de tweede ronde te halen om vervolgens nog drie keer op rij te verliezen en er uit te vliegen. Dus ik vind het moeilijk om McGrady echt te plaatsen. Er zijn veel spelers die nooit het topseizoen van McGrady zullen evenaren, maar wie ik over een periode van tien jaar wel beter vindt dan McGrady.
pi_75057295
Maar datzelfde kun je zeggen over Vince Carter.
  vrijdag 27 november 2009 @ 15:17:43 #59
67205 Colplay
How you doin??
pi_75057579
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 15:10 schreef dennis00 het volgende:
Maar datzelfde kun je zeggen over Vince Carter.
Ben ik met je eens, daarom ook dat ik die op gevoel boven McGrady had gezet, zonder me er echt in te verdiepen, maar je kan zeker ook voor McGrady kiezen.
pi_75061357
Vince Carter > Tracy McGrady

Vince heeft na die wanvertoning in Toronto zich beeldig gedragen. In een slecht Nets-team hield hij zijn kop dicht en bleef hij goed spelen. Hij is een teamspeler geworden, T-Mac is dat nooit echt geweest. En wat McGrady afgelopen jaar in Houston deed (zelf tot een operatie besluiten om een trade te blocken) is echt beneden alle peil.
  vrijdag 27 november 2009 @ 18:50:37 #61
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_75064274
Carter, McGrady, Marbury en Francis zijn allemaal van die spelers in de marge. Leuke plays/dunks kunnen ze maken, maar als ze spelen met de grote jongens zijn ze gewoon niet goed genoeg. Plus het zijn geen winaarstypes, wat bijvoorbeeld Parker, Duncan en Gino alleen al bij de Spurs wel zijn.

Ik heb liever een Richard Hamilton of Billups die met veel minder show gewoon kampioen worden terwijl bovengenoemde dan allang met vakantie zijn.
pi_75068256
Carter, McGrady, Marbury, Francis en ook Allen Iverson (ondanks dat hij de play-offs haalde)
Bij hun heb ik ook zeker het gevoel dat ze inderdaad winnaarsmentaliteit missen, ondanks ze nooit met een Shaq of Duncan hebben mogen spelen.
  zaterdag 28 november 2009 @ 16:24:54 #63
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_75086657
Zeven op rij verloren. Drie basisspelers met blessures en dan nog steeds bijna weten te winnen.

Pistons nu met twee of drie rookie starters soms.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_75086805
En ze begonnen zo goed
Er was ook wel een klein verschil in FG%.
  zaterdag 28 november 2009 @ 16:36:32 #65
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_75086981
Ach ja, het is ok. Ze beginnen helemaal opnieuw.

Cavs en de Bulls vragen zich af of dit dezelfde Ben Wallace is die toen voor hun speelde. Ben speelt nu weer als vijf jaar geleden.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_75087115
Dat viel mij ook op! Rebounds e.d. gaan erg lekker! Had al een topic gemaakt op het realgm.com Pistons forum om te vragen hoe het ging met Ben Wallace. Had ook jou kunnen vragen.

Ben Gordon heeft mijn hart gewonnen tijdens de play-offs. Charlie Villanueva moet ik nog maar zien. Hij heeft ook niet een erg indrukwekkende FG%, hij averaged 15ppg terwijl ik hem best vaak in de 30 heb gezien tijdens een game.

Nou jah, volgend jaar komt Bosh naar Miami Heat en dan hebben we een nieuwe contender. Wade zei deze week dat hij liever met Howard speelde, dan met Lebron. Is erg begrijpelijk natuurlijk. Howard-Wade zou de nieuwe Shaq-Bryant zijn.
  zaterdag 28 november 2009 @ 16:48:45 #67
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_75087312
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:41 schreef dennis00 het volgende:
Dat viel mij ook op! Rebounds e.d. gaan erg lekker! Had al een topic gemaakt op het realgm.com Pistons forum om te vragen hoe het ging met Ben Wallace. Had ook jou kunnen vragen.
Dus dat was jij toch?

CV moet duidelijk nog los komen maar Jerebko en Daye draaien nu al goed mee, Jerebko gisteren zelfs topscorer met 22.
pi_75089534
Ja, dat was ik

Als de Nets van de Lakers winnen, dan hebben ze niet de gedeelde slechtste start in de NBA geschiedenis. Als ze daarna van Dallas verliezen hebben ze een nieuw record gezet.

Gelukkig hebben de Nets hun #1 pick wel.
  maandag 30 november 2009 @ 11:22:22 #69
67205 Colplay
How you doin??
pi_75137366
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:36 schreef popolon het volgende:
Ach ja, het is ok. Ze beginnen helemaal opnieuw.

Cavs en de Bulls vragen zich af of dit dezelfde Ben Wallace is die toen voor hun speelde. Ben speelt nu weer als vijf jaar geleden.
Wallace is wel een verrassing ja, benieuwd hoe lang hij het volhoudt met zijn leeftijd.

Qua cijfers is het spel niet beter dan in zijn Chicago-periode hoor. vooral bij Cleveland heeft hij minder gespeeld.
pi_75149090
Damn!
Ik verlies de FG % op 0,01%,de Pts categorie op 2 punten en de turnovers op 1 stuk......nu dus 3-6 verloren ipv 6-3 winnen.
pi_75150776
Ben jij The Fighters?
Ik weet het ook niet
pi_75151392
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:43 schreef Dunckie het volgende:
Ben jij The Fighters?
Yup. Gefeli btw!
pi_75153044
dank je. Ik vond het niet zo erg....
Ik weet het ook niet
pi_75199244
http://www.autoblog.nl/ar(...)allers-in-de-schaduw

Hoewel het een godsgruwelijk lelijk ding is, maakt Andersen zich nog meer een cultheld
  woensdag 2 december 2009 @ 09:33:42 #75
67205 Colplay
How you doin??
pi_75203154
Vifj geblokte schoten vannacht helpt natuurlijk ook weer.

Verder winnen de Knicks van de Suns. En dik ook. Toch wel een complete verrassing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')