quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:09 schreef dennis00 het volgende:
Ik denk aan zo'n top10:
Shaq, Duncan, Bryant, James, Garnett, Nash, Kidd, Nowitzki, McGrady, Iverson (willekeurige volgorde)
Wade, mijn held zou ik er ook graag inzetten.
Meen je dit nou echt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:11 schreef Colplay het volgende:
Was al aan het kijken, maar moeten ze echt alle tien jaar in de NBA gespeeld hebben? Dan kom ik even snel tot dit lijstje:
O'Neal, Bryant, Iverson, Duncan, Garnett, Pierce, Nash, Nowitzki, Boozer en Carter.
Eerste acht zijn zonder twijfel beter dan McGrady, andere twee vind ik ook beter. En dan heb ik dus spelers als LeBron, Wade, Paul, Anthony, Parker, Ginobili e.d. buiten beschouwing gelaten, omdat die nog geen tien jaar in de NBA spelen, al denk ik dat ze meer wedstrijden gespeeld hebben dan T-Mac de laatste tien jaar. Als je al die spelers mee gaat nemen kom je dik boven de twintig uit denk ik.
Als je deze spelers ook mag kiezen dan hoort Wade echt wel bij de top 10. Kampioenschap gewonnen en leidt zijn ploeg elk jaar alleen naar de play-offs. Wade is niet te vergelijken met McGrady, Wade is zoveel beter.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:09 schreef dennis00 het volgende:
Ik denk aan zo'n top10:
Shaq, Duncan, Bryant, James, Garnett, Nash, Kidd, Nowitzki, McGrady, Iverson (willekeurige volgorde)
Wade, mijn held zou ik er ook graag inzetten.
Nash 2x MVP is toch wel beter dan T-Mac, dat is toch geen vraag meer? Kijk hoe Nash zijn ploeggenoten beter maakt en zijn ploeg laat spelen. Vergelijk dat met de prestaties van McGrady. Tuurlijk scoort McGrady meer, maar daar houdt het ook mee op.quote:
T-Mac zn 2002-2003 seizoen is beter dan allebei de MVP seizoenen van Nash. 32 punten, 6,5 rebounds, 5,5 assist. T-Mac scoort niet alleen, een van de betere rebounders op zijn positie en een heel goede playmaker. En T-Mac was in zn Orlando jaren een veel en veel betere verdediger dan Nash ooit is geweest.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:24 schreef Colplay het volgende:
[..]
Nash 2x MVP is toch wel beter dan T-Mac, dat is toch geen vraag meer? Kijk hoe Nash zijn ploeggenoten beter maakt en zijn ploeg laat spelen. Vergelijk dat met de prestaties van McGrady. Tuurlijk scoort McGrady meer, maar daar houdt het ook mee op.
Parker, 3 titels, goede cijfers en een finals MVP.
Ginobili is niet beter dan McGrady nee, dat ben ik met je eens. Maar Billups? Yao?
En als je naar de lichting Wade/LeBron gaat kijken, dan denk ik ook aan Anthony, Paul.
Zoals gezegd is Boozer een twijfelgeval voor me, maar qua carriere voor mij wel gelijkwaardig. McGrady meer punten, Boozer meer succes als teamspeler.
Dat seizoen was extreem goed ja, maar het is ook de speler die uitgekotst werd door de fans van de Raptors, die toegaf zijn laatste jaar in Orlando zich bewust niet voor 100 procent heeft ingezet en door blessures niet heel veel gespeeld heeft in Houston. En waar zijn ploeg pas in de eerste play-offs zonder hem er in slagen een ronde te winnen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:33 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
T-Mac zn 2002-2003 seizoen is beter dan allebei de MVP seizoenen van Nash. 32 punten, 6,5 rebounds, 5,5 assist. T-Mac scoort niet alleen, een van de betere rebounders op zijn positie en een heel goede playmaker. En T-Mac was in zn Orlando jaren een veel en veel betere verdediger dan Nash ooit is geweest.
Parker 3 titels met Tim Duncan ja, die finals MVP leuk ja maar Tim Duncan was nog steeds de beste en belangrijkste speler van dat team.
Billups is een van mn favoriete spelers maar is zeker niet beter dan T-Mac.
Ben ik met je eens, daarom ook dat ik die op gevoel boven McGrady had gezet, zonder me er echt in te verdiepen, maar je kan zeker ook voor McGrady kiezen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:10 schreef dennis00 het volgende:
Maar datzelfde kun je zeggen over Vince Carter.
Dus dat was jij toch?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:41 schreef dennis00 het volgende:
Dat viel mij ook op! Rebounds e.d. gaan erg lekker! Had al een topic gemaakt op het realgm.com Pistons forum om te vragen hoe het ging met Ben Wallace. Had ook jou kunnen vragen.
Wallace is wel een verrassing ja, benieuwd hoe lang hij het volhoudt met zijn leeftijd.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:36 schreef popolon het volgende:
Ach ja, het is ok. Ze beginnen helemaal opnieuw.
Cavs en de Bulls vragen zich af of dit dezelfde Ben Wallace is die toen voor hun speelde.Ben speelt nu weer als vijf jaar geleden.
Yup. Gefeli btw!quote:Op maandag 30 november 2009 17:43 schreef Dunckie het volgende:
Ben jij The Fighters?
quote:Sixers president Ed Stefanski announced the signing Wednesday on the team's Web site. Iverson is expected to make his debut Monday against the Denver Nuggets.
The 37-year-old Iverson announced his retirement last week after an ill-fated stint with the Memphis Grizzlies.
Hier moet wel iets te vinden zijn denk ik..quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:35 schreef dennis00 het volgende:
Ja, is echt naar zeg. Maar het is wel indrukwekkend inderdaad.
Ik zou weleens statistieken willen zien, hoe vaak spelers als Wade, Lebron en Bryant nu een wedstrijd beslissen met een schot in de laatste 2 seconden, maar dan in FG% met aantal FGA.
Hahaquote:Op zondag 6 december 2009 05:30 schreef popolon het volgende:
En Afflalo doet het bijzonder goed.Go go Denver Pistons.
Die heeft het geluk ook echt niet mee, maar zn knieschijf dus gebroken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |