Ja, maar kampioen worden ze niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef dennis00 het volgende:
Op http://sports.yahoo.com/video/ en dan Y: NBA Coverage zeggen ze dat Lakers en Celtics zonder Bryant en Garnett de play-offs niet zouden halen.
Ik denk echt dat de Lakers zonder Bryant nu de play-offs wel zouden halen en Boston Celtics misschien ook wel.
7 driepunters gisterenquote:
Slecht voor mijne. :pquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:04 schreef Colplay het volgende:
[..]
7 driepunters gisteren![]()
Wat goed voor mijn fantasy team
Een goede manager maakt nu eenmaal het verschil hequote:Op vrijdag 20 november 2009 15:30 schreef dennis00 het volgende:
[..]
Slecht voor mijne. :p
Jouw Fantasy-team gaat trouwens extreem goed, zonder dat je hele bijzondere spelers hebt volgens mij...
quote:Op zaterdag 21 november 2009 06:03 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
ILP werkt niet goed de laatste tijd zegWil nu Magic - Celtics opzetten en kom de hele tijd bij Nugs @ Clips uit, wat trouwens ook geen straf is. Maar het gaat om het principe
Haha ja die pick gaat naar Utah...quote:Op maandag 23 november 2009 09:23 schreef dennis00 het volgende:
Zeker nu ze kans maken op de #1 draftpick en hun unprotected draft pick voor 2010 niet meer bezitten :p
Nou inderdaad.quote:
Marbury was alleen lang niet zo goed als Iverson.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:40 schreef Dunckie het volgende:
Ik snap die hele legende om Iverson heen niet zo, het is altijd een kwezel geweest, erger nog dan Marbury. Hij verpersoonlijkt alles wat mis kan zijn met moderne basketballers.
Iverson, vooruit, die geef ik je. Maar Tracy McGrady? Die mag van mij ook per direct met pensioen.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:26 schreef dennis00 het volgende:
Allen Iverson was echt wel een held. Philledelphia in de play-offs brengen is erg netjes. Daarbij heeft Garnett ook nooit een ring gewonnen totdat hij naar de Celtics ging.
Hij is wel een redelijk me-first speler, maar hij is echt wel een legende en staat terecht samen met McGrady in alle lijsten van top-10 spelers van dit decennium.
=> http://sports.yahoo.com/n(...)ecade?urn=nba,194287
Dat hij zo populair was heeft vooral te maken met zijn manier van aanvallen. Gewoon als klein mannetje naar de ring gaan en ondanks alle klappen gewoon op staan en het opnieuw doen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:44 schreef Dunckie het volgende:
Dat hij zo populair is heeft alles te maken met de me-first 1-on-1 stats are more important than winning mentaliteit. Larry Brown heeft Iverson 1200 wedstrijden gecoached, en hij heeft hem 1200 keer horen vloeken, elke keer als hij hem wisselde. En dan hebben ze het vaak over zijn 'winnaars'mentaliteit...egoisme en asociaal gedrag vermomd als 'instelling', meer is het niet. Zwaar overgewaardeerd die gast.
Wou je zeggen dat T-Mac niet een van de 10 beste spelers van de afgelopen 10 jaar is?quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:36 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
[..]
Iverson, vooruit, die geef ik je. Maar Tracy McGrady? Die mag van mij ook per direct met pensioen.
Voor mij echt bij lange na niet. Denk niet eens top 20.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:13 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat T-Mac niet een van de 10 beste spelers van de afgelopen 10 jaar is?
Welke spelers vind je beter dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:53 schreef Colplay het volgende:
[..]
Voor mij echt bij lange na niet. Denk niet eens top 20.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |