quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:09 schreef dennis00 het volgende:
Ik denk aan zo'n top10:
Shaq, Duncan, Bryant, James, Garnett, Nash, Kidd, Nowitzki, McGrady, Iverson (willekeurige volgorde)
Wade, mijn held zou ik er ook graag inzetten.
Boozer is voor mij zo'n speler van: als er echt geen andere te bedenken valt ... Wat te denken van Ben Wallace & Rasheed Wallace? Rip Hamilton? Ray Allen? Reggie Miller? Tayshaun Prince? Chauncy Billups? Robert Horry?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:11 schreef Colplay het volgende:
O'Neal, Bryant, Iverson, Duncan, Garnett, Pierce, Nash, Nowitzki, Boozer en Carter.
Dit ging over de 10 beste spelers van de afgelopen 10 jaar, vind je echt dat de namen die je noemt daarbij horen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:19 schreef Barca het volgende:
[..]
[..]
Boozer is voor mij zo'n speler van: als er echt geen andere te bedenken valt ... Wat te denken van Ben Wallace & Rasheed Wallace? Rip Hamilton? Ray Allen? Reggie Miller? Tayshaun Prince? Chauncy Billups? Robert Horry?
Top 10 misschien niet, maar top 20 toch zeker wel. Vind ze beter dan McGrady, Carter & Iverson.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:33 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Dit ging over de 10 beste spelers van de afgelopen 10 jaar, vind je echt dat de namen die je noemt daarbij horen?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Top 10 misschien niet, maar top 20 toch zeker wel. Vind ze beter dan McGrady, Carter & Iverson.
Waarom vragen om vervolgens iemand uit te lachen? Of ben je een mug aan het dood slaan?quote:
Wat moet ik anders doen als iemand denkt dat de 2 Wallaces, Prince en Robert Horry beter zijn dan Iverson, Carter en T-Mac?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:32 schreef Barca het volgende:
[..]
Waarom vragen om vervolgens iemand uit te lachen? Of ben je een mug aan het dood slaan?
Of zeggen dat je het er mee eens bent of zeggen dat je die mening niet deelt. In ieder geval wat respect tonen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:27 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Wat moet ik anders doen als iemand denkt dat de 2 Wallaces, Prince en Robert Horry beter zijn dan Iverson, Carter en T-Mac?
Nou ken ik je niet dus je verbazing durf ik niet met zekerheid te interpreteren maar vermoed dat het is omdat McGrady, Carter & Iverson allen meer spektakel en scores laten zien.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:44 schreef JayJay8 het volgende:
Kan je me vertellen waarom je die jongens beter vind?
Ik zie je Pistons afbeelding onder je naam dus dat je Billups enzo noemt tsja..maar serieus Robert Horry?
Mee eens.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:52 schreef popolon het volgende:
Ach, Horry was niet echt bijzonder maar de momenten dat 'ie er moest staan stond 'ie er. Een van de beste clutch shooters ooit.
Ben Wallace voor Defensive Player of the Year.TMac en Carter nooit fan van geweest, vind 't niet veel bijzonders, zijn nou juist spelers die je niet ziet als je ze moet zien.
Verder is het een discussie die je niet kan winnen/verliezen.
Hoe kom je erbij? Horry was niet meer dan een roleplayer. Carter en TMac waren veel groter en echt NBA-iconen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:41 schreef Zwansen het volgende:
Lol, Horry >>>>>>> TMac en Carter samen.
Nou, nooit New Jersey Netsquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:45 schreef Elwood1802 het volgende:
Jongens, nog NBA tips hier voor vannacht (wedden op sport)?
Nou, dat ligt eraan welke games je moet voorspellen. Dit jaar Nets, vorig jaar Clippers, dit jaar Lakers, Orlando, Boston is erg makkelijk. Maar Detroit of Miami is alweer lastiger.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:59 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik hou voor mezelf de voorspellingen die ik doe bij, sta nu op 145-85 ofzo. Er is vaak echt niks van te zeggen. Als alles duidt op een overwinning voor X, speelt Y ineens goed, enzovoorts. Gast die vaak op m'n site reageert is overigens een stuk beter, die haalt de 75 procent geloof ik.
Wat dacht je van het wos-topic?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:45 schreef Elwood1802 het volgende:
Jongens, nog NBA tips hier voor vannacht (wedden op sport)?
Ik hoop voor je dat je nooit een wedstrijd in de Nederlandse manneneredivisie ziet. De vrouweneredivisie is niet veel beter trouwens.quote:Op zondag 13 december 2009 04:52 schreef Multiply het volgende:
Wat zijn de scheidsrechters bij de Lakers slecht zeg.. niet vaak zo slecht gezien in de NBA.
Ik zie regelmatig een wedstrijd in de Nederlandse eredivisie. De scheidsrechters zijn dan op hetzelfde niveau als de scheidsrechters van vannacht.quote:Op zondag 13 december 2009 10:33 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je nooit een wedstrijd in de Nederlandse manneneredivisie ziet. De vrouweneredivisie is niet veel beter trouwens.
Om te huilen dus! Ik ben er voor om alle refs een blok beton om hun nek te binden en ze dan vanuit een vliegtuig of heli in de oceaan te smijten!quote:Op zondag 13 december 2009 16:21 schreef Multiply het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig een wedstrijd in de Nederlandse eredivisie. De scheidsrechters zijn dan op hetzelfde niveau als de scheidsrechters van vannacht.
Lakers hebben zeker weer een keer verloren vannacht?quote:Op zondag 13 december 2009 16:21 schreef Multiply het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig een wedstrijd in de Nederlandse eredivisie. De scheidsrechters zijn dan op hetzelfde niveau als de scheidsrechters van vannacht.
Valt ook wel weer mee...quote:Op maandag 14 december 2009 01:09 schreef popolon het volgende:
Tja geen geheim natuurlijk dat de refs niet best zijn, is al jaren zo. Maar de 'grote jongens' mogen daar niet echt om klagen, vaak is het in hun voordeel.
Dat heb je inderdaad niet gezegd nee dat klopt. Maar vond het alleen opvallendquote:Op maandag 14 december 2009 13:41 schreef Multiply het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat de Lakers hebben verloren door de scheidsrechters? Het was gewoon heel slecht aan beide kanten. Ik vind de scheidsrechters in de NBA normaal niet zo dramatisch hoor.
Ze moeten 's wat doen aan dat voting systeemquote:Op maandag 14 december 2009 16:40 schreef popolon het volgende:
In the first balloting for the NBA All-Star team, McGrady is on pace to start for the Western Conference, despite not playing a game since last February.
Heel China zit op TMac te stemmen.
Dit zou heel goed zijn ja!quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:24 schreef Dunckie het volgende:
Dat maakt allemaal geen bal uit, het belangrijkst bij een scheidsrechter is a) spelregelkennis en b) 'feeling' voor de wedstrijd en begrip voor hoe spelers reageren als ze stijf staan van de adrenaline.
Voor de rest kun je fluiten niet op een cursus leren, je kunt na elke wedstrijd evalueren met je collega's, en het zou verstandig zijn om ook eens aan spelers te vragen hoe ze het vinden gaan. Jammer genoeg doen ze dat laatste niet of nauwelijks, of ze trekken zich er niks van aan. Je merkt onmiddelijk dat de aangenamere personen vaak ook de betere scheidsen zijn.
Nog meer cursussen van de nbb helpt echt geen biet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |