Denk niet dat Portland dat zou doen...quote:Op woensdag 16 december 2009 08:49 schreef Dunckie het volgende:
Zou me niet verbazen als McGrady binnenkort wordt getrade, hij krijgt opeens speeltijd, meestal een goede indicator. Misschien naar Portland voor Andre Miller + nog wat? Portland heeft dan komende zomer een geweldige trade-asset, en ze zijn van het tot dusver mislukte Miller-experiment af. Het had er toch al de schijn van dat ze Miller gesigned hadden om hun capspace veilig te stellen. Andere optie: 3-team deal met GS en POR?
Iemand nog andere opties?
Ja hoor, zal er straks even naa rkijken.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:19 schreef popolon het volgende:
Hey mitt, kun je die '4 moves per week' er niet uit rammen?Ik vind fantasy sports juist leuk als ik lekker kan uitproberen met spelers.
Ze bespreken zaken wel, maar het wordt niet beter!quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:24 schreef Dunckie het volgende:
Dat maakt allemaal geen bal uit, het belangrijkst bij een scheidsrechter is a) spelregelkennis en b) 'feeling' voor de wedstrijd en begrip voor hoe spelers reageren als ze stijf staan van de adrenaline.
Voor de rest kun je fluiten niet op een cursus leren, je kunt na elke wedstrijd evalueren met je collega's, en het zou verstandig zijn om ook eens aan spelers te vragen hoe ze het vinden gaan. Jammer genoeg doen ze dat laatste niet of nauwelijks, of ze trekken zich er niks van aan. Je merkt onmiddelijk dat de aangenamere personen vaak ook de betere scheidsen zijn.
Nog meer cursussen van de nbb helpt echt geen biet.
Jaja. Done.quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:20 schreef popolon het volgende:
Mitt![]()
Ha, Cetics verliezen in crunch time. Mooi.
Nou vooruit, kom je niet slecht mee weg.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:23 schreef mitt het volgende:
[..]
Jaja. Done.
Doe me trouwens een trade offer met Turkoglu
De Nuggets doen wat terug, met dank aan Melo. De rest loopt er maar bij.quote:Op zondag 20 december 2009 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
61-43 HT voor de Grizzlies.
Ben benieuwd of ze dit nog kunnen ombuigen...
En toen werd het een 20-20 game voor Randolph.. pfoehquote:Op zondag 20 december 2009 23:52 schreef D-Wade het volgende:
Z-Bo domineert wel hard onder de borden, 20-19 na 3 kwarten tegen big guys als K-mart en Birdman.....
Ja, lijkt er wel op.quote:Op maandag 21 december 2009 00:23 schreef D-Wade het volgende:
Wade begint 1-5 FG, misschien toch teveel last van ze rug.
32-24 zelfsquote:Op zondag 20 december 2009 23:58 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
En toen werd het een 20-20 game voor Randolph.. pfoeh
Mentale knak de komende wedstrijden?quote:Op dinsdag 22 december 2009 05:41 schreef popolon het volgende:
Bijna een NBA record: De Bulls geven een 35 (!) pts voorsprong weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |