1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Lapo Ontwijkend Gedragquote:
dat deed ik toenstraks ook niet, en niemand die voor mijquote:Op woensdag 18 november 2009 15:46 schreef Cat22 het volgende:
MrS ontwijkt zijn verantwoordelijkheid niet.
maar toen was het juist een LaPo-hunt...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:48 schreef Ynske het volgende:
d
[..]
dat deed ik toenstraks ook niet, en niemand die voor mijde
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Eerst thee over mijn printjes die opgestuurd moeten worden en toen mijn halve duim er af en bloedden over de nieuwe printjes. Het is niet eens vrijdag de 13e
ah, hoe moet je nou de avond doorkomen?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:53 schreef MrSubtle het volgende:
oh-oh, even her-post: er is geen boekje in de post vandaag
Ohjee!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Eerst thee over mijn printjes die opgestuurd moeten worden en toen mijn halve duim er af en bloedden over de nieuwe printjes. Het is niet eens vrijdag de 13e
Er lag wel een briefje in de bus "als je zo lomp doet tegen mijn collega's komt de rest van je post ook niet aan voortaan" ... snap ook niet waar dat op sloegquote:
ja, die zitten nu zelf te genieten van je aantekeningen lezenquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Er lag wel een briefje in de bus "als je zo lomp doet tegen mijn collega's komt de rest van je post ook niet aan voortaan" ... snap ook niet waar dat op sloeg
Ga jij me entertainen?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, hoe moet je nou de avond doorkomen?
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Er lag wel een briefje in de bus "als je zo lomp doet tegen mijn collega's komt de rest van je post ook niet aan voortaan" ... snap ook niet waar dat op sloeg
met liefde...quote:
Gaaf! Veel plezier!!! Wij gaan vrijdagavond naar de film, nu al zin inquote:
Ja, is ie leuk? Ik heb de boeken wel gelezen, en was al bang dat ie niet meer zou draaien...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gaaf! Veel plezier!!! Wij gaan vrijdagavond naar de film, nu al zin in
Naar welke film gaan we?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
met liefde...![]()
maar ik ga al naar de bioscoop vanavond...
Oh nee weet ik niet, maar heb er veel over gehoord. Ook over de boeken iddquote:Op woensdag 18 november 2009 16:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, is ie leuk? Ik heb de boeken wel gelezen, en was al bang dat ie niet meer zou draaien...
Naar welke film gaan jullie?
milennium... maar je moet wel nu in de auto springen anders red je t niet om op tijd hier te zijn...quote:
de boeken zijn echt top! die wil je meteen uitlezen (slapeloze nachtenwerk...)quote:Op woensdag 18 november 2009 16:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh nee weet ik niet, maar heb er veel over gehoord. Ook over de boeken idd. Wij gaan naar New Moon
oh, en mn moeder en tante gaan ook mee...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
milennium... maar je moet wel nu in de auto springen anders red je t niet om op tijd hier te zijn...![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:07 schreef MrSubtle het volgende:
weet iemand of 2012 een toffe film is?
Toch maar eens bestellen dan...Zulke soort boeken zijn gaaf! New Moon is van de Twilight trillogy, zijn ook hele gave boeken!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
de boeken zijn echt top! die wil je meteen uitlezen (slapeloze nachtenwerk...)
New Moon ken ik niet... Maar Bios is altijd leuk!
oh, volgens mij leest mijn zusje ook zoiets... mijn boeken zijn al de halve familie rond gegaan, heb ze volgens mij nog nooit alledrie op de plank gehad...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Toch maar eens bestellen dan...Zulke soort boeken zijn gaaf! New Moon is van de Twilight trillogy, zijn ook hele gave boeken!!!
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:09 schreef Loveless85 het volgende:
Name Status Runtime Eps# Mins# Time Wasted
1. Bones Returning Series 60 91 5460 3 days, 19 hours
2. Californication Returning Series 30 32 960 16 hours
3. CSI: Crime Scene Investigation Returning Series 60 213 12780 1 weeks, 1 days, 21 hours
4. Heroes Returning Series 60 69 4140 2 days, 21 hours
5. House Returning Series 60 117 7020 4 days, 21 hours
6. Jericho Canceled/Ended 60 29 1740 1 days, 5 hours
7. NCIS Returning Series 60 145 8700 6 days, 1 hours
8. The Big Bang Theory Returning Series 30 48 1440 1 days
Total 744 42240 1 months, 1 days, 8 hour
Nee, amper!quote:
Heb 'm niet gezien, hij lijkt me wel grappig, maar volgens deze site wordt ie toch wat minder gewaardeerd.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:07 schreef MrSubtle het volgende:
weet iemand of 2012 een toffe film is?
Ja als je een sucker voor romantiek bent, zit het helemaal goedquote:Op woensdag 18 november 2009 16:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, volgens mij leest mijn zusje ook zoiets... mijn boeken zijn al de halve familie rond gegaan, heb ze volgens mij nog nooit alledrie op de plank gehad...
Dan heb je echt geluk gehad idd!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, amper!
Had echt mazzel, afslag was weer open, wel een flink omgebogen vangrail in de bocht, gok dattie daarom ff dicht was
oh, dan ga ik ze na 16 december bestellen, anders wordt het niks met mn tentamens...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja als je een sucker voor romantiek bent, zit het helemaal goed. Ik heb de boeken vrijwel in 1 keer uitgelezen
Gebruik dan IMDB, grootste site met flinke voorsprong wat betreft filminfo en waarderingenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb 'm niet gezien, hij lijkt me wel grappig, maar volgens deze site wordt ie toch wat minder gewaardeerd.
welke boeken?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dan ga ik ze na 16 december bestellen, anders wordt het niks met mn tentamens...
die rampenfilms zijn altijd net iets beter in de bios ja...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gebruik dan IMDB, grootste site met flinke voorsprong wat betreft filminfo en waarderingen![]()
http://www.imdb.com/title/tt1190080/
6.6 is niet zo veel
Staat wel op m'n must see list, samen met Orphan en Paranormal Activity, en eigenlijk ook Couples Retreat, maar die laatste is thuis net zo leuk als de bios, de eerder genoemden zijn toch wel bios materiaal ivm special effects enzo
twilight trilogiequote:
die heeft mn huisgenootje eergisteravond gekekenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gebruik dan IMDB, grootste site met flinke voorsprong wat betreft filminfo en waarderingen![]()
6.6 is niet zo veel
Staat wel op m'n must see list, samen met Orphan en Paranormal Activity, en eigenlijk ook Couples Retreat, maar die laatste is thuis net zo leuk als de bios, de eerder genoemden zijn toch wel bios materiaal ivm special effects enzo
Hehe, dat is wel verstandig iddquote:Op woensdag 18 november 2009 16:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dan ga ik ze na 16 december bestellen, anders wordt het niks met mn tentamens...
Ik zweer het je, orphan is écht een goeie film!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
6.6 is niet zo veel
Terug vind piemel?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:18 schreef Greys het volgende:
tvp
Nou ja thriller en horror enzo, iig met veel 'schrikeffecten' zoals bv. The Ring of Orphan (zo komtie over dan) vind ik toch altijd net wat beter in de bios tot hun recht komen.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zweer het je, orphan is écht een goeie film!
Alleen orphan is niet bios waardig.
Nee. Ik ga echt dood van de rugpijn sinds de afwas al. De was ophangen was eigenlijk al geen goed ideequote:
Schrik effecten in Orphan heb je bijna niet. De spanning wordt wel opgebouwd hoor... en er is een heel naar onderhuidsgevoel... maar het is geen nightmare in elmstreet qua schrikeffecten...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja thriller en horror enzo, iig met veel 'schrikeffecten' zoals bv. The Ring of Orphan (zo komtie over dan) vind ik toch altijd net wat beter in de bios tot hun recht komen.
En nee heb geen pauperzooitje thuis ofzo, ook gewoon 5.1 setje en Full HD scherm, maar toch
Oh nou zodra die in 1080p te 'huren/lenen' is maar eens kijken danquote:Op woensdag 18 november 2009 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Schrik effecten in Orphan heb je bijna niet. De spanning wordt wel opgebouwd hoor... en er is een heel naar onderhuidsgevoel... maar het is geen nightmare in elmstreet qua schrikeffecten...
Echt!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Ik ga echt dood van de rugpijn sinds de afwas al. De was ophangen was eigenlijk al geen goed ideeDus ik laat het hierbij. Morgen weer een dag
quote:
Avatar lijkt me dan weer helemaal niks.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef tombolafan het volgende:
orphan lijkt mij ook goed. Avatar heb ik geen idee wat ik er van moet verwachten...
Hij is allang in blauwstraalquote:Op woensdag 18 november 2009 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nou zodra die in 1080p te 'huren/lenen' is maar eens kijken dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2009 16:41:17 ]
die is lief! zoals ie in het begin ook al zo enthousiast aan komt rennen!quote:
jaaa, die zit ook voor UP! toen ik hem in de bios zagquote:
Hihi, gek poesjequote:
jaaaaquote:Op woensdag 18 november 2009 16:26 schreef tombolafan het volgende:
en deze vind ik![]()
en stiekem zielig...
Duurde even voordat ik 'm door hadquote:Op woensdag 18 november 2009 16:26 schreef tombolafan het volgende:
en deze vind ik![]()
en stiekem zielig...
ja, ik ook, ik dacht, he, wat moet ie nou...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Duurde even voordat ik 'm door had![]()
Maar awww![]()
ja, daar had ik m gezien ja...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jaaa, die zit ook voor UP! toen ik hem in de bios zag
Haha, ja zei net al dat ik 'm uit had. Heb wel wat gekrabbeld ja, meer dan jij volgensmijquote:Op woensdag 18 november 2009 16:38 schreef nieslief het volgende:
Enfermera hebbie hem nu al uit? En ook al gekrabbeld enzo?? gaat snel he die dingen.
anti climax????quote:Op woensdag 18 november 2009 16:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha, ja zei net al dat ik 'm uit had. Heb wel wat gekrabbeld ja, meer dan jij volgensmijDus ga ff opzoeken naar wie ik 'm ook alweer moet sturen en dan gaat ie morgen op de bus
Ik vond dat Kiwi-filmpje beetje raar.. Anti climax.
Oeh ja die wil ik ook zien!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
ik wil paranormal activity kijken![]()
kijken of het de hype waarmaakt
I know, het is ook wel mooi geanimeerd, en er zitten leuke stukjes in, maar het eindigt niet zoals een typisch Pixar-filmpje, en dat is het ook niet. Geeft verder niet, ik vind het gewoon een niet zo'n leuk filmpje.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
anti climax????
dat arme vogeltje wil ook eens voelen hoe het is om te vliegen...
quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:45 schreef ElisaB het volgende:
TVP voor het volgende deel als ik over drie uur thuiskom
Sorry hequote:
Moooooi is ie he?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:53 schreef oh-oh het volgende:
MrS, volgens mij hoor ik dat Firefly nu op de radio en is het idd dat liedje waarvan ik telkens denk dat t Jont Mitchell is
geeft niet, ik vond het wel grappig! (en jouwe is betere kwaliteit...)quote:Op woensdag 18 november 2009 16:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sorry heIk heb 4 verse gaten in mn lijf en een ontstoken schouder
![]()
![]()
hahaha, dat heb ik ook wel eens gehaald inderdaad... moesten ze ook niet..quote:Op woensdag 18 november 2009 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb stomme katten, denk ik ze te verwennen met verse runderhart, halen ze hun neus ervoor op en motten ze t niet
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:59 schreef Qwea het volgende:
honger. Ik heb besloten dat we pizza eten, en geen groente.
Oh, deze was zo leuk!quote:
Joni Mitchell is sowieso goedquote:Op woensdag 18 november 2009 16:53 schreef oh-oh het volgende:
MrS, volgens mij hoor ik dat Firefly nu op de radio en is het idd dat liedje waarvan ik telkens denk dat t Joni Mitchell is
en laatst blieften ze ook al geen zalmquote:Op woensdag 18 november 2009 17:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahaha, dat heb ik ook wel eens gehaald inderdaad... moesten ze ook niet..
zo van:orgaanvlees? wat denk jij nou? waar is de biefstuk!
vanmiddag mij vervloeken omdat je aan de lijn bent en ik je een kroket aansmeerde, en nu pizza gaan eten ipv groente...quote:
Oh I loooooove Joni Mitchellquote:Op woensdag 18 november 2009 17:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Joni Mitchell is sowieso goed![]()
Toch maar eens dat liedje luisteren dan...
hahahahahahaquote:Op woensdag 18 november 2009 17:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en laatst blieften ze ook al geen zalmterwijl ze zalm in van die AH Excellent bakjes heeerlijk vinden
hahaha, ik ken haar door love actually...quote:Op woensdag 18 november 2009 17:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh I loooooove Joni Mitchell![]()
Ik ben ZO blij dat Prince haar ergens quote ( in the Ballad of Dorothy Parker ) en dat ik als rasechte fan op mn 13e meteen de LP ging kopen.
Court and Spark is nog steeds mijn favo album van haar
Mwoah. Schouder is nog steeds niet lief voor mequote:Op woensdag 18 november 2009 16:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
geeft niet, ik vond het wel grappig! (en jouwe is betere kwaliteit...)
hoe is het nu?
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:08 schreef draculettetje het volgende:
tis gelukt hoor! en later heeft mn schoonmoeder d'r ook nog even opgehaald en is ze lekker in het bos geweest!
nou ja, kan je beter zalm hebben, dat kan je zelf nog opeten... runderhart..quote:Op woensdag 18 november 2009 17:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind er niks grappigs aan, rotbeesten
rustig aan blijven doen dus (behalve de fysio dan...)quote:Op woensdag 18 november 2009 17:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mwoah. Schouder is nog steeds niet lief voor me![]()
![]()
Al voel ik momenteel meer de wondjes op mn buik, dus dat is weer eens a change of pace![]()
Morgen fysio, ben benieuwd hoe dat gaat. Heb de afgelopen dagen gelukkig rustig aan gedaan, dat helpt altijd goed..
ik lust dus geen zalm hequote:Op woensdag 18 november 2009 17:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, kan je beter zalm hebben, dat kan je zelf nog opeten... runderhart..
hahahaha, ja dan heb je dus pech inderdaad...quote:Op woensdag 18 november 2009 17:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik lust dus geen zalm heen dat was ook nog duur. dit was 1.06 euro
Yupquote:Op woensdag 18 november 2009 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
rustig aan blijven doen dus (behalve de fysio dan...)
enig zicht op wanneer het over is???quote:Op woensdag 18 november 2009 17:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yupen de oefeningen doe ik ook rustig, als het pijn doet kap ik er ook gewoon mee
(moet ook van de fysio
)
ja, die is leuk!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:18 schreef MrSubtle het volgende:
ik vind die Senseo reclame met dat doofstomme meisje best lief![]()
Sinds 3 uur of zo?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, die is leuk!![]()
waar ben je nu dan dat je die ziet? al thuis?
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
enig zicht op wanneer het over is???
Oh lekker en vanmorgen ook al later beginnen.quote:
Ik deel m'n eigen tijd in... maar ik werk gewoon thuis verder hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 17:21 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh lekker en vanmorgen ook al later beginnen.
ja, das een lekker baantje!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:21 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh lekker en vanmorgen ook al later beginnen.
Ja hou er dan maar wel rekening mee dat het langer gaat duren ik heb het ook gehad en ik liep er ook een beste tijd mee rond. Ach als je je studie maar wel af kan maken toch? Maar het blijft gewoon *ut.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, niet echt. De huisarts zei 1-2 maanden, het is nu zo'n 3 weken bezig (al dacht ik laatst; ik heb al langer last van mn schouder, ook met slapen enzo)... Dus ik weet niet precies waar ik aan toe ben. En aangezien het met de fysio ook langzamer gaat dan zij zelf ook verwacht (lichte oefeningen deden al pijn bij mij, dus ze moesten nog lichter, en dat gaat maar net), weet ik echt niet hoe lang zoiets zal duren. Heb dinsdag ook een afspraak bij de bedrijfsarts, die stelt dan een rapport op en dan ga ik samen met mn unithoofd kijken hoe en wanneer ik weer aan het werk kan. Ik hou er al rekening mee dat ik vertraging op loop met mn studieMja, tis niet anders... Moet echt, echt rust houden en idd rustig oefeningen doen.
Mag ik vragen wat jij doet voor werk dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik deel m'n eigen tijd in... maar ik werk gewoon thuis verder hoorheb gisteravond om 1 uur 's nachts nog zitten werken bijvoorbeeld
gewoon even een dikke knuf voor jouquote:Op woensdag 18 november 2009 17:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mwoah. Schouder is nog steeds niet lief voor me![]()
![]()
Al voel ik momenteel meer de wondjes op mn buik, dus dat is weer eens a change of pace![]()
Morgen fysio, ben benieuwd hoe dat gaat. Heb de afgelopen dagen gelukkig rustig aan gedaan, dat helpt altijd goed..
Ja, dat doe ik al. En dat is al heel wat voor mij, want ik had ZO mn zinnen gezet om op tijd af te studeren zeg maar.. Dat ik al niks in huis kan doen, echt niks, is al verschrikkelijk vor mij. Mja. Als ik dat wel doe duurt het alleen nog maar langer.. Dus ik zie het gewoon wel, ik merk iig als ik rust houd dat het beter gaat, dus dat doen we dan maar..quote:Op woensdag 18 november 2009 17:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja hou er dan maar wel rekening mee dat het langer gaat duren ik heb het ook gehad en ik liep er ook een beste tijd mee rond. Ach als je je studie maar wel af kan maken toch? Maar het blijft gewoon *ut.
Lief!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gewoon even een dikke knuf voor jou
nee peciesquote:Op woensdag 18 november 2009 17:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Niet omgewaaid dus! Gelukkig!!!
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 18 november 2009 17:25 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb maar liefst 4 topics gemist in minder dan een etmaal en ik heb helemaal niks gemist.
Hoe is het met jou? Blijft het eten en drinken allemaal een beetje binnen?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gewoon even een dikke knuf voor jou
Veranderingsmanagerquote:Op woensdag 18 november 2009 17:24 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat jij doet voor werk dan?
hoi jijquote:Op woensdag 18 november 2009 17:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Blijft het eten en drinken allemaal een beetje binnen?
Heel duidelijk......quote:
Ohjeequote:Op woensdag 18 november 2009 17:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi jij
drinken gaat wel oke, al red ik maar net iets meer dan een liter per dag (incl voedingsdrankjes)
vast voedsel wil nog niet
verder oke hoor!
gaat wel weer over hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 17:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohjeedoor je zwangerschap houd je bijna geen eten/drinken binnen?
't Meisje wel, de reclame minder. Als je met een niet-gehandicapte ruzie hebt duw je d'r toch ook geen prop in haar mond om haar 't zwijgen op te leggen ok, je zou het willen? Dat is wat hij effectief doet door haar twee koppen in haar handen te stoppen.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:18 schreef MrSubtle het volgende:
ik vind die Senseo reclame met dat doofstomme meisje best lief![]()
Ik verander afdelingen en processen en zo die niet goed lopen of veel geld kostenquote:
Ja okay, zo kun je het ook zienquote:Op woensdag 18 november 2009 17:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Meisje wel, de reclame minder. Als je met een niet-gehandicapte ruzie hebt duw je d'r toch ook geen prop in haar mond om haar 't zwijgen op te leggen? ok, je zou het willen dat is wat hij effectief doet door haar twee koppen in haar handen te stoppen.
Ik hoop echt voor jou dat het snel beter gaat je nadert de helft al en dan zou het theoretisch beter moeten gaan.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi jij
drinken gaat wel oke, al red ik maar net iets meer dan een liter per dag (incl voedingsdrankjes)
vast voedsel wil nog niet
verder oke hoor!
nou weet ik nog niks...quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik deel m'n eigen tijd in... maar ik werk gewoon thuis verder hoorheb gisteravond om 1 uur 's nachts nog zitten werken fokken bijvoorbeeld
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Meisje wel, de reclame minder. Als je met een niet-gehandicapte ruzie hebt duw je d'r toch ook geen prop in haar mond om haar 't zwijgen op te leggen ok, je zou het willen? Dat is wat hij effectief doet door haar twee koppen in haar handen te stoppen.
Aha ok da's duidelijker.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik verander afdelingen en processen en zo die niet goed lopen of veel geld kosten.
Ik wou dat ze bij ons eens met continuiteitsmanagers op de proppen kwamen, lui die ervoor zorgden dat goedlopende afdelingen en processen 'ns een paar jaar stabiel en ongewijzigd konden blijven in plaats van elke zes maanden omgegooid te worden omdat iemand in het hoger kader weer 'ns op een seminar met de laatste management-fad is gehersenspoeld.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik verander afdelingen en processen en zo die niet goed lopen of veel geld kosten.
Knuf aan je meneer en eenquote:
dat is wel waar... maar het einde is wel lief...quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:35 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik wou dat ze bij ons eens met continuiteitsmanagers op de proppen kwamen, lui die ervoor zorgden dat goedlopende afdelingen en processen 'ns een paar jaar stabiel en ongewijzigd konden blijven in plaats van elke zes maanden omgegooid te worden omdat iemand in het hoger kader weer 'ns op een seminar met de laatste management-fad is gehersenspoeld.
komt wel, meer als mn best kunnen we niet doen, de tijd zal het allemaal lerenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik hoop echt voor jou dat het snel beter gaat je nadert de helft al en dan zou het theoretisch beter moeten gaan.
Ow vreselijk. dara wordt je een partij moe van. En slap lullen in die cursussen. Niet tegeloven. En een geld dat dat kostquote:Op woensdag 18 november 2009 17:35 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik wou dat ze bij ons eens met continuiteitsmanagers op de proppen kwamen, lui die ervoor zorgden dat goedlopende afdelingen en processen 'ns een paar jaar stabiel en ongewijzigd konden blijven in plaats van elke zes maanden omgegooid te worden omdat iemand in het hoger kader weer 'ns op een seminar met de laatste management-fad is gehersenspoeld.
Dat lijkt me een heel interessante baan. Vooral de analyse in de eerste plaats en het meedenken.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het is mijn taak om op project-basis een situatie eerst te analyseren, statistisch te onderbouwen dat het beter kan en waarom, het te veranderen met buy-in van de mensen die het moeten doen, en te borgen dat de verandering blijft nadat het project wordt afgesloten
meneer is nu eerst ronja aan het knuffelenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Knuf aan je meneer en eenvoor jou
't Gaat hier ook zo snel.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:25 schreef nokwanda het volgende:Ik heb maar liefst 4 topics gemist in minder dan een etmaal en ik heb helemaal niks gemist.
Toch nog even over nagedacht, maar heb jij nooit bij een ruzie gewoon de ander de mond gesnoerd door bijv gewoon beginnen te zoenen of zo? Nee, okay, geen prop in d'r mondquote:Op woensdag 18 november 2009 17:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Meisje wel, de reclame minder. Als je met een niet-gehandicapte ruzie hebt duw je d'r toch ook geen prop in haar mond om haar 't zwijgen op te leggen ok, je zou het willen? Dat is wat hij effectief doet door haar twee koppen in haar handen te stoppen.
Yeah, goody. Grieperig, dat wel. Zal je straks even een update geven per mailquote:Op woensdag 18 november 2009 17:39 schreef Strega het volgende:
[..]
't Gaat hier ook zo snel.
Je bent een halve dag aan het bijlezen.
Hoe is het Nok?
Long time not heard/seen.
dat zou je bij mij echt niet moeten doenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Toch nog even over nagedacht, maar heb jij nooit bij een ruzie gewoon de ander de mond gesnoerd door bijv gewoon beginnen te zoenen of zo? Nee, okay, geen prop in d'r mondmaar wel alternatieven toch
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
meneer is nu eerst ronja aan het knuffelen
ow hij vind je knuf leuk (hij zei wel 4x dat vind ik leuk ow dat vind ik leuk, dat mag je wel zeggen en geef maar een knuffel terug dus bij deze)
Dat raad ik mijn meneer nou altijd aan. Werkt prima bij mijquote:Op woensdag 18 november 2009 17:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Toch nog even over nagedacht, maar heb jij nooit bij een ruzie gewoon de ander de mond gesnoerd door bijv gewoon beginnen te zoenen of zo? Nee, okay, geen prop in d'r mondmaar wel alternatieven toch
Das ook het beste. Alles opkroppen heb je niks aan.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat zou je bij mij echt niet moeten doen
als ik boos ben ben ik boos klaar
De analyse is ook heel interessant. Wat ik leuk vind is dat ieder project een andere afdeling of product is, dus je ontmoet per project heel nieuwe mensen en nieuwe problemen. De problemen kunnen technisch zijn, organisatorisch, of gewoon praktisch iets fout aan een product of ontwikkelproces.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heel interessante baan. Vooral de analyse in de eerste plaats en het meedenken.
gelukkig ben ik niet zo snel boosquote:Op woensdag 18 november 2009 17:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Das ook het beste. Alles opkroppen heb je niks aan.
Hou je wel yoghurt of zo binnen?
Nee.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Lijkt me toch redelijk van levensbelang, in het geval van een MRI-scanquote:Op woensdag 18 november 2009 17:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De analyse is ook heel interessant. Wat ik leuk vind is dat ieder project een andere afdeling of product is, dus je ontmoet per project heel nieuwe mensen en nieuwe problemen. De problemen kunnen technisch zijn, organisatorisch, of gewoon praktisch iets fout aan een product of ontwikkelproces.
Bij een van mijn huidige projecten bijvoorbeeld bleek een test van de MRI scanner in een ziekenhuis fout te gaan omdat calibratie-stickertjes verkeerd zijn geplakt. De fabriek die de stickertjes plakt had helemaal niet in de gaten dat het nauwkeurig moest, die dachten dat het gewoon stickertjes waren voor het uiterlijk (of zo). Heeft bijna een jaar onderzoek gekost om er achter te komen wat er nou aan de hand was, maar (een van) de oplossing(en) blijkt dan gewoon stickertjes beter plakken en zorgen dat in de toekomst bij het ontwerp helder wordt verteld waar ze voor dienen. Maar straks hebben patienten (hopelijk) minder vaak de situatie dat ze naar huis worden gestuurd omdat de MRI scanner het niet doet... daar doe je het dan toch echt wel voor
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee.
Rustig laten uitrazen, ondertussen bedenken of ze een punt heeft of niet en daar op in, of zo nodig tegenin gaan. Als ik iets vervelend vind is het namelijk wel dat men mijn frustraties niet serieus neemt en denkt het wel te kunnen sussen met een kop koffie of een zoen.
daar zit wel wat in (hoewel het er wel aan ligt hoe boos ik ben...)quote:Op woensdag 18 november 2009 17:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee valt mee, VOOR de patient erin gaat wordt een test gedaan, en die test gaat wel eens misquote:Op woensdag 18 november 2009 17:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lijkt me toch redelijk van levensbelang, in het geval van een MRI-scan
dat dus (en kennelijk van de persoon... waarschijnlijk merk je na 1 keer proberen wel of het een goed idee was...quote:Op woensdag 18 november 2009 17:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik vind het sterk afhangen van de situatie of de ruzie
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
daar zit wel wat in (hoewel het er wel aan ligt hoe boos ik ben...)
maar die kopjes zijn denk ik ook nog heet...
Jij werkt blijkbaar op specifieke afdelingen en problemen, daar valt zeker wat voor te zeggen. Bij ons worden gewoon hele bedrijfsonderdelen op een hoop gegooid "en jullie gaan allemaal hetzelfde werken". En dat werkt gewoon niet bij ons (en dan kan ik nu met tientallen voorbeelden komen wat ik niet doe omdat die onder bedrijfsvertrouwelijke info vallenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het is mijn taak om op project-basis een situatie eerst te analyseren, statistisch te onderbouwen dat het beter kan en waarom, het te veranderen met buy-in van de mensen die het moeten doen, en te borgen dat de verandering blijft nadat het project wordt afgesloten
altijd uitgaan van het goede in de mens he... t kan ook zijn:quote:Op woensdag 18 november 2009 17:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]misschien snappen wij de reclame helemaal niet... misschien zegt ie wel:
"en nu moet je kappen met zo hysterisch te zwaaien met je armen. voel je hoe warm deze koffie is? je stopt nu of ik giet het uit in je gezicht, snol"
Generieke veranderingen voor alle afdelingen werken nooit. Maar goed, ik ben dan veranderingsmanager, dus uiteraard vind ik datquote:Op woensdag 18 november 2009 17:51 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jij werkt blijkbaar op specifieke afdelingen en problemen, daar valt zeker wat voor te zeggen. Bij ons worden gewoon hele bedrijfsonderdelen op een hoop gegooid "en jullie gaan allemaal hetzelfde werken". En dat werkt gewoon niet bij ons (en dan kan ik nu met tientallen voorbeelden komen wat ik niet doe omdat die onder bedrijfsvertrouwelijke info vallen![]()
) Laat ik het er op houden dat je geen 99,999% SLA kan nakomen als je afhankelijk wordt gemaakt van afdelingen die je alleen met een ticketsysteem kan benaderen.
In dat geval had hij beide koppen in z'n gezicht gekregenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]misschien snappen wij de reclame helemaal niet... misschien zegt ie wel:
"en nu moet je kappen met zo hysterisch te zwaaien met je armen, je bent geen vogel?. voel je hoe warm deze koffie is? je stopt nu of ik giet het uit in je gezicht, snol
"
Wanneer gingen wij daten?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
altijd uitgaan van het goede in de mens he... t kan ook zijn:
Stop met dat gezeur, voel eens, de koffie is bijna koud en dan lust je het weer niet dus hou je smoel en zuipen zuigen kreng!
ja, dan kan je toch beter gaan zoenen...quote:Op woensdag 18 november 2009 17:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
In dat geval had hij beide koppen in z'n gezicht gekregen
na volgende week volgens jou... deze week heb je toch al twee anderen?quote:
nee nee 1tje maar, de andere is gewoon met een goede vriendinquote:Op woensdag 18 november 2009 17:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
na volgende week volgens jou... deze week heb je toch al twee anderen?
quote:
oh joh, prima toch!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
nee nee 1tje maar, de andere is gewoon met een goede vriendin
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zie nu pas dat je mn quote hebt veranderd!!!!!
quote:
Joh, misschien kunnen ze wel gewoon kreunen?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:57 schreef MrSubtle het volgende:
Hmm in de categorie "hoe weet een blinden wanneer hij klaar is met zijn billen afvegen" vraag ik me nu af of doof-stommen geluid maken bij het omduwen van een muur?
Ja ze kunnen het vast wel, maar DOEN ze het ook?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Joh, misschien kunnen ze wel gewoon kreunen?
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja ze kunnen het vast wel, maar DOEN ze het ook?da's de vraag
dan ligt het eraan hoe het gedaan wordt...quote:Op woensdag 18 november 2009 17:57 schreef MrSubtle het volgende:
Hmm in de categorie "hoe weet een blinden wanneer hij klaar is met zijn billen afvegen" vraag ik me nu af of doof-stommen geluid maken bij het muurduwen?
Ga het proberen. Creëer een testsituatie met verschillende doofstommenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja ze kunnen het vast wel, maar DOEN ze het ook?da's de vraag
oeh, ik ben doofstom! mag ik meedoen? please???quote:Op woensdag 18 november 2009 18:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga het proberen. Creëer een testsituatie met verschillende doofstommen
Kreun jij?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, ik ben doofstom! mag ik meedoen? please???
Kijk da's pas een schandaalquote:Op woensdag 18 november 2009 18:12 schreef Ynske het volgende:onze BBQ heeft de kast ook niet overleefd
Echt?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Thankssssquote:Op woensdag 18 november 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
Enfermera, n.a.v. je PM:
hier is het gedeelte van de Leesclupppp van het boekje dat jij hebt!
Dus als je het uit hebt mag hij naar De Zwabber, mits hij nog steeds in tha mood is om het te lezen
Is het wat, qua vunzigheid, jullie boekje?![]()
Zwabber, PM je Enfermera je adres even als je het boekje wilt?
Candlelight, historisch iets minder vunzig boekje: Jouw hart, jouw ziel)
Nieslief gelezen en verzonden
Enfermera ontvangen, lezend en krabbelend
DeZwabber
Goodbye
JJH
Bamba
MI-etje
ElisaB
Maes
Cat22
Morretje
Ynske
Nokwanda
Strega
ferrari_rood
gothic-blackie
P.F
Tombolafan
Greys
oh-oh
MrSubtle
Nonneke
Dit lijstje is HIER te vinden!
Ik zal even zoeken naar quote's voor je ze heeft het de hele middag al over niks anders......quote:Op woensdag 18 november 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
Enfermera, n.a.v. je PM:
hier is het gedeelte van de Leesclupppp van het boekje dat jij hebt!
Dus als je het uit hebt mag hij naar De Zwabber, mits hij nog steeds in tha mood is om het te lezen
Is het wat, qua vunzigheid, jullie boekje?![]()
Zwabber, PM je Enfermera je adres even als je het boekje wilt?
Mocht Zwabber niet snel genoeg reageren heb ik zijn adres ook voor je, maar het is prettiger als hij dat zelf nog even aan je doorgeeftquote:
Ja, is best, ik heb geen haast .. hij zal nog wel posten voor morgen toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Mocht Zwabber niet snel genoeg reageren heb ik zijn adres ook voor je, maar het is prettiger als hij dat zelf nog even aan je doorgeeft
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:01 schreef Enfermera het volgende:
Omg.... Dat boekje wat nieslief me gestuurd heeft is echt verschrikkelijk. Ik lees normaal al snel, maar met dit boekje ben ik helemaal erg, ben nu al bijna op de helftEn het is zooo erg. Dat taalgebruik.
![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, echt.... Ik moet gewoon hardop lachen om het verschrikkelijk afgezaagde gedoe wat erin voorkomt. En dan ben ik volgensmij nog niet echt bij het heel vunzige gedeelte, ik zag je comment al halverwege, bovenaan de pagina
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:44 schreef Enfermera het volgende:
Zo, maar eens even kappen met dat minder intellectuele gedoe en even de krant lezen om mijn IQ weer tot zijn normale niveau te krijgen
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:47 schreef Enfermera het volgende: Oh god, geweldig boekje ditik zit nou een stukje te lezen over heilig water en dat doet me denken aan een verhaal dat mijn vader vertelde. Hij heeft polio gehad en daardoor 1 korter been, das wat achtergebleven in de groei. Zijn moeder had daar heilig water voor, en ook om als het stormde het huis te zegenen enzo. Wat ze alleen niet wist, is dat mijn oom (broer van mijn vader dus), dat flesje heilig water altijd leegdronk en dan weer vulde met gewoon water
![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:56 schreef Enfermera het volgende:
Omg dat boekje.. Ik ben nu bij het vunzige stukje... OMG.Ik dacht dat porno al erg was (als turn-off), maar dit is werkelijk NOG grappiger
![]()
![]()
Jij vroeg om doofstommen voor je muurduwerij testen of ze kunnen kreunen......quote:Op woensdag 18 november 2009 18:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Waar wil je precies aan meedoen?
Gaat het wel een beetje goed bij jou?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:35 schreef Ynske het volgende:
nu nog een haarelastiek, dat zijn ook van ie dingen die je altijd kwijtraakt
Ik heb er altijd een dozijn in voorraad raak ze idd ook altijd kwijtquote:Op woensdag 18 november 2009 18:35 schreef Ynske het volgende:
ja hoor, chaoot eerste klas, is mn tweede naamquote:Op woensdag 18 november 2009 18:36 schreef nieslief het volgende:
[..]
Gaat het wel een beetje goed bij jou?
Of de locaties op eenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
Nies, oke, bedankt voor de quotes!
Yns, misschien moet je dat soort dingen als scheenbeschermers gewoon altijd op 1 vaste plaats neerleggen?
Het is maar een idee hoor
Je moet ook echt de hele dag tussendoor lezen om deze slowspeedchat bij te houden he.quote:
Daarom heb ik er ook 100 ofzoquote:Op woensdag 18 november 2009 18:35 schreef Ynske het volgende:
Pas op he?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Of de locaties op eenlijstje
zetten?
Is MM zo aan de beurt, of jouw rug nog een keer?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:40 schreef Qwea het volgende:
pfff.
Zo dan. MM heeft ff mn rug gemasseerdStraks issie nog een x aan de beurt
nouja dat doe ikquote:Op woensdag 18 november 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
Nies, oke, bedankt voor de quotes!
Yns, misschien moet je dat soort dingen als scheenbeschermers gewoon altijd op 1 vaste plaats neerleggen?
Het is maar een idee hoor
Mijn rug nog een x natuurlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Is MM zo aan de beurt, of jouw rug nog een keer?
MAAR SINT IS NOG NIET GEWEEST!quote:Op woensdag 18 november 2009 18:44 schreef Qwea het volgende:
morgen aaf maar eens naar de action, knutselspullen halen voor mn kerstkrans enzo
Ik ga hem ook nog niet maken/ophangenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
MAAR SINT IS NOG NIET GEWEEST!
(Zoiets was het toch?)
aan je muurduwtest?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Waar wil je precies aan meedoen?
quote:
Hoi Greys.quote:
misschien eens opperen in V&A? misschien heeft iemand nog wel wat voor je liggenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:52 schreef Qwea het volgende:
Hmmm, ik ben op zoek naar een ddr2 bankje laptop geheugen pc2700. Die krengen zijn of niet te krijgen, of tering duur.![]()
En ik heb maar 512mb ofzo nodig
*huilt*
Heus heus heus heus echt en dan in combinatie met de 'quote:Op woensdag 18 november 2009 18:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en ik ben heus heus echt doofstom!![]()
Dat zou ik idd eens kunnen proberen jaquote:Op woensdag 18 november 2009 18:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien eens opperen in V&A? misschien heeft iemand nog wel wat voor je liggen
quote:Poen wil ik zien!
Hoi!
Zoals jullie weten hebben we op 19 dec as weer de jaarlijkse LOS afsluiting!
Om tijdens die 4 uur durende zit niet te sterven van de honger en dorst willen we wat proviand inslaan zoals voorgaande jaren ook gedaan is. Enkel kwam het voorgaande jaren telkens op de tengere schoudertjes van Luus en Jeroen neer, en daarom gaan we het dit jaar he-le-maal anders doen.
Dus kom je ook op 19 December en wil je niet een langzame dood sterven van de dorst of honger? Dan verzoek ik je vriendelijk UITERLIJK zaterdag 12 December, 5 euro p.p aan Luus of mij te geven... zodat we kunnen gaan shoppen voor overheerlijke lekkernijen en drankjes om de maagjes en levers tevreden te houden.
Ben je derhalve toch suïcidaal, dan moet je vooral geen geld geven danwel overmaken. Maar geen geld betekent dus wel verhongeren en verdrogen! Tenzij je water uit de kraan neemt, dat kan natuurlijk ook altijd.
Zorg er dus gaarne voor dat het geld op tijd binnen is! We gaan niet werken met voorschieten, of “aanmaningen”. Geen geld = dikke pech voor de niet betalende. Mocht je geen 5 euro kunnen missen dan had je ik je graag door willen verwijzen naar de DSB, maar dat gaat nu eenmaal een beetje lastig. Wellicht kun je Afab proberen.
Voor de hippe 2.0 mensen in onze vriendenkring: start je internetbankieren op en maak die 5 euro over onder vernoeming van "kerstversnaperingen" op 12***** tnv D. ****
Groeten,
Denise & Luus
Je hebt niets belangrijks of schokkends gemist!quote:Op woensdag 18 november 2009 18:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Greys.
Volgens mij heb ik een paar deeltjes gemist.
En heb niet eens alles teruggelezen.
Nou da's wel prettig dan Non, dat je je alweer helemaal op je plek voelt!quote:Op woensdag 18 november 2009 19:17 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Zo dat was dag 1, gelijk weer een kippenhok als vanouds mensen die histerisch weggaan enzow, ik heb echt niet het idee dat ik daar 3 mnd niet ben geweest, het voelde als gister
oja met een y was dat.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt niets belangrijks of schokkends gemist!
[..]
Nou da's wel prettig dan Non, dat je je alweer helemaal op je plek voelt!![]()
(Wat bedoel je met mensen die hysterisch weggaan eigenlijk, hoezo hysterisch?)
Inderdaad, ik heb net gegeten, had eigenlijk wel verwacht dat dit topic al vol zou zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:35 schreef Goodbye het volgende:
Rustig hier, ik heb gewoon een hele gossip girl aflevering kunnen kijken
Dat vind ik nu weer zo typisch... omdat Tombolafan doofstom is moet IK weer voor het kabaal zorgen hier zeker?quote:
Jij klaagt.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat vind ik nu weer zo typisch... omdat Tombolafan doofstom is moet IK weer voor het kabaal zorgen hier zeker?![]()
... ze kan toch met een lepel op een ketel slaan of zo?
Ik ook. Kom op zeg, was nou 5 euro p.pquote:Op woensdag 18 november 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
Ik vind 5 euro p.p. trouwens super cheap hoor Q, dus als HIER nog iemand over gaat piepen!
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oja met een y was dat.
Mensen die helemaal over de zeik de winkel verlaten al gillend (tegen mij, collega's en soms ook gewoon tegen andere klanten) enzoAls je bv niet 1 cent terug geeft ivm afronding, mensen gaan daarover helemaal uit hun stekker
Dat is niet veel voor een avondje vermaak met Qwea én hapjes en drankjes.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook. Kom op zeg, was nou 5 euro p.p
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Heus heus heus heus echt en dan in combinatie met de ''.
I'm confused (lees: durf niemand meer te geloven sinds gisteren)
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat vind ik nu weer zo typisch... omdat Tombolafan doofstom is moet IK weer voor het kabaal zorgen hier zeker?![]()
... ze kan toch met een lepel op een kerel slaan of zo?
Jij? Stom?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben niet doofstom. wel oostindisch doof en soms stom, dat dan weer wel
Ik ben geen ketelquote:
Die Qwea, die doet het hem hea?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is niet veel voor een avondje vermaak met Qwea én hapjes en drankjes.
Alleen de aanwezigheid van Q is dat al waard!quote:Op woensdag 18 november 2009 19:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is niet veel voor een avondje vermaak met Qwea én hapjes en drankjes.
GMTAquote:Op woensdag 18 november 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen de aanwezigheid van Q is dat al waard!
MINSTENS!
wel een kerel...quote:
oeoeoeoeoeoeoeh, wat gezond!!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 19:52 schreef Qwea het volgende:
fak! Ik heb net een heerlijk asociaal groot glas vers geperste jus op
Dan moet je wel erg hard vlakken, wil je die wegvlakkenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nou... je moet MikeyMo ook niet uitvlakken hoor.
quote:
jaquote:Op woensdag 18 november 2009 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeoeoeoeoeoeoeh, wat gezond!!!!
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:48 schreef Cat22 het volgende:
Welcome back on the job Nonneke.![]()
Onomnomnomnomnom... ik heb me hier toch een berg lekker vers gekookte bloemkool op mijn bordje!
wat doen jullie toch allemaal met t plantje van DeZwabber?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
jamaar nog beter : Ontzettend fakking lekkah
En ik had een bigass coca cola glas![]()
nomnomnom
Istie zó groot?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan moet je wel erg hard vlakken, wil je die wegvlakken
en dan voor maar 5 euro???quote:
VERKOCHT!quote:
nu?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
VERKOCHT!
Wanneer kan ik m ophalen?
Deal! ik ben er overquote:
en een glimlach betekent toestemming toch???quote:Op woensdag 18 november 2009 20:01 schreef Qwea het volgende:
Mikey zegt:
ow wat dan?
Qwea | Da was ik nie! Da was een neger! zegt:
gewoon, verkocht. Ze komen je zo halen
kan ik weer een bak ben en jerry's kopen
Mikey zegt:
Hij heeft hem net gewassenquote:Op woensdag 18 november 2009 20:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Deal! ik ben er over
*anwb opzoekt
50 minuten!
Is ie wel schoon?
Ohhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 18 november 2009 19:59 schreef MrSubtle het volgende:
Greeheeeeeees, mag ik een baby otter?ah toeeee?
Kleine otter...
en dan ook nog je msn gesprekken hier posten...quote:Op woensdag 18 november 2009 20:04 schreef Qwea het volgende:
All I ever waaaanted
!!!
is yoooooou!
aah wat ben ik toch ook poepig
Mikey zegt:
heb je nou niks anders te zeggen iets van "JA KLOPT! JE BENNE KEIPOEPIG!"wat hebben wij toch boeiende msn gesprekken. En dan 3 meter bij elkaar vandaan
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en dan ook nog je msn gesprekken hier posten...
quote:
of :quote:Op woensdag 18 november 2009 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
dat is niet de goede reactie!!! Je moet zeggen; nee, dat is niet goed voor de otter, die hoort in het wild!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
oeh, ik wist nog niet hoe je heet!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 20:06 schreef Qwea het volgende:
doettie net de deur open :
"Denise?!"
-Hmm?
"JE BENNE KEIPOEPIG"
*proest
Je had het ook gewoon kunnen vragen hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 20:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, ik wist nog niet hoe je heet!!!
* tombolafan naam opschrijft in Greys-wannabe-lijstje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |