quote:Op woensdag 18 november 2009 17:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee.
Rustig laten uitrazen, ondertussen bedenken of ze een punt heeft of niet en daar op in, of zo nodig tegenin gaan. Als ik iets vervelend vind is het namelijk wel dat men mijn frustraties niet serieus neemt en denkt het wel te kunnen sussen met een kop koffie of een zoen.
daar zit wel wat in (hoewel het er wel aan ligt hoe boos ik ben...)quote:Op woensdag 18 november 2009 17:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Toch nog even over nagedacht, maar heb jij nooit bij een ruzie gewoon de ander de mond gesnoerd door bijv gewoon beginnen te zoenen of zo? Nee, okay, geen prop in d'r mondmaar wel alternatieven toch
Nee valt mee, VOOR de patient erin gaat wordt een test gedaan, en die test gaat wel eens misquote:Op woensdag 18 november 2009 17:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lijkt me toch redelijk van levensbelang, in het geval van een MRI-scan
dat dus (en kennelijk van de persoon... waarschijnlijk merk je na 1 keer proberen wel of het een goed idee was...quote:Op woensdag 18 november 2009 17:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik vind het sterk afhangen van de situatie of de ruzie
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
daar zit wel wat in (hoewel het er wel aan ligt hoe boos ik ben...)
maar die kopjes zijn denk ik ook nog heet...
Jij werkt blijkbaar op specifieke afdelingen en problemen, daar valt zeker wat voor te zeggen. Bij ons worden gewoon hele bedrijfsonderdelen op een hoop gegooid "en jullie gaan allemaal hetzelfde werken". En dat werkt gewoon niet bij ons (en dan kan ik nu met tientallen voorbeelden komen wat ik niet doe omdat die onder bedrijfsvertrouwelijke info vallenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het is mijn taak om op project-basis een situatie eerst te analyseren, statistisch te onderbouwen dat het beter kan en waarom, het te veranderen met buy-in van de mensen die het moeten doen, en te borgen dat de verandering blijft nadat het project wordt afgesloten
altijd uitgaan van het goede in de mens he... t kan ook zijn:quote:Op woensdag 18 november 2009 17:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]misschien snappen wij de reclame helemaal niet... misschien zegt ie wel:
"en nu moet je kappen met zo hysterisch te zwaaien met je armen. voel je hoe warm deze koffie is? je stopt nu of ik giet het uit in je gezicht, snol"
Generieke veranderingen voor alle afdelingen werken nooit. Maar goed, ik ben dan veranderingsmanager, dus uiteraard vind ik datquote:Op woensdag 18 november 2009 17:51 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jij werkt blijkbaar op specifieke afdelingen en problemen, daar valt zeker wat voor te zeggen. Bij ons worden gewoon hele bedrijfsonderdelen op een hoop gegooid "en jullie gaan allemaal hetzelfde werken". En dat werkt gewoon niet bij ons (en dan kan ik nu met tientallen voorbeelden komen wat ik niet doe omdat die onder bedrijfsvertrouwelijke info vallen![]()
) Laat ik het er op houden dat je geen 99,999% SLA kan nakomen als je afhankelijk wordt gemaakt van afdelingen die je alleen met een ticketsysteem kan benaderen.
In dat geval had hij beide koppen in z'n gezicht gekregenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]misschien snappen wij de reclame helemaal niet... misschien zegt ie wel:
"en nu moet je kappen met zo hysterisch te zwaaien met je armen, je bent geen vogel?. voel je hoe warm deze koffie is? je stopt nu of ik giet het uit in je gezicht, snol
"
Wanneer gingen wij daten?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
altijd uitgaan van het goede in de mens he... t kan ook zijn:
Stop met dat gezeur, voel eens, de koffie is bijna koud en dan lust je het weer niet dus hou je smoel en zuipen zuigen kreng!
ja, dan kan je toch beter gaan zoenen...quote:Op woensdag 18 november 2009 17:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
In dat geval had hij beide koppen in z'n gezicht gekregen
na volgende week volgens jou... deze week heb je toch al twee anderen?quote:
nee nee 1tje maar, de andere is gewoon met een goede vriendinquote:Op woensdag 18 november 2009 17:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
na volgende week volgens jou... deze week heb je toch al twee anderen?
quote:
oh joh, prima toch!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
nee nee 1tje maar, de andere is gewoon met een goede vriendin
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zie nu pas dat je mn quote hebt veranderd!!!!!
quote:
Joh, misschien kunnen ze wel gewoon kreunen?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:57 schreef MrSubtle het volgende:
Hmm in de categorie "hoe weet een blinden wanneer hij klaar is met zijn billen afvegen" vraag ik me nu af of doof-stommen geluid maken bij het omduwen van een muur?
Ja ze kunnen het vast wel, maar DOEN ze het ook?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Joh, misschien kunnen ze wel gewoon kreunen?
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja ze kunnen het vast wel, maar DOEN ze het ook?da's de vraag
dan ligt het eraan hoe het gedaan wordt...quote:Op woensdag 18 november 2009 17:57 schreef MrSubtle het volgende:
Hmm in de categorie "hoe weet een blinden wanneer hij klaar is met zijn billen afvegen" vraag ik me nu af of doof-stommen geluid maken bij het muurduwen?
Ga het proberen. Creëer een testsituatie met verschillende doofstommenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja ze kunnen het vast wel, maar DOEN ze het ook?da's de vraag
oeh, ik ben doofstom! mag ik meedoen? please???quote:Op woensdag 18 november 2009 18:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga het proberen. Creëer een testsituatie met verschillende doofstommen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |