1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Lapo Ontwijkend Gedragquote:
dat deed ik toenstraks ook niet, en niemand die voor mijquote:Op woensdag 18 november 2009 15:46 schreef Cat22 het volgende:
MrS ontwijkt zijn verantwoordelijkheid niet.
maar toen was het juist een LaPo-hunt...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:48 schreef Ynske het volgende:
d
[..]
dat deed ik toenstraks ook niet, en niemand die voor mijde
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Eerst thee over mijn printjes die opgestuurd moeten worden en toen mijn halve duim er af en bloedden over de nieuwe printjes. Het is niet eens vrijdag de 13e
ah, hoe moet je nou de avond doorkomen?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:53 schreef MrSubtle het volgende:
oh-oh, even her-post: er is geen boekje in de post vandaag
Ohjee!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Eerst thee over mijn printjes die opgestuurd moeten worden en toen mijn halve duim er af en bloedden over de nieuwe printjes. Het is niet eens vrijdag de 13e
Er lag wel een briefje in de bus "als je zo lomp doet tegen mijn collega's komt de rest van je post ook niet aan voortaan" ... snap ook niet waar dat op sloegquote:
ja, die zitten nu zelf te genieten van je aantekeningen lezenquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Er lag wel een briefje in de bus "als je zo lomp doet tegen mijn collega's komt de rest van je post ook niet aan voortaan" ... snap ook niet waar dat op sloeg
Ga jij me entertainen?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, hoe moet je nou de avond doorkomen?
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Er lag wel een briefje in de bus "als je zo lomp doet tegen mijn collega's komt de rest van je post ook niet aan voortaan" ... snap ook niet waar dat op sloeg
met liefde...quote:
Gaaf! Veel plezier!!! Wij gaan vrijdagavond naar de film, nu al zin inquote:
Ja, is ie leuk? Ik heb de boeken wel gelezen, en was al bang dat ie niet meer zou draaien...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gaaf! Veel plezier!!! Wij gaan vrijdagavond naar de film, nu al zin in
Naar welke film gaan we?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
met liefde...![]()
maar ik ga al naar de bioscoop vanavond...
Oh nee weet ik niet, maar heb er veel over gehoord. Ook over de boeken iddquote:Op woensdag 18 november 2009 16:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, is ie leuk? Ik heb de boeken wel gelezen, en was al bang dat ie niet meer zou draaien...
Naar welke film gaan jullie?
milennium... maar je moet wel nu in de auto springen anders red je t niet om op tijd hier te zijn...quote:
de boeken zijn echt top! die wil je meteen uitlezen (slapeloze nachtenwerk...)quote:Op woensdag 18 november 2009 16:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh nee weet ik niet, maar heb er veel over gehoord. Ook over de boeken idd. Wij gaan naar New Moon
oh, en mn moeder en tante gaan ook mee...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
milennium... maar je moet wel nu in de auto springen anders red je t niet om op tijd hier te zijn...![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:07 schreef MrSubtle het volgende:
weet iemand of 2012 een toffe film is?
Toch maar eens bestellen dan...Zulke soort boeken zijn gaaf! New Moon is van de Twilight trillogy, zijn ook hele gave boeken!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
de boeken zijn echt top! die wil je meteen uitlezen (slapeloze nachtenwerk...)
New Moon ken ik niet... Maar Bios is altijd leuk!
oh, volgens mij leest mijn zusje ook zoiets... mijn boeken zijn al de halve familie rond gegaan, heb ze volgens mij nog nooit alledrie op de plank gehad...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Toch maar eens bestellen dan...Zulke soort boeken zijn gaaf! New Moon is van de Twilight trillogy, zijn ook hele gave boeken!!!
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:09 schreef Loveless85 het volgende:
Name Status Runtime Eps# Mins# Time Wasted
1. Bones Returning Series 60 91 5460 3 days, 19 hours
2. Californication Returning Series 30 32 960 16 hours
3. CSI: Crime Scene Investigation Returning Series 60 213 12780 1 weeks, 1 days, 21 hours
4. Heroes Returning Series 60 69 4140 2 days, 21 hours
5. House Returning Series 60 117 7020 4 days, 21 hours
6. Jericho Canceled/Ended 60 29 1740 1 days, 5 hours
7. NCIS Returning Series 60 145 8700 6 days, 1 hours
8. The Big Bang Theory Returning Series 30 48 1440 1 days
Total 744 42240 1 months, 1 days, 8 hour
Nee, amper!quote:
Heb 'm niet gezien, hij lijkt me wel grappig, maar volgens deze site wordt ie toch wat minder gewaardeerd.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:07 schreef MrSubtle het volgende:
weet iemand of 2012 een toffe film is?
Ja als je een sucker voor romantiek bent, zit het helemaal goedquote:Op woensdag 18 november 2009 16:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, volgens mij leest mijn zusje ook zoiets... mijn boeken zijn al de halve familie rond gegaan, heb ze volgens mij nog nooit alledrie op de plank gehad...
Dan heb je echt geluk gehad idd!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, amper!
Had echt mazzel, afslag was weer open, wel een flink omgebogen vangrail in de bocht, gok dattie daarom ff dicht was
oh, dan ga ik ze na 16 december bestellen, anders wordt het niks met mn tentamens...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja als je een sucker voor romantiek bent, zit het helemaal goed. Ik heb de boeken vrijwel in 1 keer uitgelezen
Gebruik dan IMDB, grootste site met flinke voorsprong wat betreft filminfo en waarderingenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb 'm niet gezien, hij lijkt me wel grappig, maar volgens deze site wordt ie toch wat minder gewaardeerd.
welke boeken?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dan ga ik ze na 16 december bestellen, anders wordt het niks met mn tentamens...
die rampenfilms zijn altijd net iets beter in de bios ja...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gebruik dan IMDB, grootste site met flinke voorsprong wat betreft filminfo en waarderingen![]()
http://www.imdb.com/title/tt1190080/
6.6 is niet zo veel
Staat wel op m'n must see list, samen met Orphan en Paranormal Activity, en eigenlijk ook Couples Retreat, maar die laatste is thuis net zo leuk als de bios, de eerder genoemden zijn toch wel bios materiaal ivm special effects enzo
twilight trilogiequote:
die heeft mn huisgenootje eergisteravond gekekenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gebruik dan IMDB, grootste site met flinke voorsprong wat betreft filminfo en waarderingen![]()
6.6 is niet zo veel
Staat wel op m'n must see list, samen met Orphan en Paranormal Activity, en eigenlijk ook Couples Retreat, maar die laatste is thuis net zo leuk als de bios, de eerder genoemden zijn toch wel bios materiaal ivm special effects enzo
Hehe, dat is wel verstandig iddquote:Op woensdag 18 november 2009 16:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dan ga ik ze na 16 december bestellen, anders wordt het niks met mn tentamens...
Ik zweer het je, orphan is écht een goeie film!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
6.6 is niet zo veel
Terug vind piemel?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:18 schreef Greys het volgende:
tvp
Nou ja thriller en horror enzo, iig met veel 'schrikeffecten' zoals bv. The Ring of Orphan (zo komtie over dan) vind ik toch altijd net wat beter in de bios tot hun recht komen.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zweer het je, orphan is écht een goeie film!
Alleen orphan is niet bios waardig.
Nee. Ik ga echt dood van de rugpijn sinds de afwas al. De was ophangen was eigenlijk al geen goed ideequote:
Schrik effecten in Orphan heb je bijna niet. De spanning wordt wel opgebouwd hoor... en er is een heel naar onderhuidsgevoel... maar het is geen nightmare in elmstreet qua schrikeffecten...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja thriller en horror enzo, iig met veel 'schrikeffecten' zoals bv. The Ring of Orphan (zo komtie over dan) vind ik toch altijd net wat beter in de bios tot hun recht komen.
En nee heb geen pauperzooitje thuis ofzo, ook gewoon 5.1 setje en Full HD scherm, maar toch
Oh nou zodra die in 1080p te 'huren/lenen' is maar eens kijken danquote:Op woensdag 18 november 2009 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Schrik effecten in Orphan heb je bijna niet. De spanning wordt wel opgebouwd hoor... en er is een heel naar onderhuidsgevoel... maar het is geen nightmare in elmstreet qua schrikeffecten...
Echt!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Ik ga echt dood van de rugpijn sinds de afwas al. De was ophangen was eigenlijk al geen goed ideeDus ik laat het hierbij. Morgen weer een dag
quote:
Avatar lijkt me dan weer helemaal niks.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef tombolafan het volgende:
orphan lijkt mij ook goed. Avatar heb ik geen idee wat ik er van moet verwachten...
Hij is allang in blauwstraalquote:Op woensdag 18 november 2009 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nou zodra die in 1080p te 'huren/lenen' is maar eens kijken dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2009 16:41:17 ]
die is lief! zoals ie in het begin ook al zo enthousiast aan komt rennen!quote:
jaaa, die zit ook voor UP! toen ik hem in de bios zagquote:
Hihi, gek poesjequote:
jaaaaquote:Op woensdag 18 november 2009 16:26 schreef tombolafan het volgende:
en deze vind ik![]()
en stiekem zielig...
Duurde even voordat ik 'm door hadquote:Op woensdag 18 november 2009 16:26 schreef tombolafan het volgende:
en deze vind ik![]()
en stiekem zielig...
ja, ik ook, ik dacht, he, wat moet ie nou...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Duurde even voordat ik 'm door had![]()
Maar awww![]()
ja, daar had ik m gezien ja...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jaaa, die zit ook voor UP! toen ik hem in de bios zag
Haha, ja zei net al dat ik 'm uit had. Heb wel wat gekrabbeld ja, meer dan jij volgensmijquote:Op woensdag 18 november 2009 16:38 schreef nieslief het volgende:
Enfermera hebbie hem nu al uit? En ook al gekrabbeld enzo?? gaat snel he die dingen.
anti climax????quote:Op woensdag 18 november 2009 16:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha, ja zei net al dat ik 'm uit had. Heb wel wat gekrabbeld ja, meer dan jij volgensmijDus ga ff opzoeken naar wie ik 'm ook alweer moet sturen en dan gaat ie morgen op de bus
Ik vond dat Kiwi-filmpje beetje raar.. Anti climax.
Oeh ja die wil ik ook zien!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
ik wil paranormal activity kijken![]()
kijken of het de hype waarmaakt
I know, het is ook wel mooi geanimeerd, en er zitten leuke stukjes in, maar het eindigt niet zoals een typisch Pixar-filmpje, en dat is het ook niet. Geeft verder niet, ik vind het gewoon een niet zo'n leuk filmpje.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
anti climax????
dat arme vogeltje wil ook eens voelen hoe het is om te vliegen...
quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:45 schreef ElisaB het volgende:
TVP voor het volgende deel als ik over drie uur thuiskom
Sorry hequote:
Moooooi is ie he?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:53 schreef oh-oh het volgende:
MrS, volgens mij hoor ik dat Firefly nu op de radio en is het idd dat liedje waarvan ik telkens denk dat t Jont Mitchell is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |