SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2009 16:41:17 ]
die is lief! zoals ie in het begin ook al zo enthousiast aan komt rennen!quote:
jaaa, die zit ook voor UP! toen ik hem in de bios zagquote:
Hihi, gek poesjequote:
jaaaaquote:Op woensdag 18 november 2009 16:26 schreef tombolafan het volgende:
en deze vind ik![]()
en stiekem zielig...
Duurde even voordat ik 'm door hadquote:Op woensdag 18 november 2009 16:26 schreef tombolafan het volgende:
en deze vind ik![]()
en stiekem zielig...
ja, ik ook, ik dacht, he, wat moet ie nou...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Duurde even voordat ik 'm door had![]()
Maar awww![]()
ja, daar had ik m gezien ja...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jaaa, die zit ook voor UP! toen ik hem in de bios zag
Haha, ja zei net al dat ik 'm uit had. Heb wel wat gekrabbeld ja, meer dan jij volgensmijquote:Op woensdag 18 november 2009 16:38 schreef nieslief het volgende:
Enfermera hebbie hem nu al uit? En ook al gekrabbeld enzo?? gaat snel he die dingen.
anti climax????quote:Op woensdag 18 november 2009 16:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha, ja zei net al dat ik 'm uit had. Heb wel wat gekrabbeld ja, meer dan jij volgensmijDus ga ff opzoeken naar wie ik 'm ook alweer moet sturen en dan gaat ie morgen op de bus
Ik vond dat Kiwi-filmpje beetje raar.. Anti climax.
Oeh ja die wil ik ook zien!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
ik wil paranormal activity kijken![]()
kijken of het de hype waarmaakt
I know, het is ook wel mooi geanimeerd, en er zitten leuke stukjes in, maar het eindigt niet zoals een typisch Pixar-filmpje, en dat is het ook niet. Geeft verder niet, ik vind het gewoon een niet zo'n leuk filmpje.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
anti climax????
dat arme vogeltje wil ook eens voelen hoe het is om te vliegen...
quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:45 schreef ElisaB het volgende:
TVP voor het volgende deel als ik over drie uur thuiskom
Sorry hequote:
Moooooi is ie he?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:53 schreef oh-oh het volgende:
MrS, volgens mij hoor ik dat Firefly nu op de radio en is het idd dat liedje waarvan ik telkens denk dat t Jont Mitchell is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |