Inderdaad, ik heb net gegeten, had eigenlijk wel verwacht dat dit topic al vol zou zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:35 schreef Goodbye het volgende:
Rustig hier, ik heb gewoon een hele gossip girl aflevering kunnen kijken
Dat vind ik nu weer zo typisch... omdat Tombolafan doofstom is moet IK weer voor het kabaal zorgen hier zeker?quote:
Jij klaagt.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat vind ik nu weer zo typisch... omdat Tombolafan doofstom is moet IK weer voor het kabaal zorgen hier zeker?![]()
... ze kan toch met een lepel op een ketel slaan of zo?
Ik ook. Kom op zeg, was nou 5 euro p.pquote:Op woensdag 18 november 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
Ik vind 5 euro p.p. trouwens super cheap hoor Q, dus als HIER nog iemand over gaat piepen!
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oja met een y was dat.
Mensen die helemaal over de zeik de winkel verlaten al gillend (tegen mij, collega's en soms ook gewoon tegen andere klanten) enzoAls je bv niet 1 cent terug geeft ivm afronding, mensen gaan daarover helemaal uit hun stekker
Dat is niet veel voor een avondje vermaak met Qwea én hapjes en drankjes.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook. Kom op zeg, was nou 5 euro p.p
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Heus heus heus heus echt en dan in combinatie met de ''.
I'm confused (lees: durf niemand meer te geloven sinds gisteren)
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat vind ik nu weer zo typisch... omdat Tombolafan doofstom is moet IK weer voor het kabaal zorgen hier zeker?![]()
... ze kan toch met een lepel op een kerel slaan of zo?
Jij? Stom?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben niet doofstom. wel oostindisch doof en soms stom, dat dan weer wel
Ik ben geen ketelquote:
Die Qwea, die doet het hem hea?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is niet veel voor een avondje vermaak met Qwea én hapjes en drankjes.
Alleen de aanwezigheid van Q is dat al waard!quote:Op woensdag 18 november 2009 19:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is niet veel voor een avondje vermaak met Qwea én hapjes en drankjes.
GMTAquote:Op woensdag 18 november 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen de aanwezigheid van Q is dat al waard!
MINSTENS!
wel een kerel...quote:
oeoeoeoeoeoeoeh, wat gezond!!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 19:52 schreef Qwea het volgende:
fak! Ik heb net een heerlijk asociaal groot glas vers geperste jus op
Dan moet je wel erg hard vlakken, wil je die wegvlakkenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nou... je moet MikeyMo ook niet uitvlakken hoor.
quote:
jaquote:Op woensdag 18 november 2009 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeoeoeoeoeoeoeh, wat gezond!!!!
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:48 schreef Cat22 het volgende:
Welcome back on the job Nonneke.![]()
Onomnomnomnomnom... ik heb me hier toch een berg lekker vers gekookte bloemkool op mijn bordje!
wat doen jullie toch allemaal met t plantje van DeZwabber?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
jamaar nog beter : Ontzettend fakking lekkah
En ik had een bigass coca cola glas![]()
nomnomnom
Istie zó groot?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan moet je wel erg hard vlakken, wil je die wegvlakken
en dan voor maar 5 euro???quote:
VERKOCHT!quote:
nu?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
VERKOCHT!
Wanneer kan ik m ophalen?
Deal! ik ben er overquote:
en een glimlach betekent toestemming toch???quote:Op woensdag 18 november 2009 20:01 schreef Qwea het volgende:
Mikey zegt:
ow wat dan?
Qwea | Da was ik nie! Da was een neger! zegt:
gewoon, verkocht. Ze komen je zo halen
kan ik weer een bak ben en jerry's kopen
Mikey zegt:
Hij heeft hem net gewassenquote:Op woensdag 18 november 2009 20:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Deal! ik ben er over
*anwb opzoekt
50 minuten!
Is ie wel schoon?
Ohhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 18 november 2009 19:59 schreef MrSubtle het volgende:
Greeheeeeeees, mag ik een baby otter?ah toeeee?
Kleine otter...
en dan ook nog je msn gesprekken hier posten...quote:Op woensdag 18 november 2009 20:04 schreef Qwea het volgende:
All I ever waaaanted
!!!
is yoooooou!
aah wat ben ik toch ook poepig
Mikey zegt:
heb je nou niks anders te zeggen iets van "JA KLOPT! JE BENNE KEIPOEPIG!"wat hebben wij toch boeiende msn gesprekken. En dan 3 meter bij elkaar vandaan
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en dan ook nog je msn gesprekken hier posten...
quote:
of :quote:Op woensdag 18 november 2009 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
dat is niet de goede reactie!!! Je moet zeggen; nee, dat is niet goed voor de otter, die hoort in het wild!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
oeh, ik wist nog niet hoe je heet!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 20:06 schreef Qwea het volgende:
doettie net de deur open :
"Denise?!"
-Hmm?
"JE BENNE KEIPOEPIG"
*proest
Je had het ook gewoon kunnen vragen hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 20:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, ik wist nog niet hoe je heet!!!
* tombolafan naam opschrijft in Greys-wannabe-lijstje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |