Inderdaad, ik heb net gegeten, had eigenlijk wel verwacht dat dit topic al vol zou zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:35 schreef Goodbye het volgende:
Rustig hier, ik heb gewoon een hele gossip girl aflevering kunnen kijken
Dat vind ik nu weer zo typisch... omdat Tombolafan doofstom is moet IK weer voor het kabaal zorgen hier zeker?quote:
Jij klaagt.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat vind ik nu weer zo typisch... omdat Tombolafan doofstom is moet IK weer voor het kabaal zorgen hier zeker?![]()
... ze kan toch met een lepel op een ketel slaan of zo?
Ik ook. Kom op zeg, was nou 5 euro p.pquote:Op woensdag 18 november 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
Ik vind 5 euro p.p. trouwens super cheap hoor Q, dus als HIER nog iemand over gaat piepen!
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oja met een y was dat.
Mensen die helemaal over de zeik de winkel verlaten al gillend (tegen mij, collega's en soms ook gewoon tegen andere klanten) enzoAls je bv niet 1 cent terug geeft ivm afronding, mensen gaan daarover helemaal uit hun stekker
Dat is niet veel voor een avondje vermaak met Qwea én hapjes en drankjes.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook. Kom op zeg, was nou 5 euro p.p
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Heus heus heus heus echt en dan in combinatie met de ''.
I'm confused (lees: durf niemand meer te geloven sinds gisteren)
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat vind ik nu weer zo typisch... omdat Tombolafan doofstom is moet IK weer voor het kabaal zorgen hier zeker?![]()
... ze kan toch met een lepel op een kerel slaan of zo?
Jij? Stom?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben niet doofstom. wel oostindisch doof en soms stom, dat dan weer wel
Ik ben geen ketelquote:
Die Qwea, die doet het hem hea?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is niet veel voor een avondje vermaak met Qwea én hapjes en drankjes.
Alleen de aanwezigheid van Q is dat al waard!quote:Op woensdag 18 november 2009 19:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is niet veel voor een avondje vermaak met Qwea én hapjes en drankjes.
GMTAquote:Op woensdag 18 november 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen de aanwezigheid van Q is dat al waard!
MINSTENS!
wel een kerel...quote:
oeoeoeoeoeoeoeh, wat gezond!!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 19:52 schreef Qwea het volgende:
fak! Ik heb net een heerlijk asociaal groot glas vers geperste jus op
Dan moet je wel erg hard vlakken, wil je die wegvlakkenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nou... je moet MikeyMo ook niet uitvlakken hoor.
quote:
jaquote:Op woensdag 18 november 2009 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeoeoeoeoeoeoeh, wat gezond!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |