gewoon doorlezen!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar, als ik hem niet uitgelezen krijg voor ik vertek duurt het ook een week.![]()
wat betekent dat nou weer?quote:[..]
Dich bès echt neet van heej.![]()
oeh! do tell!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat ook.
MrS. verschoot een beetje toen ik hem vertelde hoe zijn buurt alhier bekend stond en nog wel staat.
Ja zwabber, hoor je eens van een ander dat je lief moet doen tegen mijquote:
Feejx tijdelijk op nonactiefquote:Op woensdag 18 november 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zekerste weten trouwens.
Zeker nu Yvonne zegt 'officieel nog wel crew', want ze is non-actief
Doe es ff een beetje normaal en leuk aubquote:
Oh is het mysterie al ontrafeld? Ik wilde net het topic gaan lezenquote:Op woensdag 18 november 2009 @ 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zekerste weten trouwens.
Zeker nu Yvonne zegt 'officieel nog wel crew', want ze is non-actief
En dan de pagina's omslaanquote:Op woensdag 18 november 2009 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Bluf dat je dat open en bloot in een vliegtuig gaat zitten lezen![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mensen die zich noemen naar poetsmateriaal.
Binnen een dag???quote:Op woensdag 18 november 2009 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gewoon doorlezen!schijnt dat je m binnen een dag uit kan hebben!
![]()
[..]
Zeker te weten Feejxquote:Op woensdag 18 november 2009 13:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh is het mysterie al ontrafeld? Ik wilde net het topic gaan lezenGa ik alsnog doen
Sherlockquote:Op woensdag 18 november 2009 @ 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeker te weten Feejx
Wat zit er nu in je maag te verteren?
Dat topic is haar laatste post, die is in oktober, ze is 'soort van crew nog, maar niet actief', nou Feejx is non-actief nu. Ze is ook 26, en al die stille hints in dat topic. Kan niet missen
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:47 schreef Enfermera het volgende:
Oh god, geweldig boekje ditik zit nou een stukje te lezen over heilig water en dat doet me denken aan een verhaal dat mijn vader vertelde.
Hij heeft polio gehad en daardoor 1 korter been, das wat achtergebleven in de groei. Zijn moeder had daar heilig water voor, en ook om als het stormde het huis te zegenen enzo.
Wat ze alleen niet wist, is dat mijn oom (broer van mijn vader dus), dat flesje heilig water altijd leegdronk en dan weer vulde met gewoon water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja zwabber, hoor je eens van een ander dat je lief moet doen tegen mij
Oh? Vertelquote:Op woensdag 18 november 2009 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha ik had wel wat voorkennis, ken haar ook wel aardig![]()
![]()
Ja, hij was echt verschrikkelijk. Heb tig van zulke verhalen gehoord, maar hij is echt grappigquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |