1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Als er extra eiwitten aan toegevoegd zijn kan het heel gezond zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als er extra eiwitten aan toegevoegd zijn kan het heel gezond zijn![]()
.
.
.
.
.
.
.getverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wist je dat t ondiepe bad in een zwembad t meest vervuilde bad is?
alle urine en soms ook andere ontlasting die daarin gedaan wordToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zet je ECHTE tieten anders in de lapo?
ik bedoel ook niet zo:quote:
hey ik zei dat niet als eerstequote:Op woensdag 18 november 2009 13:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ynske foei gatver wat vies........
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja echt he! Maar sommige mensen hebben schijnbaar geen schaamte ofzo.
En dan ook echt in het kinderbadje waar die die kids later weer in spelen water uit drinken
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
tombola, je naam staat wel i nde OP, maar je UI niet.
Kies es een leuke en zet 'm er eens bij
quote:
Ik zag een slank middeltjequote:Op woensdag 18 november 2009 13:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Heeft nou niemand commentaar op die mooie foto die ik in het vorige topic gepost had?![]()
is al toegevoegd. ook aan wikiquote:Op woensdag 18 november 2009 13:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kies es een leuke...
![]()
oftewel deze is niet goed genoeg?
*terugkijken gaat...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Heeft nou niemand commentaar op die mooie foto die ik in het vorige topic gepost had?![]()
bedoelt ze misschien haar moedervlekken?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
*terugkijken gaat...
Ik zit op pagina 10 en zie m nog steeds niet
Ja, so?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:33 schreef MrSubtle het volgende:
Hier in weert ligt een sportwinkel, die POSNO heet![]()
Nee, want jij bent zo lekker normaalquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:33 schreef Cat22 het volgende:
Hoi.![]()
Ik krijg natte dozen post!Misschien bewaar ik hem wel voor volgende week, ga ik zitten soppen in het vliegtuig.
Weertquote:
Ik ook. Dadelijk ben ik dus weer weg want dan gaan we koffie drinken.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:35 schreef Goodbye het volgende:
JoehoeeeIk mag heul niet fokken want ik ben aan ´t werk!
You're KIDDING me?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, so?![]()
Die familie heet echt zo, ik heb met een dochter in de klas gezeten. Maar omdat de naam hier zo ingebrugerd is heeft volgens mij niemand de conncetie gelegd. Ze is er in ieder geval nooit mee gepest.
Ik zet m'n geld op Feejxquote:Op woensdag 18 november 2009 13:33 schreef Greys het volgende:
Over wie uit de crew zou dit gaan?
[tips] Koffer van ex staat nog in huis (en ik wil er vanaf)
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:33 schreef Greys het volgende:
Over wie uit de crew zou dit gaan?
[tips] Koffer van ex staat nog in huis (en ik wil er vanaf)
dat kan alleen maar Y mme zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:21 schreef Misan het volgende:
[..]
verknipt was ze zeker, toen ik 'r eruit geflikkerd had was ze ineens zwanger (was vrij onmogelijk) en twee weken later had ze een miskraam
HEY!!!! LIEF DOEN!quote:
Mensen die zich noemen naar poetsmateriaal.quote:
Cat22 komt gewoon uit een nette buurt!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
You're KIDDING me?echt iedereen waarmee ik wel eens door Weert ben gewandeld (die hier niet vandaan komt) roept spontaan wat anders bij het zien van die naam
Zekerste weten trouwens.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld op Feejx![]()
![]()
Die is volgens mij 26, vrouw, was FP baas, en nu geen crew meer...
Ach, positief/negatief, dat boeit me niet. Ik stuurde het plaatje ook naar mn man, hij stuurde terug:quote:Op woensdag 18 november 2009 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag een slank middeltje![]()
Maar das geen commentaar
Staat op de 1e pagina onder een spoiler xDquote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
*terugkijken gaat...
Ik zit op pagina 10 en zie m nog steeds niet
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bedoelt ze misschien haar moedervlekken?
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mensen die zich noemen naar poetsmateriaal.
Jamaar, als ik hem niet uitgelezen krijg voor ik vertek duurt het ook een week.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
dan duurt t veel te lang voor je m doorstuurt!
Dich bès echt neet van heej.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
You're KIDDING me?echt iedereen waarmee ik wel eens door Weert ben gewandeld (die hier niet vandaan komt) roept spontaan wat anders bij het zien van die naam
ah! Oh-Oh dus?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:36 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
[..]
dat kan alleen maar Y mme zijn
Dat ook.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat22 komt gewoon uit een nette buurt!
gewoon doorlezen!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar, als ik hem niet uitgelezen krijg voor ik vertek duurt het ook een week.![]()
wat betekent dat nou weer?quote:[..]
Dich bès echt neet van heej.![]()
oeh! do tell!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat ook.
MrS. verschoot een beetje toen ik hem vertelde hoe zijn buurt alhier bekend stond en nog wel staat.
Ja zwabber, hoor je eens van een ander dat je lief moet doen tegen mijquote:
Feejx tijdelijk op nonactiefquote:Op woensdag 18 november 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zekerste weten trouwens.
Zeker nu Yvonne zegt 'officieel nog wel crew', want ze is non-actief
Doe es ff een beetje normaal en leuk aubquote:
Oh is het mysterie al ontrafeld? Ik wilde net het topic gaan lezenquote:Op woensdag 18 november 2009 @ 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zekerste weten trouwens.
Zeker nu Yvonne zegt 'officieel nog wel crew', want ze is non-actief
En dan de pagina's omslaanquote:Op woensdag 18 november 2009 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Bluf dat je dat open en bloot in een vliegtuig gaat zitten lezen![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mensen die zich noemen naar poetsmateriaal.
Binnen een dag???quote:Op woensdag 18 november 2009 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gewoon doorlezen!schijnt dat je m binnen een dag uit kan hebben!
![]()
[..]
Zeker te weten Feejxquote:Op woensdag 18 november 2009 13:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh is het mysterie al ontrafeld? Ik wilde net het topic gaan lezenGa ik alsnog doen
Sherlockquote:Op woensdag 18 november 2009 @ 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeker te weten Feejx
Wat zit er nu in je maag te verteren?
Dat topic is haar laatste post, die is in oktober, ze is 'soort van crew nog, maar niet actief', nou Feejx is non-actief nu. Ze is ook 26, en al die stille hints in dat topic. Kan niet missen
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:47 schreef Enfermera het volgende:
Oh god, geweldig boekje ditik zit nou een stukje te lezen over heilig water en dat doet me denken aan een verhaal dat mijn vader vertelde.
Hij heeft polio gehad en daardoor 1 korter been, das wat achtergebleven in de groei. Zijn moeder had daar heilig water voor, en ook om als het stormde het huis te zegenen enzo.
Wat ze alleen niet wist, is dat mijn oom (broer van mijn vader dus), dat flesje heilig water altijd leegdronk en dan weer vulde met gewoon water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja zwabber, hoor je eens van een ander dat je lief moet doen tegen mij
Oh? Vertelquote:Op woensdag 18 november 2009 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha ik had wel wat voorkennis, ken haar ook wel aardig![]()
![]()
Ja, hij was echt verschrikkelijk. Heb tig van zulke verhalen gehoord, maar hij is echt grappigquote:
quote:
Pm mag ook!quote:
ja maar, ja maar, iemand had toch als tt gedaan dat jij de nieuwe y mme was???quote:Op woensdag 18 november 2009 13:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe es ff een beetje normaal en leuk aub![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:48 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga nu cup-a-soup blauw maken![]()
enne, MrSubtle en Cat, ik moet even wat bekennenhoe krijg je dat blauw dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Wie A zegt...quote:
Senesta@fok.nlquote:Op woensdag 18 november 2009 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee heur, hartstikke stuk.
Elies heeft 'm gesloopt met dr PM gisteravond![]()
ik heb voedselkleurstof gehaald voor een cake die ik ga maken, die ik de meest rare kleuren ga gevenquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee heur, hartstikke stuk.
Elies heeft 'm gesloopt met dr PM gisteravond![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is ie stuk? Moet je GlowMouse even vragen
aaaah toch niet zoals die regenboogcake die in t taartenversiertopic staat hequote:Op woensdag 18 november 2009 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb voedselkleurstof gehaald voor een cake die ik ga maken, die ik de meest rare kleuren ga geven
en ik heb voor de lol wat in mijn cupasoup gedaan
(en het ziet er erg goor uit)
tis net alsof ik een gesmolten smurf drink
Ga jij eens weg hier. En kom maar terug als je beter weer hebt meegenomenquote:
dan verzinnen we zelf wel wat!quote:
Nou nee , je bent altijd bij me in mn hart in dat tuintjequote:
Omfgquote:Op woensdag 18 november 2009 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee , je bent altijd bij me in mn hart in dat tuintje
Je weet dat kleurstoffen nou niet echt geweldige dingen zijn?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
ik verheug me zo op mijn blauw met roze met groene cake![]()
en mijn blauw met roze met groene bapao's
in string? dat heeft toch geen zin??? Dat hoor je toch niet, dat ze in string staat?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omfg![]()
Als je echt van me zou houden, zou je dat liedje zingen, opnemen en hier plaatsen.
In string.
Tis niet te hopen dat je wat hoort klapperen neequote:Op woensdag 18 november 2009 14:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
in string? dat heeft toch geen zin??? Dat hoor je toch niet, dat ze in string staat?
Ze moet het toch filmenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
in string? dat heeft toch geen zin??? Dat hoor je toch niet, dat ze in string staat?
I will call your bluff.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:42 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Cat, met zo een boekje wil je toch echt niet in het openbaar gezien worden?????
Bluf dat je dat open en bloot in een vliegtuig gaat zitten lezen![]()
Zwabberrrrrr ik ben benieuwd wat je allemaal gaat brouwen stomen
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:48 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga nu cup-a-soup blauw maken![]()
enne, MrSubtle en Cat, ik moet even wat bekennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe kwam je daar in godsnaam terecht?![]()
En wat heb je allemaal gedaan?
En waarom heb je niet naar ons gezwaaid?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
T zijn toch wel van die verantwoorde kleurstoffen he?quote:
Ik doe het as we speak for joe my lufquote:Op woensdag 18 november 2009 14:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze moet het toch filmen
En het gaat om het idee
xD Had je 'm anders buiten opgehangen?quote:
quote:
quote:
in de tijd dat mijn moeder opleiding + werk tegelijkertijd deed verdiende ze heel weinig, dus we konden niet naar het buitenland op vakantie, dus toen zijn we in het bungalowpark in de buurt op vakantie geweestquote:Op woensdag 18 november 2009 14:16 schreef Cat22 het volgende:
Zo, koffie = op.![]()
Het schijnt hard te waaien hier maar ik kijk aan tegen een gevel uit 1600. En die staat nog steeds dus ik geloof er niks van.![]()
[..]
I will call your bluff.![]()
[..]
![]()
Hoe kwam je daar in godsnaam terecht?![]()
En wat heb je allemaal gedaan?
En waarom heb je niet naar ons gezwaaid?
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:22 schreef MrSubtle het volgende:
De avonturen van Qwea, binnenkort ook in boekvorm verkrijgbaar
[..]
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:22 schreef MrSubtle het volgende:
De avonturen van Qwea, binnenkort ook in boekvorm verkrijgbaar
[..]
[..]
Wedden dat het met die wind in een uur droog isquote:Op woensdag 18 november 2009 14:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD Had je 'm anders buiten opgehangen?
ze zijn verantwoord hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
T zijn toch wel van die verantwoorde kleurstoffen he?
Of heb je echt die chemische meuk?
De vriend van mn zusje lust al die dingen niet als het gekke kleurtjes zijn.
Dus ik maak ALTIJD de heerlijkste roze / blauwe cakes en zo als ie komt, en dan zit iedereen te smullen en weigert hij te proeven.
als t nog aan de lijn hangtquote:Op woensdag 18 november 2009 14:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wedden dat het met die wind in een uur droog is
ik haakte ook afquote:
Hallo, hoe weet jij nou of mijn aarsvocht niet aantrekkelijk is. Je hebt het niet gezien, niet geroken, heel niksquote:
quote:
Inderdaad...quote:
Sommige dingen wéét je gewoon.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, hoe weet jij nou of mijn aarsvocht niet aantrekkelijk is. Je hebt het niet gezien, niet geroken, heel niks
Niet eerder oordelen voordat je er kennis mee hebt gemaakt, hoor.
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:29 schreef Qwea het volgende:
tis half 3, en ik ben fucking gewoon al door mn dingen heenik hoef enkel de was nog op te hangen
Iemand, bel de krant
Ik bel het journaalquote:Op woensdag 18 november 2009 14:29 schreef Qwea het volgende:
tis half 3, en ik ben fucking gewoon al door mn dingen heenik hoef enkel de was nog op te hangen
Iemand, bel de krant
quote:
Ik ben in alles goedquote:Op woensdag 18 november 2009 14:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat een goede huisvrouw zijt gij!
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
hmm mijn mond smaakt raar en ik heb hoofdpijn
zou het door de kleurstoffen komen ?
ik heb echt maar een druppeltje in mijn soep gedaan
Nee nee, ik denk dat je ff iets moet eten / drinken!quote:Op woensdag 18 november 2009 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
hmm mijn mond smaakt raar en ik heb hoofdpijn
zou het door de kleurstoffen komen ?
Smerig kreng!quote:Op woensdag 18 november 2009 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, ik denk dat je ff iets moet eten / drinken!
( kun je gelijk nog een kek kleurtje dr in pleuren)
Precies. Ik zou rood water ofzo makenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, ik denk dat je ff iets moet eten / drinken!
( kun je gelijk nog een kek kleurtje dr in pleuren)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |