En jij dacht nog wel uniek te zijn met je avondetenquote:
quote:
In éé'n keer gegeten of van de hele dagquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:49 schreef Chain_Reaction het volgende:
7 cheeseburgers, 12 kipnuggets, 5 halve liters en een rol drop.
Gewoon avondeten joh.. Tss over de hele dag.. Ben je gek?quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:01 schreef trovey het volgende:
[..]
In éé'n keer gegeten of van de hele dag
Wáárom?quote:
Dat dacht ik al....quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:07 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Gewoon avondeten joh.. Tss over de hele dag.. Ben je gek?
Maar een hele kiloquote:
Maar gast, dat spul is niet te vretenquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:45 schreef Geomancer het volgende:
Broodjes met ham, kaas, uitjes en augurkies.![]()
Voor de zekerheid altijd loempia's en/of sate meenemen bij de Chinees (of had je zo'n crappy magnetron bakje van de supermarkt?)..quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:04 schreef Acinonyx het volgende:
Een halve kilo nasi, bami, en foe-yong-hai, en nog altijd honger
Ik herrinner je er even aan dat je eten moet scorenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:15 schreef Catch22- het volgende:
een hapklaar van peijnenburg...
reminds me; moet eten scoren
Nee het was nog over van de Chineesquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:09 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Voor de zekerheid altijd loempia's en/of sate meenemen bij de Chinees (of had je zo'n crappy magnetron bakje van de supermarkt?)..
Het lijkt me juist prijzenswaardig als een topic zo kut is, dat er offtopic wordt gereageerd.. Alleen op die manier heb je nog kans dat er wat van terecht komt lijkt me.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:39 schreef nijnja het volgende:
Het grootste kuttopic dat je kan verzinnen, en alle reacties zijn nog OT... Wat een grap!
Brood met kaas
welke saus?quote:
Dus?quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:00 schreef tliciouz het volgende:
Stokbroodje zit in de oven, nog even wachten en mijn buik is weer gevuld
Ze vragen er inderdaad naar en je geeft er allesbehalve een antwoord op. Nogmaals de vraag is wat er NU IN JOUW MAAG zit te verteren... Je loopt op de zaken vooruit..quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat ga je zeiken? Ze vragen er toch naar.
Pff hoe serieus neem jij alles op de late avond, maar het smaakte heerlijk, zal dalijk opnieuw de reactie plaatsen als het daadwerkelijk aan het verteren isquote:Op vrijdag 18 september 2009 02:29 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ze vragen er inderdaad naar en je geeft er allesbehalve een antwoord op. Nogmaals de vraag is wat er NU IN JOUW MAAG zit te verteren... Je loopt op de zaken vooruit..
Geduld is een schone zaak. Maar hoe smaakte het?
Dat doet mij deugd.. Probeer dan ook mogelijk te verhalen wat er precies op jouw stokbrood zat.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pff hoe serieus neem jij alles op de late avond, maar het smaakte heerlijk, zal dalijk opnieuw de reactie plaatsen als het daadwerkelijk aan het verteren is
Ik zal het nu maar alvast verklappen voor jou, kaas.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:34 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Dat doet mij deugd.. Probeer dan ook mogelijk te verhalen wat er precies op jouw stokbrood zat.
Less is more. Geenszins cheesy.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zal het nu maar alvast verklappen voor jou, kaas.
Achteraf, snijd hem voor hij de oven in gaat eerst open dan kan ik zodra hij klaar is hem meteen openvouwen en heerlijke plakjes kaas er in leggen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:38 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Less is more. Geenszins cheesy.
Zat de kaas er al op voordat jij het in de oven deponeerde of heb jij het er achteraf op gedaan?
Een goede zaak.. Er ligt duidelijk een beleid aan ten grondslag.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Achteraf, snijd hem voor hij de oven in gaat eerst open dan kan ik zodra hij klaar is hem meteen openvouwen en heerlijke plakjes kaas er in leggen!![]()
Heeft het bij jou gesmaakt?
Ik durf het bijna niet te vragen, maar ben jij te lui om nog wat eten te fixen? Niet dat het mij onbekend voorkomtquote:
Dat dacht ik! Wil het wel goed gedaan hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:45 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Een goede zaak.. Er ligt duidelijk een beleid aan ten grondslag.
En ja, het heeft hier uitstekend gesmaakt en in het verlengde daarvan smaken de biertjes ook niet onaardig.
Een perfectioniste in de keuken maakt iemand weliswaar nog geen keukenprinces, maar de intentie is iig aanwezig.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat dacht ik! Wil het wel goed gedaan hebben.
Een broodje shoarma was er bij mij ook wel ingegaan, niks meer over?![]()
Had hier nog zon huzarenslaatje liggen van de ah, die maar even naar binnen gewerkt.
Haha nou over dat eerste maak ik me toch al geen zorgen, als ik iets niet ben is het wel een keuken prinsesje.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:52 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Een perfectioniste in de keuken maakt iemand weliswaar nog geen keukenprinces, maar de intentie is iig aanwezig.
En nee, ik laat vrijwel nooit iets over wanneer het een broodje shoarma betreft. Dat zou jij toch moeten begrijpen.
Huzarenslaatje van de AH is ook best ok, maar ik weet helaas uit ervaring dat het vrij matig matched met bier etc.
Haha, misschien is het ook ergens wel een goed teken als je geen keukenprinses bent.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha nou over dat eerste maak ik me toch al geen zorgen, als ik iets niet ben is het wel een keuken prinsesje.
Ja je hebt gelijk, ik zou ook niets overlaten! Maar je weet maar nooit het had gekund.![]()
Denk ook niet echt dat het lekker smaakt met bier, heb overigens de helft laten staan, erg lekker was ie deze keer niet
Haha slim van je! Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op vrijdag 18 september 2009 02:59 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Haha, misschien is het ook ergens wel een goed teken als je geen keukenprinses bent.
Overigens kun je nu goed zeggen dat je wat overhebt, aangezien je weet dat ik nu bier drink..
Morgen, zo begin van de middag als ik uit mijn slaap ontwaak is het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha slim van je! Zo had ik het nog niet bekeken
Bij mij is dat dan precies andersom, daarom kruip ik nu ook lekker onder me warme dekentjes!quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:09 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Morgen, zo begin van de middag als ik uit mijn slaap ontwaak is het een ander verhaal.
Sleep well.quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij mij is dat dan precies andersom, daarom kruip ik nu ook lekker onder me warme dekentjes!
Slaap lekker!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:39 schreef nijnja het volgende:
Het grootste kuttopic dat je kan verzinnen, en alle reacties zijn nog OT... Wat een grap!
Jou ull.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:30 schreef xxiessiexx het volgende:
Aardappels, witte bonen in tomatensaus en vlees.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:41 schreef kanovinnie het volgende:
Hutspot met een beetje zoet zure saus, en een pakje vifit
Broodquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:17 schreef pepu het volgende:
Nix, tis weer leeg. Mot eens in koelkast gaan kijken
Ja doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:41 schreef CHEVHB het volgende:
Zou ik het doen? Pizza in de oven duwen?
Dat is goed lekker hoorquote:
Mijn mama maakt altijd van die kleine balletjes, stuk of 20 (maar ze telt ze nooitquote:Op zondag 1 november 2009 15:11 schreef Sony100 het volgende:
Hahahah, en wie gaat uitleggen waarom het eten op is?
quote:Op zondag 1 november 2009 15:28 schreef nijnja het volgende:
Sony100, PUB SC [4561] // Simsalabim dat is de SC, en daar wordt werkelijk over niets geluld, dus ga je gang daar, ik kom dr zo ook langs :') ^O^
Nu hier: Ontopic,
Dat plaatje, is denk ik Speculoos?
1 |
Jij wint!quote:Op zondag 1 november 2009 15:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Ik gok op pindakaas...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk ook altijd de Keuringsdienst van Waardequote:Op zaterdag 14 november 2009 13:42 schreef Twizu het volgende:
Boterham met appelstroop en een glaasje sinaasappelsap!
(Ja, ik heb de KVW gekeken)
Daar was inderdaad weinig spannends aan. Volgens mij werd die aflevering betaald door die Nederlandse Peperimporteur ofzo.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:43 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd de Keuringsdienst van Waarde
Die peper aflevering was boring!
Fruithapjequote:
Fruithapje!quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:14 schreef Twizu het volgende:
[..]
Fruithapje![]()
Dat maakte mijn mama vroeger altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |