En jij dacht nog wel uniek te zijn met je avondetenquote:
quote:
In éé'n keer gegeten of van de hele dagquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:49 schreef Chain_Reaction het volgende:
7 cheeseburgers, 12 kipnuggets, 5 halve liters en een rol drop.
Gewoon avondeten joh.. Tss over de hele dag.. Ben je gek?quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:01 schreef trovey het volgende:
[..]
In éé'n keer gegeten of van de hele dag
Wáárom?quote:
Dat dacht ik al....quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:07 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Gewoon avondeten joh.. Tss over de hele dag.. Ben je gek?
Maar een hele kiloquote:
Maar gast, dat spul is niet te vretenquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:45 schreef Geomancer het volgende:
Broodjes met ham, kaas, uitjes en augurkies.![]()
Voor de zekerheid altijd loempia's en/of sate meenemen bij de Chinees (of had je zo'n crappy magnetron bakje van de supermarkt?)..quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:04 schreef Acinonyx het volgende:
Een halve kilo nasi, bami, en foe-yong-hai, en nog altijd honger
Ik herrinner je er even aan dat je eten moet scorenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:15 schreef Catch22- het volgende:
een hapklaar van peijnenburg...
reminds me; moet eten scoren
Nee het was nog over van de Chineesquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:09 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Voor de zekerheid altijd loempia's en/of sate meenemen bij de Chinees (of had je zo'n crappy magnetron bakje van de supermarkt?)..
Het lijkt me juist prijzenswaardig als een topic zo kut is, dat er offtopic wordt gereageerd.. Alleen op die manier heb je nog kans dat er wat van terecht komt lijkt me.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:39 schreef nijnja het volgende:
Het grootste kuttopic dat je kan verzinnen, en alle reacties zijn nog OT... Wat een grap!
Brood met kaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |