ze zijn verantwoord hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
T zijn toch wel van die verantwoorde kleurstoffen he?
Of heb je echt die chemische meuk?
De vriend van mn zusje lust al die dingen niet als het gekke kleurtjes zijn.
Dus ik maak ALTIJD de heerlijkste roze / blauwe cakes en zo als ie komt, en dan zit iedereen te smullen en weigert hij te proeven.
als t nog aan de lijn hangtquote:Op woensdag 18 november 2009 14:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wedden dat het met die wind in een uur droog is
ik haakte ook afquote:
Hallo, hoe weet jij nou of mijn aarsvocht niet aantrekkelijk is. Je hebt het niet gezien, niet geroken, heel niksquote:
quote:
Inderdaad...quote:
Sommige dingen wéét je gewoon.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, hoe weet jij nou of mijn aarsvocht niet aantrekkelijk is. Je hebt het niet gezien, niet geroken, heel niks
Niet eerder oordelen voordat je er kennis mee hebt gemaakt, hoor.
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:29 schreef Qwea het volgende:
tis half 3, en ik ben fucking gewoon al door mn dingen heenik hoef enkel de was nog op te hangen
Iemand, bel de krant
Ik bel het journaalquote:Op woensdag 18 november 2009 14:29 schreef Qwea het volgende:
tis half 3, en ik ben fucking gewoon al door mn dingen heenik hoef enkel de was nog op te hangen
Iemand, bel de krant
quote:
Ik ben in alles goedquote:Op woensdag 18 november 2009 14:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat een goede huisvrouw zijt gij!
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
hmm mijn mond smaakt raar en ik heb hoofdpijn
zou het door de kleurstoffen komen ?
ik heb echt maar een druppeltje in mijn soep gedaan
Nee nee, ik denk dat je ff iets moet eten / drinken!quote:Op woensdag 18 november 2009 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
hmm mijn mond smaakt raar en ik heb hoofdpijn
zou het door de kleurstoffen komen ?
Smerig kreng!quote:Op woensdag 18 november 2009 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, ik denk dat je ff iets moet eten / drinken!
( kun je gelijk nog een kek kleurtje dr in pleuren)
Precies. Ik zou rood water ofzo makenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, ik denk dat je ff iets moet eten / drinken!
( kun je gelijk nog een kek kleurtje dr in pleuren)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |