geeft niet, ik vond het wel grappig! (en jouwe is betere kwaliteit...)quote:Op woensdag 18 november 2009 16:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sorry heIk heb 4 verse gaten in mn lijf en een ontstoken schouder
![]()
![]()
hahaha, dat heb ik ook wel eens gehaald inderdaad... moesten ze ook niet..quote:Op woensdag 18 november 2009 16:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb stomme katten, denk ik ze te verwennen met verse runderhart, halen ze hun neus ervoor op en motten ze t niet
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:59 schreef Qwea het volgende:
honger. Ik heb besloten dat we pizza eten, en geen groente.
Oh, deze was zo leuk!quote:
Joni Mitchell is sowieso goedquote:Op woensdag 18 november 2009 16:53 schreef oh-oh het volgende:
MrS, volgens mij hoor ik dat Firefly nu op de radio en is het idd dat liedje waarvan ik telkens denk dat t Joni Mitchell is
en laatst blieften ze ook al geen zalmquote:Op woensdag 18 november 2009 17:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahaha, dat heb ik ook wel eens gehaald inderdaad... moesten ze ook niet..
zo van:orgaanvlees? wat denk jij nou? waar is de biefstuk!
vanmiddag mij vervloeken omdat je aan de lijn bent en ik je een kroket aansmeerde, en nu pizza gaan eten ipv groente...quote:
Oh I loooooove Joni Mitchellquote:Op woensdag 18 november 2009 17:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Joni Mitchell is sowieso goed![]()
Toch maar eens dat liedje luisteren dan...
hahahahahahaquote:Op woensdag 18 november 2009 17:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en laatst blieften ze ook al geen zalmterwijl ze zalm in van die AH Excellent bakjes heeerlijk vinden
hahaha, ik ken haar door love actually...quote:Op woensdag 18 november 2009 17:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh I loooooove Joni Mitchell![]()
Ik ben ZO blij dat Prince haar ergens quote ( in the Ballad of Dorothy Parker ) en dat ik als rasechte fan op mn 13e meteen de LP ging kopen.
Court and Spark is nog steeds mijn favo album van haar
Mwoah. Schouder is nog steeds niet lief voor mequote:Op woensdag 18 november 2009 16:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
geeft niet, ik vond het wel grappig! (en jouwe is betere kwaliteit...)
hoe is het nu?
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:08 schreef draculettetje het volgende:
tis gelukt hoor! en later heeft mn schoonmoeder d'r ook nog even opgehaald en is ze lekker in het bos geweest!
nou ja, kan je beter zalm hebben, dat kan je zelf nog opeten... runderhart..quote:Op woensdag 18 november 2009 17:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind er niks grappigs aan, rotbeesten
rustig aan blijven doen dus (behalve de fysio dan...)quote:Op woensdag 18 november 2009 17:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mwoah. Schouder is nog steeds niet lief voor me![]()
![]()
Al voel ik momenteel meer de wondjes op mn buik, dus dat is weer eens a change of pace![]()
Morgen fysio, ben benieuwd hoe dat gaat. Heb de afgelopen dagen gelukkig rustig aan gedaan, dat helpt altijd goed..
ik lust dus geen zalm hequote:Op woensdag 18 november 2009 17:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, kan je beter zalm hebben, dat kan je zelf nog opeten... runderhart..
hahahaha, ja dan heb je dus pech inderdaad...quote:Op woensdag 18 november 2009 17:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik lust dus geen zalm heen dat was ook nog duur. dit was 1.06 euro
Yupquote:Op woensdag 18 november 2009 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
rustig aan blijven doen dus (behalve de fysio dan...)
enig zicht op wanneer het over is???quote:Op woensdag 18 november 2009 17:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yupen de oefeningen doe ik ook rustig, als het pijn doet kap ik er ook gewoon mee
(moet ook van de fysio
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |